abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218481170
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan denken dat je oke bent, denken het wel aan te kunnen, maar dan lukt het toch niet.
Als je dan niet bij mensen bent die van je houden en het weten kan dit gebeuren lijkt mij.
Ik vind het raar. Het is een recent iets en hij gooit dat na twee dagen op tv. Wat ik ook niet snap hoe hij seksueel misbruikt is. Hij woont samen en als er iets met hem is gebeurt zou het het eerder verkrachting of aanranding moeten zijn. Seksueel misbruik is meestal een leeftijd dingetje of iemand die je in je macht heeft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218481189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het raar. Het is een recent iets en hij gooit dat na twee dagen op tv. Wat ik ook niet snap hoe hij seksueel misbruikt is. Hij woont samen en als er iets met hem is gebeurt zou het het eerder verkrachting of aanranding moeten zijn. Seksueel misbruik is meestal een leeftijd dingetje of iemand die je in je macht heeft.
Dit is puur hypothetisch wat ik nu plaats : Het gebeurt nogal eens dat op feestjes mensen gedrogeerd worden en daardoor over grenzen heengaan waar ze later spijt van hebben. Jorim zou daar best een slachtoffer van zijn geweest. Er werd al geschreven dat hij flink de bloemetjes buiten zette. Maar nogmaals: Puur mijn gedachte.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_218481199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:51 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dit is puur hypothetisch wat ik nu plaats : Het gebeurt nogal eens dat op feestjes mensen gedrogeerd worden en daardoor over grenzen heengaan waar ze later spijt van hebben. Jorim zou daar best een slachtoffer van zijn geweest. Er werd al geschreven dat hij flink de bloemetjes buiten zette. Maar nogmaals: Puur mijn gedachte.
Ja zou kunnen idd. Maar daar loop je liever niet mee te koop lijkt me, plus zou ik dat onder verkrachting scharen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Soury op 12-08-2025 01:01:45 ]
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218481213
Heeft niemand Giovanni Caminita herkend? Hij was de bassinst van Marco Borsato

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
if it's meant to be, it will be
pi_218481215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft niemand Giovanni Caminita herkend? Hij was de bassinst van Marco Borsato

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marco wie :?
pi_218481217
Wat Jorim betreft, ik vind het sneu. In het dagelijks leven met geliefden naast je, je werk, afleiding etc. Kan hij mssn gedacht hebben dat hij het verwerkt had. Wat ik begrijp is dat je je bij tijden doodverveeld in die loods. Kan zijn dat hij teveel tijd had om na te denken en het hem daarom ineens te veel werd.

Ik wil er niet over oordelen, ik vond het niet terecht dat hij als winnaar weer terug mocht komen, maar dit gun je niemand.
pi_218481224
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 01:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Marco wie :?
Die bekende Nederlandse zanger, die al veroordeeld is door veel mensen. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is,
Een bekende rijke zanger beschuldigen is heel makkelijk, maar bewijs het maar! Geld doet rare dingen met mensen,
pi_218481231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 01:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Die bekende Nederlandse zanger, die al veroordeeld is door veel mensen. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is,
Een bekende rijke zanger beschuldigen is heel makkelijk, maar bewijs het maar! Geld doet rare dingen met mensen,
Lees pi (knipoog)
pi_218481389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat klopt niet
Het kan iedereen overkomen
Niet al het misbruik vindt als kind plaats of alleen maar thuis.
pi_218481567
Nou Jorim is weg en kijken wie de volgende is.

Hoop dat er gelijk 4 vertrekken einde van de maand.

Zwarte schapen afschaffen, en wat leuke nieuwelingen.

Oja voor degene die shownieuws hebben gemist, er wordt flink geneukt boven de dekens, dat mogen ze dus niet uitzenden.
Alleen de mensen achter het programma zien dat wel.

[ Bericht 35% gewijzigd door DilanoNirvana op 12-08-2025 08:12:01 ]
pi_218482109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 06:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat klopt niet
Het kan iedereen overkomen
Niet al het misbruik vindt als kind plaats of alleen maar thuis.
Dat zeg ik ook niet.
pi_218482756
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 12,7 Kijkcijfer: 568.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 15
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:18:51 #289
3542 Gia
User under construction
pi_218483355
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 07:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Oja voor degene die shownieuws hebben gemist, er wordt flink geneukt boven de dekens, dat mogen ze dus niet uitzenden.
Alleen de mensen achter het programma zien dat wel.

Dit ja. Ze hebben schijnbaar door dat het niet wordt uitgezonden als ze compleet naakt boven de dekens gaan liggen neuken, want bloot mag niet op tv. Doen ze het onder de dekens, dan wordt het wel uitgezonden, maar laat het ook niets aan de verbeelding over. Denk dat Julia bovenop Peter op het randje was.
Maar het verklaart ook waarom Roma tegen Serena zei: "ja maar dat wordt toch niet allemaal uitgezonden!!" We hebben Che en Roma al een tijdje niet meer bezig gezien. Die doen het dus nu boven de dekens.

Jorim eruit. Die zei dat hij er 4 dagen gezeten had. Vanaf donderdag is dat dus zondag naar huis? En Floris zit er nog. Dus die kan niet gezien zijn een dag na zijn verjaardag, waar in de loods totaal geen melding van is gemaakt. Hij was die eerste zaterdag jarig.

Overigens verwacht ik dat schreeuwkut ook snel vertrekt. Serena lijkt er ook in te zitten om iedereen even moederlijke raad te geven, met haar 28 jaar en Floris komt niet over als de deelnemer die zo lekker fanatiek is. Dus ik geloof er niks van dat die drie tot het einde van de cyclus blijven.
Maar we gaan het zien.

Stoorde me trouwens mateloos aan Geert met zijn dwingelandij richting Demi. Demi is met haar make-up bezig en eist dat zij kijkt. Hij begint tegen haar te praten en zegt eerst dat 'hij in gesprek is, hè!' en vervolgens 'wij zijn in gesprek!'
Nee Geert, jij eist de aandacht op, terwijl Demi daar even geen tijd voor heeft. Wen er maar aan. De eerste scheurtjes zijn al wel zichtbaar.
pi_218483698
Vreselijke eikel die Geert inderdaad met zijn arrogante gedrag richting Demi maar ook na de winst van de opdracht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218484176
Moosite figuurtje:
pi_218484626
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:46 schreef Soury het volgende:

[..]
[..]
_O-
_O-
Hotapnyc
pi_218484642
Lineair keken er 410.000 kijkers gisteravond.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218484646
quote:
7s.gif Op maandag 11 augustus 2025 14:59 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Volgens mij was zij zelfs de eerste bestie van Floris in het programma en heeft Floris dat overdreven gedrag en gejuich deels van haar overgenomen. Ik zag hier laatst een video voorbijkomen waarin een aantal oud deelnemers samen naar de Efteling gingen en daar gedroeg Sam zich ook als een grote tokkie. De febo mag haar van mij overslaan. :X
"Tokkie" is de accurate benaming. :Y
Hotapnyc
pi_218484796
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_218484810
pi_218485448
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 14:01 schreef missmistreated het volgende:
Moosite figuurtje: [ afbeelding ]
Ik weet niet hoe dat draadje precies loopt, maar ze zal het lekker gevonden hebben...
Allemaal cabaretteketet!
pi_218485452
quote:
Als dat geen neukonn wordt, welkom bij De Sexgenoten....
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:47:38 #299
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218486965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:18 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit ja. Ze hebben schijnbaar door dat het niet wordt uitgezonden als ze compleet naakt boven de dekens gaan liggen neuken, want bloot mag niet op tv. Doen ze het onder de dekens, dan wordt het wel uitgezonden, maar laat het ook niets aan de verbeelding over. Denk dat Julia bovenop Peter op het randje was.
Maar het verklaart ook waarom Roma tegen Serena zei: "ja maar dat wordt toch niet allemaal uitgezonden!!" We hebben Che en Roma al een tijdje niet meer bezig gezien. Die doen het dus nu boven de dekens.

Jorim eruit. Die zei dat hij er 4 dagen gezeten had. Vanaf donderdag is dat dus zondag naar huis? En Floris zit er nog. Dus die kan niet gezien zijn een dag na zijn verjaardag, waar in de loods totaal geen melding van is gemaakt. Hij was die eerste zaterdag jarig.

Overigens verwacht ik dat schreeuwkut ook snel vertrekt. Serena lijkt er ook in te zitten om iedereen even moederlijke raad te geven, met haar 28 jaar en Floris komt niet over als de deelnemer die zo lekker fanatiek is. Dus ik geloof er niks van dat die drie tot het einde van de cyclus blijven.
Maar we gaan het zien.

Stoorde me trouwens mateloos aan Geert met zijn dwingelandij richting Demi. Demi is met haar make-up bezig en eist dat zij kijkt. Hij begint tegen haar te praten en zegt eerst dat 'hij in gesprek is, hè!' en vervolgens 'wij zijn in gesprek!'
Nee Geert, jij eist de aandacht op, terwijl Demi daar even geen tijd voor heeft. Wen er maar aan. De eerste scheurtjes zijn al wel zichtbaar.
Dan kunnen ze toch in elk geval de geluiden en ondertiteling doen, zoals bij Julia's gekreun en "ik kom bijna"? Of blur de sexuele delen. Whatever. Maar gewoon uitzenden.
Je gaat toch die loods in voor de uitdaging, wetende dat er camera's zijn? Dan moet je je óf weten in te houden, óf gewoon accepteren dat je geile gedrag op TV komt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218487131
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:47 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Dan kunnen ze toch in elk geval de geluiden en ondertiteling doen, zoals bij Julia's gekreun en "ik kom bijna"? Of blur de sexuele delen. Whatever. Maar gewoon uitzenden.
Je gaat toch die loods in voor de uitdaging, wetende dat er camera's zijn? Dan moet je je óf weten in te houden, óf gewoon accepteren dat je geile gedrag op TV komt.
En anders jezelf aanmelden voor Knoop in je zakdoek O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')