Precies wat deze nietszeggende koers verdiend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen begint de Volta en ik heb er nog geen seconde wakker van gelegen. @:Mani89
De onwetendheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies wat deze nietszeggende koers verdiend.
Nu moeten we 10 maanden per jaar JUICHEN voor TikTok-Armstrong en doen alsof dit normale prestaties zijn, omdat hij geleerd heeft was gelletjes te eten, R.I.P. in peacequote:
Over een echte ranglijst zou ik lang en hard moeten nadenken, maar de prestatie die mij voor het leven zal bijblijven is de rit naar Guarda van 2017. Raul Alarcón staat op dat moment aan de leiding, maar is wat van zijn voorsprong verloren doordat Garcia de Mateos overal en altijd bonificaties scoort. Ons wacht de koninginnenrit over de gevreesde berg, de Mont Ventoux van Portugal: Torre. Het waait er altijd en welke richting je ook uit gaat, op de een of andere manier staat de wind altijd tegen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Nu wil ik @:Koffieplanter zijn ultieme Volta team en parcours zien samenstellen op basis van de beste showtjes die in etappes zijn weggegeven
Ik heb zelden zo'n domme post gelezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies wat deze nietszeggende koers verdiend.
Ik kijk voor Alexis Guerin, ik verwacht wonderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen begint de Volta en ik heb er nog geen seconde wakker van gelegen. @:Mani89
Schorsing onlangs afgelopen en is een comeback aan het plannen. Er is hoop.quote:
Hoeveel mogen erin?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Nu wil ik @:Koffieplanter zijn ultieme Volta team en parcours zien samenstellen op basis van de beste showtjes die in etappes zijn weggegeven
[..]
Nu moeten we 10 maanden per jaar JUICHEN voor TikTok-Armstrong en doen alsof dit normale prestaties zijn, omdat hij geleerd heeft was gelletjes te eten, R.I.P. in peace
Normaal gesproken rit 4 ook wel, misschien dat alleen iemand als de Kleijn er niet bij is. En als een ploeg het hard wil maken om Kooij te lossen, hebben ze alsnog Brennan die ze moeten verslaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:20 schreef Steven184 het volgende:
Was gister enige sprintrit in Polen? Rest lijkt op eerste oog niet de makkelijkste finales te hebben.
Ik zag hem laatst in de uitslag van Zamora op een uur van Gari Ugarte. De cowboytijden zijn voorbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schorsing onlangs afgelopen en is een comeback aan het plannen. Er is hoop.
Fair - Kooij zou dat wel moeten kunnen overlevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken rit 4 ook wel, misschien dat alleen iemand als de Kleijn er niet bij is. En als een ploeg het hard wil maken om Kooij te lossen, hebben ze alsnog Brennan die ze moeten verslaan
Sheffield. Kanshebber op eindwinst.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:27 schreef The_Undertone het volgende:
Voor wie doet INeos al die moeite?
De 14e plek van Langelottiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:27 schreef The_Undertone het volgende:
Voor wie doet INeos al die moeite?
Sheffield op een hellende aankomst? Raar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Sheffield. Kanshebber op eindwinst.
Eindklassement, maar dat gaat nu ook niet meer lukken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Sheffield op een hellende aankomst? Raar.
Had veel meer verwacht van Sheffield. Uiteindelijk op 22 seconden geëindigd,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Sheffield op een hellende aankomst? Raar.
Voortaan alleen maar lachen dus en geen redenen meer om UAE nog langer te haten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan heeft die andere dommekracht Del Toro zichzelf ook nog eens uitgeschakeld.
Wat een glorieuze dag voor alle UAE-haters. Oftewel, voor iedereen.
Pogacar lacht hierom.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een sprint van 250 meter bergop, optimistisch
Depressiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zag een tweet dat Hayter terugkeert in het peleron. Is het blijkbaar broertje Leo die ik niet kende. Watskeburt met Ethan, die is al paar jaar muisstil na twee geweldige seizoenen. Blessures?
Visma doet een UAE-tje daar in Frankrijk, dat team is op papier redelijke overkill voor zo'n kleine koers.quote:
Maar dan heeft hij nog geen WorldTour zegequote:
Ketchupfles. Vandaag winnen gaat een ongekende reeks in gang zetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij nog geen WorldTour zege
Minuut is te veel. Zoals die Soudal renner aangeeft was het gat een stuk kleiner.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De ontsnapping behoudt 1.00.
Dat verwacht je toch ook niet bij deze organisatie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ziet er niet uit alsof ze weten waar ze mee bezig zijn.
Die foto wil ik wel zien. Van vooraf leek het Malucelli, maar die had natuurlijk ook veel meer snelheid.quote:
Die besloot te inspecteren of Poolse greppels lekker liggen. Het antwoord was nee.quote:
Op dat snelle beeld leek het me weer Haig te zijn. Die jongen is ook niet voor het geluk geboren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Die knaap van Bahrein lag er niet lekker bij.
Valpartijen ontwijken is natuurlijk ook een kwaliteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op dat snelle beeld leek het me weer Haig te zijn. Die jongen is ook niet voor het geluk geboren.
Wilcoiaans ondertussen die jongenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op dat snelle beeld leek het me weer Haig te zijn. Die jongen is ook niet voor het geluk geboren.
De Tour start in Italie, de Vuelta start in Italie, maar de Giro kan schijnbaar niet in Italie starten.quote:
Lekker veel verplaatsingen weer. Laat voortaan bij een ver weg land daar zes etappes rijden, dan op vrijdag verplaatsen, en dan de rustdag op maandag laten vervallen.quote:
De Vueltastart dit jaar vind ik ook een fiasco.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Tour start in Italie, de Vuelta start in Italie, maar de Giro kan schijnbaar niet in Italie starten.
Leg maar uit.
Sofia ligt dichter bij Puglia dan Milaan!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Lekker veel verplaatsingen weer. Laat voortaan bij een ver weg land daar zes etappes rijden, dan op vrijdag verplaatsen, en dan de rustdag op maandag laten vervallen.
Fenomeen Brennan zakt dit rondje voorlopig volledig door het ijs. De brieven zijn ontvangen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fenomeen Brennan gaat dit eenvoudig regelen.
Liet zich volledig insluiten toen de tweede groep weer aansloot, ach.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brennan nergens te zien. Turner wint
Visma dat hun sprinter niet fatsoenlijk weet te ondersteunen is echt al meer dan 10 jaar een fascinerende rubriek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Liet zich volledig insluiten toen de tweede groep weer aansloot, ach.
Dat was dom ja. Al blijft het wat Pistolero al zegt een rubriek bij Visma dat ze altijd een mannetje tekort komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Liet zich volledig insluiten toen de tweede groep weer aansloot, ach.
Echt een verschrikking die man.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tour de Lan
- Krijn Beschuitemakers
Qua postuur leek het me inderdaad Haig, had niet verwacht dat hij na zijn val in de Tour weer zo snel in koers zou zijn. Maar nu dus waarschijnlijk meteen weer uit koers. En nog op zoek naar een contract, einde carrière komt zo wel heel dichtbij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Bobbie Traksel je zelfs gaat verbeteren moet je gewoon mooi wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Echt een verschrikking die man.
Ze vissen wel de krenten uit de pap daar bij HBO heh?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Bobbie Traksel je zelfs gaat verbeteren moet je gewoon mooi wat anders gaan doen.
In principe schuift hij wel weer mooi mee met dat groepje, ik denk dat de rest hem inmiddels alleen te goed kent want ze lieten het mooi stilvallen. Daarna overrompeld door die andere groep en dan zat hij wel weer lekker alleen ja. Gelukkig krijgt hij volgend jaar ondersteuning van de beste lead-out van de wereld, Laurenz Rex!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Visma dat hun sprinter niet fatsoenlijk weet te ondersteunen is echt al meer dan 10 jaar een fascinerende rubriek.
Gaat Laurenz Rex daadwerkelijk naar Visma of heb je dat zojuist verzonnen omdat zijn broertje er gaat rijden?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In principe schuift hij wel weer mooi mee met dat groepje, ik denk dat de rest hem inmiddels alleen te goed kent want ze lieten het mooi stilvallen. Daarna overrompeld door die andere groep en dan zat hij wel weer lekker alleen ja. Gelukkig krijgt hij volgend jaar ondersteuning van de beste lead-out van de wereld, Laurenz Rex!
Je snelle mannen Yoel Habteab en Milkias Maekele meenemen naar een koers waar alleen maar geklommen moet worden.quote:
Fiorelli past wel beter bij het profiel Brennan dan McLay. Maar dan is het inderdaad nog steeds niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat Laurenz Rex daadwerkelijk naar Visma of heb je dat zojuist verzonnen omdat zijn broertje er gaat rijden?
Maar ze gaat dus daadwerkelijk Filippo Fiorelli inzetten als vaste leadout van Brennan. Ben je van McLay af, krijg je dit. Tsja
Nee, dit is daadwerkelijk een bestaand gerucht. Voor er geruchten waren over een fusie wilden ze hem al overnemen, bij een fusie zal dat alleen maar makkelijker worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat Laurenz Rex daadwerkelijk naar Visma of heb je dat zojuist verzonnen omdat zijn broertje er gaat rijden?
Maar ze gaat dus daadwerkelijk Filippo Fiorelli inzetten als vaste leadout van Brennan. Ben je van McLay af, krijg je dit. Tsja
Slaaf spelen voor Oliver Mattheis, niks mis mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je snelle mannen Yoel Habteab en Milkias Maekele meenemen naar een koers waar alleen maar geklommen moet worden.
Gianluca Pollefliet, Gil Gelders en Gal Glivar gaan samen op avontuur.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:56 schreef TommyL0204 het volgende:
Gianluca Pollefliet klinkt echt alsof het een karakter uit een Belgisch stripboek is
Op zoek naar Tim Torn Teutenberg?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gianluca Pollefliet, Gil Gelders en Gal Glivar gaan samen op avontuur.
Gelukkig is er Jip!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Deze hoofdcommentator is ook een ongelofelijke dooie sufkut.
Hij is schoon dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prodhomme heeft opmerkelijk genoeg nog steeds geen brief van de UCI ontvangen.
Blobloblo staat nu niet echt gekend om zijn fluwelen bochtentechniek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groupama gaat tien keer harder naar beneden dan Visma durft
Meende mij ook te herinneren dat Cian Gigante geen valk was.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blobloblo staat nu niet echt gekend om zijn fluwelen bochtentechniek.
Het is ook geen jongen die even gaat zeggen wat hij daar van vind he?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wielco is enorm gezakt in de rangorde bij Visma. Pijnlijk.
Ik heb toch het idee dat hij er zelf prima mee kan leven om nog 2 jaar als een soort veredelde Gesink rond te rijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wielco is enorm gezakt in de rangorde bij Visma. Pijnlijk.
Wilco bestaat nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook geen jongen die even gaat zeggen wat hij daar van vind he?
Is Tulett niet een klein beetje snel?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef Pistolero het volgende:
Voor wie rijdt Visma hier eigenlijk op kop?
Hij is stiekem ook best goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd voor zichzelf rijdende Mattheis heeft zowaar een keer een geldige reden om voor zichzelf te rijden.
Voor een klimmer is hij best snel, maar van figuren als Vendrame gaat hij toch niet winnen lijkt me.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Tulett niet een klein beetje snel?
Een godstalent dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Mattheis doet me qua gabarit wat denken aan Nibali meets Ulissi, met eenzelfde schok in de knieën als Sheffield.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen we zo langzamerhand concluderen dat Tom Donnenwirth een fraud is?
Nychquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Jezus dat deelnemersveld in de Volta is ook nog nooit zo treurig geweest.
Tyler Stites schroeit lang niet meer zo als voorheen nu hij niet langer CT is, dus ik heb al mijn hoop gevestigd op Brady Gilmore.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Voormalig fenomeen Moreira is niet een gestart door zijn slepende blessure (bloedarmoede) dat wordt een bitter teleurstellende Volta. Ik hoop dat mijn Tivani dan maar minstens 3 etappes pakt.
Ik hoop op gemeen Cadenaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Voormalig fenomeen Moreira is niet een gestart door zijn slepende blessure (bloedarmoede) dat wordt een bitter teleurstellende Volta. Ik hoop dat mijn Tivani dan maar minstens 3 etappes pakt.
Callejas!quote:
Nou onderschat je zomaar Doug Ryder en Cedric Vasseur.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua postuur leek het me inderdaad Haig, had niet verwacht dat hij na zijn val in de Tour weer zo snel in koers zou zijn. Maar nu dus waarschijnlijk meteen weer uit koers. En nog op zoek naar een contract, einde carrière komt zo wel heel dichtbij.
Ik vind Tim best prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Deze hoofdcommentator is ook een ongelofelijke dooie sufkut.
quote:Ploegbus van EF rijdt zich vast voor de start in Burgos, boer met graafmachine ontpopt zich tot held van de dag
De ploegbus van EF Education-EasyPost is vast komen te zitten op een hellend weggetje richting de start van de tweede etappe in de Ronde van Burgos. Met behulp van planken en een tractor met voorlader kwam de bus uiteindelijk weer in beweging. Door het incident was er vertraging bij het tekenen van startblad en de startceremonie.
Hechtingen in de lip voor Vacek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:14 schreef H.Vviv het volgende:
Opgaves van Vacek en Baroncini in Polen.
Vacek vooral ook iets hersenschudding-achtigsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hechtingen in de lip voor Vacek.
Lapeira twee vol blauwe plekken en twee kleine breuken in zijn ribben. Maar gaat wel gewoon van start morgen, leg maar uit.
Dat is ergens ook wel schaamteloos.quote:
Maar dit kunnen ze helemaal niet doen volgens de regels.quote:
Denk dat ze simpelweg niet wisten wie precies waar zat en op hoeveel tellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat wel heel vaak mis daar in PolenHier valt nu niks aan te doen denk ik maar wel vreemd dat je een achtervolgende groep weer samen laat starten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:55 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)egeroep-franse-fans/
Volgend jaar als WLR on Tour dus het hele jaar achter die vervelende Sloveen aan reizen om boe te roepen!
De Wielerflits detectives hebben een andere lezing.quote:In de Tour of the Alps reed Storer zijn oud ploegmaat (bij destijds Team DSM) Arensman nog met op het oog speels gemak eraf. Arensman ging toen na afloop meteen naar hem toe om hem te feliciteren. Misschien heeft Storer andersom meer moeite om waardering uit te spreken en slingert hij dit gerucht uit jaloezie de wereld in?! Wie weet blijkt uit de podcast zelf enige nuance en is enkel dit stukje eruit gehaald.
Ja daarom is het toch juist komisch? Traksel vind ik soms nog wel oké, die andere die ernaast zit (wie?) vind ik niet best.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:31 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hebben toch een zelfde soort vlag. Veel meer moet je niet verwachten van de commentatoren.
Krijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom is het toch juist komisch? Traksel vind ik soms nog wel oké, die andere die ernaast zit (wie?) vind ik niet best.
Oh Krijned, achquote:
Die gaf met één kilometer op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gingen voor Kooij, maar die was helemaal spoorloos.
Krijn wordt gedemoniseerd @Alaphilippe_quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom is het toch juist komisch? Traksel vind ik soms nog wel oké, die andere die ernaast zit (wie?) vind ik niet best.
Ja op een km al geen Kooij meer, maar dacht dat ze de kaart Brennan gingen trekken en net toen hij naar positie 8 opschoof (en een beetje richting hekken werd gedrukt) kneep hij in de remmenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gingen voor Kooij, maar die was helemaal spoorloos.
Deed het wel goed in het voorjaar, maar daarna moeizaam. Wel gewonnen in Occitanië, maar dat was wel tegen de lamme en de blinde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
De tijd dat Marijn van den Berg standaard top 5 reed in dit soort lastige sprints ligt ook al weer even achter ons. Zat prima geplaatst achter de Ineos-trein, maar kwam nauwelijks vooruit.
Al zou het kunnen dat hij nog niet top is na zijn opgave in de Tour.
Trok die niet aan voor Mihkels?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
De tijd dat Marijn van den Berg standaard top 5 reed in dit soort lastige sprints ligt ook al weer even achter ons. Zat prima geplaatst achter de Ineos-trein, maar kwam nauwelijks vooruit.
Al zou het kunnen dat hij nog niet top is na zijn opgave in de Tour.
Nee, dat was Colby Simmons volgens mij. MVDB trok zijn eigen plan, kwam later naar voren, maar zat toen wel prima geplaatst.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trok die niet aan voor Mihkels?
Is Tim Rex een fenomeen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tom moet lossen bij het tempo van Tim Rex.
Alvast een nuttige kracht, rijdt daarnaast ook prima bergop. Snap wel dat hij een contract heeft gekregen bij Visma.quote:
Die kan ook beter vertrekken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brennan laat zich weer 20x insluiten. Geef die jongen een goede trein jemig. Miljoenenploeg maar een fatsoenlijke leadout ho maar.
De grens van 35 seconden nooit kunnen slechten inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Janne Hanninen is het er ook nooit helemaal uitgekomen he?
Hoe veel fatsoenlijke leadouts heeft Visma de afgelopen jaren nou weten af te leveren voor Groenewegen, WOUT en Kooij? Precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Helemaal mee eens. Iedereen die een keer tegenslag heeft ervaren bij Visma moet per direct vertrekken, zelfs al is het maar een keertje uit positie zijn.
Contract direct eenzijdig opzeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe veel fatsoenlijke leadouts heeft Visma de afgelopen jaren nou weten af te leveren voor Groenewegen, WOUT en Kooij? Precies.
Qua ondersteuning van hun sprinters is Visma al jaren de allerslechtste ploeg van het peloton. Als sprinter heb je daar echt niks te zoeken.
Iorriati vindt dit ook niet leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
De grens van 35 seconden nooit kunnen slechten inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |