Hij is schoon dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prodhomme heeft opmerkelijk genoeg nog steeds geen brief van de UCI ontvangen.
Blobloblo staat nu niet echt gekend om zijn fluwelen bochtentechniek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Groupama gaat tien keer harder naar beneden dan Visma durft
Meende mij ook te herinneren dat Cian Gigante geen valk was.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blobloblo staat nu niet echt gekend om zijn fluwelen bochtentechniek.
Het is ook geen jongen die even gaat zeggen wat hij daar van vind he?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wielco is enorm gezakt in de rangorde bij Visma. Pijnlijk.
Ik heb toch het idee dat hij er zelf prima mee kan leven om nog 2 jaar als een soort veredelde Gesink rond te rijden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wielco is enorm gezakt in de rangorde bij Visma. Pijnlijk.
Wilco bestaat nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook geen jongen die even gaat zeggen wat hij daar van vind he?
Is Tulett niet een klein beetje snel?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef Pistolero het volgende:
Voor wie rijdt Visma hier eigenlijk op kop?
Hij is stiekem ook best goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd voor zichzelf rijdende Mattheis heeft zowaar een keer een geldige reden om voor zichzelf te rijden.
Voor een klimmer is hij best snel, maar van figuren als Vendrame gaat hij toch niet winnen lijkt me.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Tulett niet een klein beetje snel?
Een godstalent dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Mattheis doet me qua gabarit wat denken aan Nibali meets Ulissi, met eenzelfde schok in de knieën als Sheffield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |