Stagiair bij Cofidis en pieken na de Tour.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is Meehan en waarom zit Cofidis er met 3?
TiManiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Tivani jawel! Wat een grandioze krachts explosie ❤
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Tivani jawel! Wat een grandioze krachts explosie ❤
Hoe veel lengtes voor Prodhomme worden dit?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Blobloblo verloor ooit een vlakke sprint van Lenny Martinez.
Peña schroeit het hele jaar al, waar anders dan in Portugal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?
Ik snapte eigenlijk niet waarom hij geen WT/PRT kon krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Peña schroeit het hele jaar al, waar anders dan in Portugal.
Het zal toch moeten gebeuren morgen op Colombierquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:22 schreef The_Undertone het volgende:
Je voelt aan alles dat Cian dit nooit geregeld krijgt.
Prodhomme lijkt mij ook bergop beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal toch moeten gebeuren morgen op Colombier
Doug?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?
Wat voor positiefs valt er te zeggen? Het is een coureur die geen explosiviteit heeft, nul. Altijd zo geweest, zal ook altijd zo blijven. Dan kun je alleen winnen door gewoon harder te trappen of door slim te zijn. Blobloblo is (voorlopig) tot geen van tweeën in staat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom, zeg eens wat positiefs over Cian.
Omdat het altijd racistische wielrennen een broertje dood heeft aan Argentijnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk niet waarom hij geen WT/PRT kon krijgen.
Pena was niet zo slecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het altijd racistische wielrennen een broertje dood heeft aan Argentijnen.
Oh Peña, die bakte er gewoon niks van.
Haedo!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pena was niet zo slecht.
Overigens was Richeze een zeer gewaardeerde Argentijn.
Die twee man achter zaten niet ver genoeg voor de groep. Ik denk dat het een goed idee is om door te rijden. Morgen hoef je dan maar op één man te letten; Prodhomme.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fenomeen Prodhomme
Wat een seizoen en dit rondje gaat die natuurlijk ook meepakken. Totale disasterclass van Visma wederom. Lekker met strijkijzer Cian vol doorrijden met twee man erachter.
Hij heeft nu nog een contract tot en met 2027 en is nog jong. Maar als er niks verandert, loopt 'ie tegen de bekende problemen aan: geen trein, geen goede lead-out en weinig kansen in grote rondes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe veel fatsoenlijke leadouts heeft Visma de afgelopen jaren nou weten af te leveren voor Groenewegen, WOUT en Kooij? Precies.
Qua ondersteuning van hun sprinters is Visma al jaren de allerslechtste ploeg van het peloton. Als sprinter heb je daar echt niks te zoeken.
Dat klopt. Maar eerder in de Giro liet Wout het ook wel 'n paar keer afweten (kon niet naar voor komen, toch voor eigen kans en zo).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:59 schreef Marcoss het volgende:
De leadout voor Kooij in de slotrit van de Giro gaat hij bij geen andere ploeg krijgen anders
Ik vrees met grote vrezen dat we volgende week de eerste profzege van Uijtdebroeks gaan aanschouwen in Tsjechië. Daar koerst hij echt tegen de lamme en de blinde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De aanhoudende hoogvorm van voormalig pelotonvulling Prodhomme en de wederopstanding van Uijtdebroeks, de Tour de Lan is een bits koersje om naar te kijken.
Prodhomme? Trainde die wel eens met Bonnamour?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
We houden deze grafiek met enorme interesse in de gaten.
Er zijn ook belachelijk veel koersen in deze periodequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat we volgende week de eerste profzege van Uijtdebroeks gaan aanschouwen in Tsjechië. Daar koerst hij echt tegen de lamme en de blinde.
Zou hij al spijt hebben nu hij zelf nog niet gewonnen heeft?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Allemaal vanwege het vertrouwen van Paul Seixas
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Prodhomme? Trainde die wel eens met Bonnamour?
Uiteraard, maar dan kun je nog wel logische beslissingen maken in de etappe. Eerst koerst Uijtdebroeks volle bak in de afdaling met Prodhomme om dan later in achtervolging in de laatste paar kilometers Graat op kop te zetten. Maar wel goed dat Uijtdebroeks weer wat niveau laat zien. Hopelijk kan die de komende maanden pijnvrij koersen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mentale boost voor Cian zal wel belangrijker zijn dan deze rit in dit rondje winnen.
Dat is een poor man's Alaphilippe. Die ploft nog eerder.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel met dit fenomeen.
Luz Ariden in de Occitanie deed ie vanaf het moment van zijn aanval ook in hetzelfde tempo als Pogacar, Vingegaard en Carapaz in de Tour van 24.quote:
Laatbloeier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Luz Ariden in de Occitanie deed ie vanaf het moment van zijn aanval ook in hetzelfde tempo als Pogacar, Vingegaard en Carapaz in de Tour van 24.
Ik ben echt zo razend benieuwd wat voor spul nou precies zijn intrede heeft gedaan in het peloton in de afgelopen jaren.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben echt zo razend benieuwd wat voor spul nou precies zijn intrede heeft gedaan in het peloton in de afgelopen jaren.
De reuzesprongen in gemiddelde snelheden en klimtijden, zelfs van de meest marginale renners, zijn echt ongekend.
Dit is alvast de verklaring van Cian!quote:Het belangrijkste is dat ik terug mijn oude positie op de fiets heb aangenomen. Ik voel terug dat er kracht op zit.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja op een km al geen Kooij meer, maar dacht dat ze de kaart Brennan gingen trekken en net toen hij naar positie 8 opschoof (en een beetje richting hekken werd gedrukt) kneep hij in de remmen
Net niet de juiste positie in de laatste bocht op 700 meter! Turned very hectic.quote:”We tried to do the sprint for Olav, and we did well during the day", sports director Jesper Mørkøv reflected afterward. "We also hit the local laps in a fine position, but then everything turned very hectic. We lost each other before the sprint, and we didn’t have the right position in the last corner. Matthew and Olav were just a bit too far back. We shift our focus towards the remaining stages now."
Kan niet al te duur of ingewikkeld spul zijn aangezien Arkea zelfs wat uitslagen begon te rijden. Gaat weer iets mokerdoms zijn zoals de uitlaat snuffelaars.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben echt zo razend benieuwd wat voor spul nou precies zijn intrede heeft gedaan in het peloton in de afgelopen jaren.
De reuzesprongen in gemiddelde snelheden en klimtijden, zelfs van de meest marginale renners, zijn echt ongekend.
Wout gaat langzaam steeds meer richting het programma van Matje. Moet hij alleen ook wel een keer winnen begin april.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt zo typisch. Dat hij geen zin om heeft om naar Rwanda te gaan met 5500 hoogtemeters valt volledig te begrijpen, nog even los van de gehele logistieke operatie die het gaat zijn. Hij komt echter ook niet naar de Drôme, want we 'moeten waken om niet te veel hooi op de vork te nemen'. Altijd maar zo bang voor spoken. Echt weer iets in de trant voorjaar niet hypothekeren en nog van dat soort rommel. Leven in een permanente staat van angst voor iets wat er nooit is, het moet verschrikkelijk zijn. Maar hey, veel plezier in de Super 8 Classic.
Hadden ze Museeuw maar gezegd dat Lugano veel te veel ging zijn voor hem.
Weet niet wat Mathieu gaat rijden nog, maar Wout eindigt met zijn huidige programma rond de 64. Mathieu zou na de Tour op 41 hebben gestaan , maar is nu 36quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout gaat langzaam steeds meer richting het programma van Matje. Moet hij alleen ook wel een keer winnen begin april.
Qua aantal koersdagen komt WOUT wel ruim boven het aantal van Mathieu (en Pogacar) uit. Vergeleken met het begin van zijn carrière rijdt hij de laatste jaren juist een stuk meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout gaat langzaam steeds meer richting het programma van Matje. Moet hij alleen ook wel een keer winnen begin april.
Inclusief veldrijden? Van der Poel richt zich nu als het goed is op de Mountainbike, dus daar zal niet veel meer bij komen dit jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet wat Mathieu gaat rijden nog, maar Wout eindigt met zijn huidige programma rond de 64. Mathieu zou na de Tour op 41 hebben gestaan , maar is nu 36
Nu had WOUT ondanks 2x flinke blessure vorig jaar al 55 koersdagen
8 voor Mathieu en 6 voor WOUTquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:26 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Inclusief veldrijden? Van der Poel richt zich nu als het goed is op de Mountainbike, dus daar zal niet veel meer bij komen dit jaar.
Dat heeft vooral te maken met een extra grote ronde en van der Poel rijdt gemiddeld een iets langer veldritseizoen. En ik neem aan dat hij richting WK MTB verstandig wordt en een paar wedstrijden rijdt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Weet niet wat Mathieu gaat rijden nog, maar Wout eindigt met zijn huidige programma rond de 64. Mathieu zou na de Tour op 41 hebben gestaan , maar is nu 36
Nu had WOUT ondanks 2x flinke blessure vorig jaar al 55 koersdagen
Dat is dit jaar zo in verband met een blessure, meestal is het verschil in wedstrijden een paar crossen meer. Maar zeker niet wereldschokkend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
8 voor Mathieu en 6 voor WOUT
dus dat maakt weinig uit
Eigenlijk kan hij Vlaanderen alleen in hele specifieke omstandigheden winnen. Dan moet Pogi niet mee doen en Van der Poel niet top zijn. En dan moet hij hopen dat Evenepoel niet opeens mee gaat doen en daar hoogvorm heeft. Roubaix lijkt het meest kansrijk, alleen wordt de druk onmenselijk hoog. Ik zou San Remo niet meer overslaan. Stel je wint daar, en ik vermoed dat hij mogelijk Pogi ook had kunnen volgen als hij top is, dan ben je vertrokken en kun je eindelijk met iets minder druk de hoogmis en Roubaix rijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan me voorstellen dat Wout een keer een hele goede winter wil gaan hebben. Want daar moeten toch twee lagen bovenop als hij wil winnen in voorjaar.
Dat gaat dus Fiorelli worden de komende jaren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een lange sprint. Hopelijk volgend krijgt Brennan goede ondersteuning met een vaste knecht, dat verdiend hij wel.
Ik zie ze alweer blind op kop rijden in plaats van het overtal proberen uit te spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma is er zo te zien al aan begonnen in de Ain.
Dat verwacht ik niet. Fiorelli zal wel ondersteuning aan Brennan bieden in de kleinere koersen, maar Brennan zal vrij snel in de belangrijke koersen ingezet worden, en dan heeft Fiorelli niet direct een rolquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gaat dus Fiorelli worden de komende jaren.
Die zullen wel naar Tirreno, Giro en wat heuvelachtige koersen gaan samen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Fiorelli zal wel ondersteuning aan Brennan bieden in de kleinere koersen, maar Brennan zal vrij snel in de belangrijke koersen ingezet worden, en dan heeft Fiorelli niet direct een rol
Betere kans op een zege van Cian dan vandaag ga je niet snel krijgen. Als ze weer met z'n tweeën wegrijden kunnen ze een dealtje maken omdat Prodhomme gisteren 2 seconden heeft gepakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie ze alweer blind op kop rijden in plaats van het overtal proberen uit te spelen.
Waarom zou Prodhomme een gratis ritzege weggeven als hij straks samen met Cian op pad is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Betere kans op een zege van Cian dan vandaag ga je niet snel krijgen. Als ze weer met z'n tweeën wegrijden kunnen ze een dealtje maken omdat Prodhomme gisteren 2 seconden heeft gepakt.
Omdat, naar ik mag aannemen, Robert Wagner tegen Uijtdebroeks zegt om anders vanaf de top niet meer over te nemen? Dan gaat Prodhomme echt niet 40 kilometer doorrijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou Prodhomme een gratis ritzege weggeven als hij straks samen met Cian op pad is?
Dan schat jij Robert Wagner en Cian een stuk hoger in dan ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat, naar ik mag aannemen, Robert Wagner tegen Uijtdebroeks zegt om anders vanaf de top niet meer over te nemen? Dan gaat Prodhomme echt niet 40 kilometer doorrijden.
Cian is niet explosief genoeg en Tulett is uberhaupt bergop niet goed genoeg. Ze kunnen alleen maar hopen dat Prodhomme breektquote:
Wat ze nu doen is helemaal niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cian is niet explosief genoeg en Tulett is uberhaupt bergop niet goed genoeg. Ze kunnen alleen maar hopen dat Prodhomme breekt
Dit was impressionant ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een lange sprint. Hopelijk volgend krijgt Brennan goede ondersteuning met een vaste knecht, dat verdiend hij wel.
Dit valt nog mee, het is als hij zijn handen bovenop het stuur legt dat je de ogen met bleekmiddel moet wassen.quote:
Op de mat van Cian? Die van Prudhomme moet dan al eerder aangekomen zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zien hier live een brief van de UCI op de deurmat ploffen.
Nee, bij Prodhomme.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de mat van Cian? Die van Prudhomme moet dan al eerder aangekomen zijn.
Kan Moniquet ook zijn brommer laten ontploffen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:24 schreef Felagund het volgende:
Goede plof van Prodhomme als die tijdsverschillen kloppen.
Jamal Khashoggi wil met je pratenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar blijven de brieven bij UAE?
Ergens gestrand in de woestijn daarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jamal Khashoggi wil met je praten
Misschien goede locatie voor een trainingskamp als daar alles in een zwart gat verdwijntquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:41 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ergens gestrand in de woestijn daar
Tsja, Lappartient heeft zo zijn ambities. Hij wou IOC-voorzitter worden waar hij ook steun nodig heeft van landen. Hij is het niet geworden, nu wil hij gaan voor derde termijn UCI-voorzitter.quote:
M.Rasmussen geeft deze post een Likequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien goede locatie voor een trainingskamp als daar alles in een zwart gat verdwijnt
Waarom specifiek ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Koffieplanter dan vandaag iets positiefs zegge over Cian?
Onwaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat specifiek jij ook altijd negatief over hem praat misschien?
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijna altijd dan. Maar je snapt het wel toch.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou dan volgend jaar voor de FPCL 90 miljoen op pogacar en de rest op de tweede en derde rij daarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, niet.
Zoals dit jaar op Astana ivm laatste jaar voor WT klassementquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou dan volgend jaar voor de FPCL 90 miljoen op pogacar en de rest op de tweede en derde rij daar
Onley heeft vanuit dezelfde gedachte ook gruwelijk geleverd, Jakobsen ja niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals dit jaar op Astana ivm laatste jaar voor WT klassement
Cian dé uitdager van Paugacar!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met minuten wordt er gesmeten in de Ain
Sauna kuurtje deze winter. En gewoon niet vergeten harder te rijden, en Pokatsjar heeft geen kans volgens jaar.quote:
Vraag me niet waarom, maar Blobloblo draagt zo'n ding al jaren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:37 schreef Felagund het volgende:
Wat is het toch met die neusplakkers?
Cian is dus een trendsetter bij Visma?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar Blobloblo draagt zo'n ding al jaren.
Ook wel mooi om dit topic terug te lezen als je weet dat Cian gewonnen heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:00 schreef Mansjester het volgende:
Mooie overwinning van Cian zeg
Twee keer VLAB vandaag, oei @:Pistolero
Dat telt niet want geen worldtour wedstrijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Wilco pakt op de valreep nog een top 10 plek mee 👍🏻👍🏻
Sam Oomen is weer aan een waanzinnige reeks bezig in Polen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Wilco pakt op de valreep nog een top 10 plek mee 👍🏻👍🏻
De naam van de wedstrijd en het parcours hebben ook weinig met elkaar te makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:53 schreef Pino112 het volgende:
90km vandaag in China, voor een 2.1 is dat toch veel te weinig
1:50u koers
Gebeurde in L'Ain gisteren ook bijnaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:11 schreef Faraday01 het volgende:
Vooroorlogse verschillen bij het Franse dames U23 kampioenschap. Nummer 3 op 8 minuten in 95km wedstrijd.
Kunstmatige coma voor Baroncini. Wel buiten levensgevaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hechtingen in de lip voor Vacek.
Lapeira twee vol blauwe plekken en twee kleine breuken in zijn ribben. Maar gaat wel gewoon van start morgen, leg maar uit.
Net als Hayter en Raccagni, flink wat zieken in Polen blijkbaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:01 schreef The_Undertone het volgende:
"Klassementsman" Sheffield komt vandaag niet meer aan de start , net als Kwiatkovski en Behrens Boudewijn.
Een meerdaagse koers bestaande uit 4 massasprints die de naam 'Himalaya' draagt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De naam van de wedstrijd en het parcours hebben ook weinig met elkaar te maken
Ja het is op hoogte maar verder heeft het veel weg van een biljartlaken
Lekker 4 dagen achter elkaar sprinten in het Tibetaanse Hoogland op 3500m hoogte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een meerdaagse koers bestaande uit 4 massasprints die de naam 'Himalaya' draagt.
Wat dachten ze daar precies?
Is dit de eerste keer voor Michel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Vier uren genieten van de werken van Krijn en Michel
Deze week wel volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer voor Michel?
Michel is best regelmatig te horen geweest op het Home of Cyclingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer voor Michel?
Dat rode kruis is er al weken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:05 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Steef is weer testjes aan het uitvoeren.
Juaristi rijdt in de kopgroepquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat rode kruis is er al weken.
Woensdag hard gevallen in de rit die Ben Turner won. Lag erbij samen met o.a. Lapeira en Vacek. Blijkbaar flink op zijn gezicht gevallen...quote:
Krijn vindt het wel slim dat McNulty secondes wegpakt van Tiberi, voor het klassement van Majka en Christen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:57 schreef H.Vviv het volgende:
McNulty en Tiberi sprinten mee en vragen ze zich af bij eurosport of het voor de boni's is.
Langellotti gaat er nooit meer bij komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:26 schreef Mani89 het volgende:
Dit is wel het slechtste commentaarduo dat ik ooit heb gehoord, zien werkelijk alles verkeerd.
Ze hebben ook geen idee of McNulty een goede tijdrijder is vergelijking met Langellottiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Langellotti gaat er nooit meer bij komen.
En Tiberi kan blijkbaar niet tijdrijdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen idee of McNulty een goede tijdrijder is vergelijking met Langellotti
0,5 seconde later:quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Langellotti gaat er nooit meer bij komen.
Kennelijk ook nog een lekke band/leegloper?quote:
Genieten van de omgeving?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen het rustig aan in Noorwegen.
Wanneer is fish o mania?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De beelden zijn idd fantastisch. Dit is prima slow-tv.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Klaas Lodewyck, Tony Gallopin, Sven Vanthourenhout, Zak Dempster. Bora gaat volgend jaar ALLE koersen winnen.
Heel eerlijk, zonder Sven had Remco natuurlijk nooit een titel gepakt!quote:
Deze kneus stond nog te hakkelen voor de groep bij Ineos in hun YouTube-video over de Tour, geen fenomeen. Waarom haal je dit soort volk...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Klaas Lodewyck, Tony Gallopin, Sven Vanthourenhout, Zak Dempster. Bora gaat volgend jaar ALLE koersen winnen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze kneus stond nog te hakkelen voor de groep bij Ineos in hun YouTube-video over de Tour, geen fenomeen. Waarom haal je dit soort volk...
Een kop als een middeleeuwse houten pollepel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer zat nog in de rolodex.
Kent de groep, de club, passt vooruit, gif, gogme, brengt een stukje ervaringquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer zat nog in de rolodex.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een kop als een middeleeuwse houten pollepel.
Als ik het goed begrijp wordt Sven2 ondanks zijn torenhoge ambities voor een managementfunctie een simpele ploegleider bij Bora? Dat is ook genietenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dommekracht Szmyd als ploegleider vind ik nog wel de leukste, die heeft z'n hele carrière lang alleen maar dom op kop lopen te boren zonder ergens rekening mee hoeven te houden.
Misschien kan Bora ook meteen Tim Declercq binnenhalen als ploegleider nu hij toch gaat stoppen.
Ja en mag nu dus Roglic gaan aansturen die hij al maanden- / jarenlang aan het afzeiken is in VlV en andere media vanwege z'n (tactisch) rijden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wordt Sven2 ondanks zijn torenhoge ambities voor een managementfunctie een simpele ploegleider bij Bora? Dat is ook genieten
Hij wordt sportief manager.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp wordt Sven2 ondanks zijn torenhoge ambities voor een managementfunctie een simpele ploegleider bij Bora? Dat is ook genieten
Waarom doet deze kwal altijd alsof hij het zo zwaar heeft? Wij kijken dankzij die minkukel al jaren naar niets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs Pootjekar telt z'n jaren tot het pensioen al!
[ x ]
Hij ziet zelf ook al jaren niets (voor zich).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom doet deze kwal altijd alsof hij het zo zwaar heeft? Wij kijken dankzij die minkukel al jaren naar niets.
Kiki tweedes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De kopgroep houdt net één meter over in Portugal.
Wij feliciteren Oeg Noensj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |