quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mogen we zo langzamerhand concluderen dat Tom Donnenwirth een fraud is?
Nychquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Jezus dat deelnemersveld in de Volta is ook nog nooit zo treurig geweest.
Tyler Stites schroeit lang niet meer zo als voorheen nu hij niet langer CT is, dus ik heb al mijn hoop gevestigd op Brady Gilmore.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Voormalig fenomeen Moreira is niet een gestart door zijn slepende blessure (bloedarmoede) dat wordt een bitter teleurstellende Volta. Ik hoop dat mijn Tivani dan maar minstens 3 etappes pakt.
Ik hoop op gemeen Cadenaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Voormalig fenomeen Moreira is niet een gestart door zijn slepende blessure (bloedarmoede) dat wordt een bitter teleurstellende Volta. Ik hoop dat mijn Tivani dan maar minstens 3 etappes pakt.
Callejas!quote:
Nou onderschat je zomaar Doug Ryder en Cedric Vasseur.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua postuur leek het me inderdaad Haig, had niet verwacht dat hij na zijn val in de Tour weer zo snel in koers zou zijn. Maar nu dus waarschijnlijk meteen weer uit koers. En nog op zoek naar een contract, einde carrière komt zo wel heel dichtbij.
Ik vind Tim best prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Deze hoofdcommentator is ook een ongelofelijke dooie sufkut.
quote:Ploegbus van EF rijdt zich vast voor de start in Burgos, boer met graafmachine ontpopt zich tot held van de dag
De ploegbus van EF Education-EasyPost is vast komen te zitten op een hellend weggetje richting de start van de tweede etappe in de Ronde van Burgos. Met behulp van planken en een tractor met voorlader kwam de bus uiteindelijk weer in beweging. Door het incident was er vertraging bij het tekenen van startblad en de startceremonie.
Hechtingen in de lip voor Vacek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:14 schreef H.Vviv het volgende:
Opgaves van Vacek en Baroncini in Polen.
Vacek vooral ook iets hersenschudding-achtigsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hechtingen in de lip voor Vacek.
Lapeira twee vol blauwe plekken en twee kleine breuken in zijn ribben. Maar gaat wel gewoon van start morgen, leg maar uit.
Dat is ergens ook wel schaamteloos.quote:
Maar dit kunnen ze helemaal niet doen volgens de regels.quote:
Denk dat ze simpelweg niet wisten wie precies waar zat en op hoeveel tellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat wel heel vaak mis daar in PolenHier valt nu niks aan te doen denk ik maar wel vreemd dat je een achtervolgende groep weer samen laat starten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:55 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)egeroep-franse-fans/
Volgend jaar als WLR on Tour dus het hele jaar achter die vervelende Sloveen aan reizen om boe te roepen!
De Wielerflits detectives hebben een andere lezing.quote:In de Tour of the Alps reed Storer zijn oud ploegmaat (bij destijds Team DSM) Arensman nog met op het oog speels gemak eraf. Arensman ging toen na afloop meteen naar hem toe om hem te feliciteren. Misschien heeft Storer andersom meer moeite om waardering uit te spreken en slingert hij dit gerucht uit jaloezie de wereld in?! Wie weet blijkt uit de podcast zelf enige nuance en is enkel dit stukje eruit gehaald.
Ja daarom is het toch juist komisch? Traksel vind ik soms nog wel oké, die andere die ernaast zit (wie?) vind ik niet best.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:31 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hebben toch een zelfde soort vlag. Veel meer moet je niet verwachten van de commentatoren.
Krijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom is het toch juist komisch? Traksel vind ik soms nog wel oké, die andere die ernaast zit (wie?) vind ik niet best.
Oh Krijned, achquote:
Die gaf met één kilometer op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gingen voor Kooij, maar die was helemaal spoorloos.
Krijn wordt gedemoniseerd @Alaphilippe_quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom is het toch juist komisch? Traksel vind ik soms nog wel oké, die andere die ernaast zit (wie?) vind ik niet best.
Ja op een km al geen Kooij meer, maar dacht dat ze de kaart Brennan gingen trekken en net toen hij naar positie 8 opschoof (en een beetje richting hekken werd gedrukt) kneep hij in de remmenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gingen voor Kooij, maar die was helemaal spoorloos.
Deed het wel goed in het voorjaar, maar daarna moeizaam. Wel gewonnen in Occitanië, maar dat was wel tegen de lamme en de blinde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
De tijd dat Marijn van den Berg standaard top 5 reed in dit soort lastige sprints ligt ook al weer even achter ons. Zat prima geplaatst achter de Ineos-trein, maar kwam nauwelijks vooruit.
Al zou het kunnen dat hij nog niet top is na zijn opgave in de Tour.
Trok die niet aan voor Mihkels?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
De tijd dat Marijn van den Berg standaard top 5 reed in dit soort lastige sprints ligt ook al weer even achter ons. Zat prima geplaatst achter de Ineos-trein, maar kwam nauwelijks vooruit.
Al zou het kunnen dat hij nog niet top is na zijn opgave in de Tour.
Nee, dat was Colby Simmons volgens mij. MVDB trok zijn eigen plan, kwam later naar voren, maar zat toen wel prima geplaatst.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trok die niet aan voor Mihkels?
Is Tim Rex een fenomeen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tom moet lossen bij het tempo van Tim Rex.
Alvast een nuttige kracht, rijdt daarnaast ook prima bergop. Snap wel dat hij een contract heeft gekregen bij Visma.quote:
Die kan ook beter vertrekken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brennan laat zich weer 20x insluiten. Geef die jongen een goede trein jemig. Miljoenenploeg maar een fatsoenlijke leadout ho maar.
De grens van 35 seconden nooit kunnen slechten inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Janne Hanninen is het er ook nooit helemaal uitgekomen he?
Hoe veel fatsoenlijke leadouts heeft Visma de afgelopen jaren nou weten af te leveren voor Groenewegen, WOUT en Kooij? Precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Helemaal mee eens. Iedereen die een keer tegenslag heeft ervaren bij Visma moet per direct vertrekken, zelfs al is het maar een keertje uit positie zijn.
Contract direct eenzijdig opzeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe veel fatsoenlijke leadouts heeft Visma de afgelopen jaren nou weten af te leveren voor Groenewegen, WOUT en Kooij? Precies.
Qua ondersteuning van hun sprinters is Visma al jaren de allerslechtste ploeg van het peloton. Als sprinter heb je daar echt niks te zoeken.
Iorriati vindt dit ook niet leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
De grens van 35 seconden nooit kunnen slechten inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |