Stagiair bij Cofidis en pieken na de Tour.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is Meehan en waarom zit Cofidis er met 3?
TiManiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Tivani jawel! Wat een grandioze krachts explosie ❤
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Tivani jawel! Wat een grandioze krachts explosie ❤
Hoe veel lengtes voor Prodhomme worden dit?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Blobloblo verloor ooit een vlakke sprint van Lenny Martinez.
Peña schroeit het hele jaar al, waar anders dan in Portugal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?
Ik snapte eigenlijk niet waarom hij geen WT/PRT kon krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Peña schroeit het hele jaar al, waar anders dan in Portugal.
Het zal toch moeten gebeuren morgen op Colombierquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:22 schreef The_Undertone het volgende:
Je voelt aan alles dat Cian dit nooit geregeld krijgt.
Prodhomme lijkt mij ook bergop beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal toch moeten gebeuren morgen op Colombier
Doug?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?
Wat voor positiefs valt er te zeggen? Het is een coureur die geen explosiviteit heeft, nul. Altijd zo geweest, zal ook altijd zo blijven. Dan kun je alleen winnen door gewoon harder te trappen of door slim te zijn. Blobloblo is (voorlopig) tot geen van tweeën in staat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom, zeg eens wat positiefs over Cian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |