Stagiair bij Cofidis en pieken na de Tour.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is Meehan en waarom zit Cofidis er met 3?
TiManiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Tivani jawel! Wat een grandioze krachts explosie ❤
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:15 schreef Mani89 het volgende:
Mijn Tivani jawel! Wat een grandioze krachts explosie ❤
Hoe veel lengtes voor Prodhomme worden dit?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Blobloblo verloor ooit een vlakke sprint van Lenny Martinez.
Peña schroeit het hele jaar al, waar anders dan in Portugal.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?
Ik snapte eigenlijk niet waarom hij geen WT/PRT kon krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Peña schroeit het hele jaar al, waar anders dan in Portugal.
Het zal toch moeten gebeuren morgen op Colombierquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:22 schreef The_Undertone het volgende:
Je voelt aan alles dat Cian dit nooit geregeld krijgt.
Prodhomme lijkt mij ook bergop beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal toch moeten gebeuren morgen op Colombier
Doug?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jesus David Pena leeft ook weer. Wie gaat hem oppikken?
Wat voor positiefs valt er te zeggen? Het is een coureur die geen explosiviteit heeft, nul. Altijd zo geweest, zal ook altijd zo blijven. Dan kun je alleen winnen door gewoon harder te trappen of door slim te zijn. Blobloblo is (voorlopig) tot geen van tweeën in staat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom, zeg eens wat positiefs over Cian.
Omdat het altijd racistische wielrennen een broertje dood heeft aan Argentijnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk niet waarom hij geen WT/PRT kon krijgen.
Pena was niet zo slecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het altijd racistische wielrennen een broertje dood heeft aan Argentijnen.
Oh Peña, die bakte er gewoon niks van.
Haedo!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pena was niet zo slecht.
Overigens was Richeze een zeer gewaardeerde Argentijn.
Die twee man achter zaten niet ver genoeg voor de groep. Ik denk dat het een goed idee is om door te rijden. Morgen hoef je dan maar op één man te letten; Prodhomme.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fenomeen Prodhomme
Wat een seizoen en dit rondje gaat die natuurlijk ook meepakken. Totale disasterclass van Visma wederom. Lekker met strijkijzer Cian vol doorrijden met twee man erachter.
Hij heeft nu nog een contract tot en met 2027 en is nog jong. Maar als er niks verandert, loopt 'ie tegen de bekende problemen aan: geen trein, geen goede lead-out en weinig kansen in grote rondes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe veel fatsoenlijke leadouts heeft Visma de afgelopen jaren nou weten af te leveren voor Groenewegen, WOUT en Kooij? Precies.
Qua ondersteuning van hun sprinters is Visma al jaren de allerslechtste ploeg van het peloton. Als sprinter heb je daar echt niks te zoeken.
Dat klopt. Maar eerder in de Giro liet Wout het ook wel 'n paar keer afweten (kon niet naar voor komen, toch voor eigen kans en zo).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:59 schreef Marcoss het volgende:
De leadout voor Kooij in de slotrit van de Giro gaat hij bij geen andere ploeg krijgen anders
Ik vrees met grote vrezen dat we volgende week de eerste profzege van Uijtdebroeks gaan aanschouwen in Tsjechië. Daar koerst hij echt tegen de lamme en de blinde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De aanhoudende hoogvorm van voormalig pelotonvulling Prodhomme en de wederopstanding van Uijtdebroeks, de Tour de Lan is een bits koersje om naar te kijken.
Prodhomme? Trainde die wel eens met Bonnamour?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
We houden deze grafiek met enorme interesse in de gaten.
Er zijn ook belachelijk veel koersen in deze periodequote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat we volgende week de eerste profzege van Uijtdebroeks gaan aanschouwen in Tsjechië. Daar koerst hij echt tegen de lamme en de blinde.
Zou hij al spijt hebben nu hij zelf nog niet gewonnen heeft?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Allemaal vanwege het vertrouwen van Paul Seixas
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Prodhomme? Trainde die wel eens met Bonnamour?
Uiteraard, maar dan kun je nog wel logische beslissingen maken in de etappe. Eerst koerst Uijtdebroeks volle bak in de afdaling met Prodhomme om dan later in achtervolging in de laatste paar kilometers Graat op kop te zetten. Maar wel goed dat Uijtdebroeks weer wat niveau laat zien. Hopelijk kan die de komende maanden pijnvrij koersen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mentale boost voor Cian zal wel belangrijker zijn dan deze rit in dit rondje winnen.
Dat is een poor man's Alaphilippe. Die ploft nog eerder.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel met dit fenomeen.
Luz Ariden in de Occitanie deed ie vanaf het moment van zijn aanval ook in hetzelfde tempo als Pogacar, Vingegaard en Carapaz in de Tour van 24.quote:
Laatbloeier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Luz Ariden in de Occitanie deed ie vanaf het moment van zijn aanval ook in hetzelfde tempo als Pogacar, Vingegaard en Carapaz in de Tour van 24.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |