Dat gaat dus Fiorelli worden de komende jaren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een lange sprint. Hopelijk volgend krijgt Brennan goede ondersteuning met een vaste knecht, dat verdiend hij wel.
Ik zie ze alweer blind op kop rijden in plaats van het overtal proberen uit te spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma is er zo te zien al aan begonnen in de Ain.
Dat verwacht ik niet. Fiorelli zal wel ondersteuning aan Brennan bieden in de kleinere koersen, maar Brennan zal vrij snel in de belangrijke koersen ingezet worden, en dan heeft Fiorelli niet direct een rolquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gaat dus Fiorelli worden de komende jaren.
Die zullen wel naar Tirreno, Giro en wat heuvelachtige koersen gaan samen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Fiorelli zal wel ondersteuning aan Brennan bieden in de kleinere koersen, maar Brennan zal vrij snel in de belangrijke koersen ingezet worden, en dan heeft Fiorelli niet direct een rol
Betere kans op een zege van Cian dan vandaag ga je niet snel krijgen. Als ze weer met z'n tweeën wegrijden kunnen ze een dealtje maken omdat Prodhomme gisteren 2 seconden heeft gepakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie ze alweer blind op kop rijden in plaats van het overtal proberen uit te spelen.
Waarom zou Prodhomme een gratis ritzege weggeven als hij straks samen met Cian op pad is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Betere kans op een zege van Cian dan vandaag ga je niet snel krijgen. Als ze weer met z'n tweeën wegrijden kunnen ze een dealtje maken omdat Prodhomme gisteren 2 seconden heeft gepakt.
Omdat, naar ik mag aannemen, Robert Wagner tegen Uijtdebroeks zegt om anders vanaf de top niet meer over te nemen? Dan gaat Prodhomme echt niet 40 kilometer doorrijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou Prodhomme een gratis ritzege weggeven als hij straks samen met Cian op pad is?
Dan schat jij Robert Wagner en Cian een stuk hoger in dan ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat, naar ik mag aannemen, Robert Wagner tegen Uijtdebroeks zegt om anders vanaf de top niet meer over te nemen? Dan gaat Prodhomme echt niet 40 kilometer doorrijden.
Cian is niet explosief genoeg en Tulett is uberhaupt bergop niet goed genoeg. Ze kunnen alleen maar hopen dat Prodhomme breektquote:
Wat ze nu doen is helemaal niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cian is niet explosief genoeg en Tulett is uberhaupt bergop niet goed genoeg. Ze kunnen alleen maar hopen dat Prodhomme breekt
Dit was impressionant ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef H.Vviv het volgende:
Wat een lange sprint. Hopelijk volgend krijgt Brennan goede ondersteuning met een vaste knecht, dat verdiend hij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |