Precies wat deze nietszeggende koers verdiend.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen begint de Volta en ik heb er nog geen seconde wakker van gelegen. @:Mani89
De onwetendheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies wat deze nietszeggende koers verdiend.
Nu moeten we 10 maanden per jaar JUICHEN voor TikTok-Armstrong en doen alsof dit normale prestaties zijn, omdat hij geleerd heeft was gelletjes te eten, R.I.P. in peacequote:
Over een echte ranglijst zou ik lang en hard moeten nadenken, maar de prestatie die mij voor het leven zal bijblijven is de rit naar Guarda van 2017. Raul Alarcón staat op dat moment aan de leiding, maar is wat van zijn voorsprong verloren doordat Garcia de Mateos overal en altijd bonificaties scoort. Ons wacht de koninginnenrit over de gevreesde berg, de Mont Ventoux van Portugal: Torre. Het waait er altijd en welke richting je ook uit gaat, op de een of andere manier staat de wind altijd tegen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Nu wil ik @:Koffieplanter zijn ultieme Volta team en parcours zien samenstellen op basis van de beste showtjes die in etappes zijn weggegeven
Ik heb zelden zo'n domme post gelezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies wat deze nietszeggende koers verdiend.
Ik kijk voor Alexis Guerin, ik verwacht wonderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen begint de Volta en ik heb er nog geen seconde wakker van gelegen. @:Mani89
Schorsing onlangs afgelopen en is een comeback aan het plannen. Er is hoop.quote:
Hoeveel mogen erin?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:45 schreef DeeBee het volgende:
Nu wil ik @:Koffieplanter zijn ultieme Volta team en parcours zien samenstellen op basis van de beste showtjes die in etappes zijn weggegeven
[..]
Nu moeten we 10 maanden per jaar JUICHEN voor TikTok-Armstrong en doen alsof dit normale prestaties zijn, omdat hij geleerd heeft was gelletjes te eten, R.I.P. in peace
Normaal gesproken rit 4 ook wel, misschien dat alleen iemand als de Kleijn er niet bij is. En als een ploeg het hard wil maken om Kooij te lossen, hebben ze alsnog Brennan die ze moeten verslaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:20 schreef Steven184 het volgende:
Was gister enige sprintrit in Polen? Rest lijkt op eerste oog niet de makkelijkste finales te hebben.
Ik zag hem laatst in de uitslag van Zamora op een uur van Gari Ugarte. De cowboytijden zijn voorbij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Schorsing onlangs afgelopen en is een comeback aan het plannen. Er is hoop.
Fair - Kooij zou dat wel moeten kunnen overlevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken rit 4 ook wel, misschien dat alleen iemand als de Kleijn er niet bij is. En als een ploeg het hard wil maken om Kooij te lossen, hebben ze alsnog Brennan die ze moeten verslaan
Sheffield. Kanshebber op eindwinst.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:27 schreef The_Undertone het volgende:
Voor wie doet INeos al die moeite?
De 14e plek van Langelottiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:27 schreef The_Undertone het volgende:
Voor wie doet INeos al die moeite?
Sheffield op een hellende aankomst? Raar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:28 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Sheffield. Kanshebber op eindwinst.
Eindklassement, maar dat gaat nu ook niet meer lukken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Sheffield op een hellende aankomst? Raar.
Had veel meer verwacht van Sheffield. Uiteindelijk op 22 seconden geëindigd,quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Sheffield op een hellende aankomst? Raar.
Voortaan alleen maar lachen dus en geen redenen meer om UAE nog langer te haten?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan heeft die andere dommekracht Del Toro zichzelf ook nog eens uitgeschakeld.
Wat een glorieuze dag voor alle UAE-haters. Oftewel, voor iedereen.
Pogacar lacht hierom.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een sprint van 250 meter bergop, optimistisch
Depressiesquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zag een tweet dat Hayter terugkeert in het peleron. Is het blijkbaar broertje Leo die ik niet kende. Watskeburt met Ethan, die is al paar jaar muisstil na twee geweldige seizoenen. Blessures?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |