Uh, dat is toch haar hele werk zo ongeveerquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel een beetje sneu voor Roma. Organiseer je iets, loopt iedereen te kutten.
Helemaal niet.. iedereen doet het tegenwoordig.. hét Testimonial Medium tegenwoordigquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel bijzonder ook om dat op tv eruit te gooien.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, dat is toch haar hele werk zo ongeveer
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
Zie kleine Che naast Roma staan.
Die is echt een vibrator voor haar.
Geert wil graag de kaas zijn in de Sandwichquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
Is ook niet normaal hoor dat geplak aan elkaar die Roma en Demie. Valt me mee dat Geert daar geen probleem mee heeft.
volgens mij gaat die ernaast zitten als roma en demi het samen gezellig zouden makenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:10 schreef Soury het volgende:
Is ook niet normaal hoor dat geplak aan elkaar die Roma en Demie. Valt me mee dat Geert daar geen probleem mee heeft.
Die geilt er gewoon op.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij gaat die ernaast zitten als roma en demi het samen gezellig zouden maken
(want tis geen man dus geen bedreiging, zo'n type lijkt Geert me)
Joey is bang dat hij eraf valt als hij naar Kim kijkt???quote:
Down boy Downquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joey is bang dat hij eraf valt als hij naar Kim kijkt???
Alexander en zijn GTST traantjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert, waar iedereen op zit te wachten.. GelegenheidsActeur Alexander "Breekt"![]()
Arm Zwart Schaapje voelt zich buitengesloten in het buitengesloten SchapenTeam
[ afbeelding ]
Sjah, vroeg of laat moeten ze "Iets laten zien" je kan het bijna aftellen wie er een tijdje BuitenBeeld geweest zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alexander en zijn GTST traantjes
Snap ik maar zei hij nu dat het 2 maanden geleden was?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan thuis denken dat het wel gaat, maar daar heb je je dingen te doen.
In de praktijk werkt dat natuurlijk heel anders.
Verdriet en verwerken iedereen doet het op zijn of haar manier, er is geen goed en geen slechte manier
Je kan denken dat je oke bent, denken het wel aan te kunnen, maar dan lukt het toch niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Snap ik maar zei hij nu dat het 2 maanden geleden was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |