Emoties flink verdringenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
heeel eerlijk
en misschien heel hard
hoe denk je seksueel misbruik in een paar maanden achter je te laten?
Daar kom je nooit overheen en daar kan ik over meepratenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
heeel eerlijk
en misschien heel hard
er is geen psycholoog of therapeut die zegt na een paar maandenquote:
knufje voor jou Fritsiequote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar kom je nooit overheen en daar kan ik over meepraten
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit. Ik geloof er ook niks van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
En Het Slachtoffer Verhaal van Jorim... daar moet iedereen even naar luisteren
Hij Rot Op , en ik geloof geen moer van dat lulverhaal van een ****.. sorry jonges enzo
Ik mag het niet zeggen misschien, maar ik vind hem een aandachtstrekker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
heeel eerlijk
en misschien heel hard
Nee dat niet. Alleen je kan het jezelf wel wijs maken en daarna als je in een stressvolle situatie belandt ineens de klappen krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is geen psycholoog of therapeut die zegt na een paar maanden
soww opgelost
Je kan thuis denken dat het wel gaat, maar daar heb je je dingen te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap er ook niks van, het is erg maar waarom ga je dan de loods in?
Jepquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik wil zijn verhaal niet onderuit halenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dat niet. Alleen je kan het jezelf wel wijs maken en daarna als je in een stressvolle situatie belandt ineens de klappen krijgen
Ja ik vind de timing ook wat apart.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen misschien, maar ik vind hem een aandachtstrekker.
Ja... maar als iemand eigenwijs is...quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil zijn verhaal niet onderuit halen
maar zoiets bespreek je dan ook met je therapeut etc en die zal ook zeggen
NIET doen
je familie net zo
Misschien vinden ze het een goede afleiding om in een bekende/vertrouwde groep te gaan leven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil zijn verhaal niet onderuit halen
maar zoiets bespreek je dan ook met je therapeut etc en die zal ook zeggen
NIET doen
je familie net zo
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het een goede afleiding om in een bekende/vertrouwde groep te gaan leven.
Voor mij is het dan meer dan 50 jaar geleden , maar naarmate je ouder wordt komt het weer netquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik vind de timing ook wat apart.
Had je ook op TV gaan zitten met 450.000 kijkers?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor mij is het dan meer dan 50 jaar geleden , maar naarmate je ouder wordt komt het weer net
zo hard naar boven.
Dat geloof ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor mij is het dan meer dan 50 jaar geleden , maar naarmate je ouder wordt komt het weer net
zo hard naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |