Die gaf met één kilometer op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gingen voor Kooij, maar die was helemaal spoorloos.
Krijn wordt gedemoniseerd @Alaphilippe_quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom is het toch juist komisch? Traksel vind ik soms nog wel oké, die andere die ernaast zit (wie?) vind ik niet best.
Ja op een km al geen Kooij meer, maar dacht dat ze de kaart Brennan gingen trekken en net toen hij naar positie 8 opschoof (en een beetje richting hekken werd gedrukt) kneep hij in de remmenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gingen voor Kooij, maar die was helemaal spoorloos.
Deed het wel goed in het voorjaar, maar daarna moeizaam. Wel gewonnen in Occitanië, maar dat was wel tegen de lamme en de blinde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
De tijd dat Marijn van den Berg standaard top 5 reed in dit soort lastige sprints ligt ook al weer even achter ons. Zat prima geplaatst achter de Ineos-trein, maar kwam nauwelijks vooruit.
Al zou het kunnen dat hij nog niet top is na zijn opgave in de Tour.
Trok die niet aan voor Mihkels?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:47 schreef Chiappucci het volgende:
De tijd dat Marijn van den Berg standaard top 5 reed in dit soort lastige sprints ligt ook al weer even achter ons. Zat prima geplaatst achter de Ineos-trein, maar kwam nauwelijks vooruit.
Al zou het kunnen dat hij nog niet top is na zijn opgave in de Tour.
Nee, dat was Colby Simmons volgens mij. MVDB trok zijn eigen plan, kwam later naar voren, maar zat toen wel prima geplaatst.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trok die niet aan voor Mihkels?
Is Tim Rex een fenomeen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tom moet lossen bij het tempo van Tim Rex.
Alvast een nuttige kracht, rijdt daarnaast ook prima bergop. Snap wel dat hij een contract heeft gekregen bij Visma.quote:
Die kan ook beter vertrekken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brennan laat zich weer 20x insluiten. Geef die jongen een goede trein jemig. Miljoenenploeg maar een fatsoenlijke leadout ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |