Nouja, ik begreep z’n punt wel. Hij wil de zeer ondermaatse situatie schetsen voorin.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
of hij het goed had gelezen in de krant dat de spitsen niet scoorden in de voorbereiding? Goed begin van een discussie inderdaad
mwaw. Denk dat de bedoelingen wat anders waren en zijn. De discussie met jou verliep wat gezonder laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, ik begreep z’n punt wel. Hij wil de zeer ondermaatse situatie schetsen voorin.
Natuurlijk. Een Feyenoord supporter die "iets in de krant heeft gelezen" met betrekking tot de spitsen van Ajax. Vervolgens 1 op 1 toont het OG Klaas account te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, ik begreep z’n punt wel. Hij wil de zeer ondermaatse situatie schetsen voorin.
Waar je vervolgens vier keer een reactie op kreeg zonder daar verder op te reageren. Gaat wel lekker ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op welke reactie heb ik 4 keer niet gereageerd?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar je vervolgens vier keer een reactie op kreeg zonder daar verder op te reageren. Gaat wel lekker ja.
Je moet wel op alles reageren wat er op jouw reacties wordt gereageerd hè.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op welke reactie heb ik 4 keer niet gereageerd?
En waarschijnlijk wel een betere selectie dan vorig jaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:21 schreef Bofjijff het volgende:
Inmiddels 20 miljoen aan salaris minder, wel inclusief akpom deal al meegenomen.
Kan 28 worden bij vertrek brobbeu, mannsverk en kaplan.
Wat een geld zegmaar prima werk op dat vlak wel.
Ik hoop het, halve Bundesliga wordt de laatste dagen genoemd als mogelijke kaper.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:33 schreef Wotte het volgende:
Ajax Akkoord met Gladbach over Itakura
We worden WERELDKAMPIOEN!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:33 schreef Wotte het volgende:
Ajax Akkoord met Gladbach over Itakura
Wel veel geld voor een contract dat over een jaar afloopt voor een speler met weinig restwaarde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We worden WERELDKAMPIOEN!
Zou een goede categorie speler zijn, middenmoot Bundesliga, veel beter ga je niet kunnen halen
Ja, als je weer een kindsoldaat ergens vandaan gaat plukken staat hij niet gelijk basis, je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:01 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Wel veel geld voor een contract dat over een jaar afloopt voor een speler met weinig restwaarde.
Natuurlijk zijn dat WEL besparingenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Die besparingen op de salarissen zijn natuurlijk wel de boekwaardes. Niet wat we per jaar besparen.
3e alinea Hans.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat WEL besparingen
Je hebt half gelijk, hoe Ajax spelers op de balans zet is de transfersom+contractwaarde (weet alleen niet of dat inclusief bonussen is, maar denk het niet) en dat schrijven ze dan af per jaar op basis van de contractsduur. Dat doet er echter niet aan af dat Akpom echt richting de 3 miljoen zou gaan verdienen dit seizoen en dat dus wel degelijk een echte besparing is dit jaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Die besparingen op de salarissen zijn natuurlijk wel de boekwaardes. Niet wat we per jaar besparen. Daar komt dat hele bizarre Akpom verhaal ook vandaan. Stond nog in de boeken voor 5 miljoen salaris als in de resterende salaris boekwaarde van zijn HELE contract. Geen 5 miljoen per jaar.
Zelfde met die 20-25 miljoen verhaal. Dat zijn niet de besparingen per jaar, maar de gehele boekwaarde besparingen.
Wat er natuurlijk niks aan af dat, dat het gewoon besparingen zijn en ruimte creëert voor nieuwe spelers.
edit;
En zie je ook terug in de verkoop van overbodige spelers. Worden vrijwel allemaal verkocht voor de resterende boekwaarde. Zodat het boekhoudkundig min of meer op 0 uitkomt.
Wat Kroes en co aan het doen zijn is gewoon hardhandig de boeken balanceren. En dat is prima, en ook heel hard nodig.
Jammer dat "journalisten" (En Fred Kroket) telkens vanalles door elkaar gebruiken wat op dat moment uitkomt.(Al dan niet gevoed door Kroes)
Volgens mij wel echt een prima speler. 13 miljoen alleen best wat geld voor iemand van die leeftijd.quote:
Max 12 geloof ik inclusief bonussenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt een prima speler. 13 miljoen alleen best wat geld voor iemand van die leeftijd.
Ik hoop dat hij iemand is die een beetje de henderson rol kan pakken, maw het veld en mensen goedzetten of zoeken we specifiek naar die rol nog voor de nieuwe 6 die we zoeken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt een prima speler. 13 miljoen alleen best wat geld voor iemand van die
leeftijd.
Mja, dit zijn denk ik de betere aankopen. Directe versterking, ervaring, lijkt me goed. Je hoeft niet iedereen uiteindelijk weer voor 50 mio te verkopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt een prima speler. 13 miljoen alleen best wat geld voor iemand van die leeftijd.
6 sowieso lijkt mequote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja, dit zijn denk ik de betere aankopen. Directe versterking, ervaring, lijkt me goed. Je hoeft niet iedereen uiteindelijk weer voor 50 mio te verkopen.
Ben heel benieuwd of er nog backs en een 6 bij komen.
Je koopt ook niet zo veel meer onder de tien miljoen als je shopt in de (denk ik) hoogst haalbare categorie voor Ajax.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat er eerst verkocht moet worden. 57 miljoen verkocht en 0,40 cent op de euro investeren dan zit je op een miljoen of 23. Wellicht een miljoen of 20 budget vanuit de Champions League.quote:
Da’s een hoop geld voor een verdediger met zijn leeftijd. Dacht eigenlijk dat het om een stuk minder zou gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Max 12 geloof ik inclusief bonussen
[ x ]
Ik wil nooit meer een speler van AZ direct naar Ajax zien gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:10 schreef Wotte het volgende:
Fredrik Midtsjø is transfervrij bij AZ altijd een leuke voetballer.
Een verdediger is volgens mij juist op zijn top op deze leeftijd. Ben wel benieuwd wat zijn rol gaat zijn, voor dit bedrag wordt het iig geen speler voor de bank. Baas terug naar linksback dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da’s een hoop geld voor een verdediger met zijn leeftijd. Dacht eigenlijk dat het om een stuk minder zou gaan.
Kan me hier wel in vinden. Alleen zo'n paginavullend plaatje lijkt me onnodigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er zoiets van maken dan. Uiteraard Mannsverk voor een betere 6 met ervaring, of inwisselbaar met Mokio. Baas in de Hato rol niet als overlappende back maar soort van half op het middenveld. de 6 die de rechterkant moet verdedigen met een Gaaei die opstoomt. Taylor met alweer de 6 samen de verdedigende taken oppakken die Gloukh laat liggen en tevens ook wat meer vooruit spelen dan de 6, aangezien Baas de ruimte erachter dekt.
Brobbey verbieden ooit nog aan scoren te denken en alleen maar kaatsen met Gloukh en Taylor.
En dan kun je nog spelen met Moro op links, Godts eruit en Berghuis rechtsbuiten. 6 Mannsverk/Klaassen/Mokio.
En alweer, zou het liefst uiteraard een nieuwe 6 zien. En Brobbey verkopen en een technische spits erin met wout als stormram.
Schaalt niet op mobiel? Op de desktop ziet het er ok uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden. Alleen zo'n paginavullend plaatje lijkt me onnodig
Zit desktop nu hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:31 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Schaalt niet op mobiel? Op de desktop ziet het er ok uit.
Serieus pagina vullend? Op Firefox en Brave is het gewoon netjes een normaal formaat. Daarom vraag ik het maar even anders haal ik 'm wel weg. Of een modje.quote:
Nee is prima zoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Serieus pagina vullend? Op Firefox en Brave is het gewoon netjes een normaal formaat. Daarom vraag ik het maar even anders haal ik 'm wel weg. Of een modje.
Waarop baseer je Mannsverk? Dan kun je nog beter Klaassen neerzetten. Verder eigenlijk helemaal eens met de opstelling.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er zoiets van maken dan. Uiteraard Mannsverk voor een betere 6 met ervaring, of inwisselbaar met Mokio. Baas in de Hato rol niet als overlappende back maar soort van half op het middenveld. de 6 die de rechterkant moet verdedigen met een Gaaei die opstoomt. Taylor met alweer de 6 samen de verdedigende taken oppakken die Gloukh laat liggen en tevens ook wat meer vooruit spelen dan de 6, aangezien Baas de ruimte erachter dekt.
Brobbey verbieden ooit nog aan scoren te denken en alleen maar kaatsen met Gloukh en Taylor.
En dan kun je nog spelen met Moro op links, Godts eruit en Berghuis rechtsbuiten. 6 Mannsverk/Klaassen/Mokio.
En alweer, zou het liefst uiteraard een nieuwe 6 zien. En Brobbey verkopen en een technische spits erin met wout als stormram.
10,5 miljoen exclusief bonussen voor een 28 jarige verdediger. Vraag me af wat dan de alternatieven waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Een verdediger is volgens mij juist op zijn top op deze leeftijd. Ben wel benieuwd wat zijn rol gaat zijn, voor dit bedrag wordt het iig geen speler voor de bank. Baas terug naar linksback dan?
Vrij weinig haha. Meer dat het onze enige échte 6 is. En in deze opstelling de 6 in principe de hele rechterkant moet verdedigen omdat Gaaei continue rechtsbuiten staat, Moro (Of Berghuis) naar binnen trekken. En in de 2 Championship wedstrijden die ik mijzelf heb aangedaan hij verdedigend wel ok was. Verder geen verfijnde voetballer maar hij doorzag het spelletje wel. Dus vooral wensdenken als we er niet vanaf komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarop baseer je Mannsverk? Dan kun je nog beter Klaassen neerzetten. Verder eigenlijk helemaal eens met de opstelling.
Ach 1 itakura is goedkoper dan 3x een medic.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
10,5 miljoen exclusief bonussen voor een 28 jarige verdediger. Vraag me af wat dan de alternatieven waren.
Of een halve Sutalo die er ook weinig van kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach 1 itakura is goedkoper dan 3x een medic.
(even afwachten of hij wel gaat slagen natuurlijk)
Voor Kees maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer een speler van AZ direct naar Ajax zien gaan.
Mokio in plaats van Mannsverk maar voor de rest akkoord.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eind seizoen 23/24 heeft hij prima gespeeld op die positie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Vrij weinig haha. Meer dat het onze enige échte 6 is. En in deze opstelling de 6 in principe de hele rechterkant moet verdedigen omdat Gaaei continue rechtsbuiten staat, Moro (Of Berghuis) naar binnen trekken. En in de 2 Championship wedstrijden die ik mijzelf heb aangedaan hij verdedigend wel ok was. Verder geen verfijnde voetballer maar hij doorzag het spelletje wel. Dus vooral wensdenken als we er niet vanaf komen.
Mokio is echt heel erg goed, maar denk niet dat we daar al mee de champions league in kunnen, hij mist echt nog het verdedigende inzicht, en dat komt absoluut wel goed. Zelfde met Klaassen die staat nogal vaak verkeerd opgesteld verdedigend. Als je hele rechterkant in het strafschopgebied van de tegenstander staat gaat je dat opbreken.
Zou ook nog Itakura op 6 kunnen gooien. Sutalo links centraal, Bouwman rechts centraal aangezien die ook snelheid en lef heeft om die rechterkant meer af te dekken, eventueel samen met Itakura.
Ik hoor net dat het nu al (by far) de beste Aziatische speler in de Eredivisie is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Ik volg de Bundesliga niet zo. Kan Itakura er wat van?
Let wel, serieuze belangstellende vraag dit.
Eens. Maarja, zal wel niet gebeurenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:35 schreef Wotte het volgende:
Als controlerende middenvelder stel ik voor om Q. Timber te halen. Die vijfentwintig miljoen euro betaald waarschijnlijk toch niemand.
Wat ik op wat fora las in mijn gebrekkig Duits zijn ze wel teleurgesteld dat die weggaat, hij kan alleen niet voetballen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:46 schreef Red_85 het volgende:
Ik volg de Bundesliga niet zo. Kan Itakura er wat van?
Let wel, serieuze belangstellende vraag dit.
Je kan hele paginas automatisch laten vertalen hequote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik op wat fora las in mijn gebrekkig Duits zijn ze wel teleurgesteld dat die weggaat, hij kan alleen niet voetballen.
Ja maar dan gaat mijn Duits enkel nog verder achteruit. Goed om het soms eventjes wat te prikkelenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan hele paginas automatisch laten vertalen heWerkt best prima
Kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Is die Chinees uit Duitsland al binnen of moet er eerst nog een bingo avondje georganiseerd gaan worden om geld op te halen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Is die Chinees uit Duitsland al binnen of moet er eerst nog een bingo avondje georganiseerd gaan worden om geld op te halen?
quote:
Zou mooi zijn idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:57 schreef Tarado het volgende:
Grappig dat het nog gelukt is ook met Itakura, nu nog een goeie 6 en het begint ergens op te lijken.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel grappig overigens we hebben geen geld te besteden horen we continu, maar ondertussen al 40+ miljoen uitgegeven
Hato is toch pas verkocht voor 44 miljoen ofzo. Dan moet een vervanger van 12 miljoen wel kunnen toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel grappig overigens we hebben geen geld te besteden horen we continu, maar ondertussen al 40+ miljoen uitgegeven
De miljoenen van de Bergwijn toch ook nog niet aangeraaktquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hato is toch pas verkocht voor 44 miljoen ofzo. Dan moet een vervanger van 12 miljoen wel kunnen toch.
Blind incomingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik op wat fora las in mijn gebrekkig Duits zijn ze wel teleurgesteld dat die weggaat, hij kan alleen niet voetballen.
Ja vriendquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zekerrrr. Zondag eindelijk weerjij ook?
Dat is 1 Hato.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat ben jij een jankbal zeg, maar zal met meehopen/janken. Hopelijk degradeert Ajax.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:wotte en zijn sjamaan denken van dit seizoen. Al heb ik het geloof in die sjamaan ook wel opgegeven
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbal zeg, maar zal met meehopen/janken. Hopelijk degradeert Ajax.
??quote:
Nog wat mitsen en maren en slagen om de arm maar ik denk dat we kampioen worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:wotte en zijn sjamaan denken van dit seizoen. Al heb ik het geloof in die sjamaan ook wel opgegeven
Dit is echt gigantische aanstellerij, gegeven wat Ajax de afgelopen tijd aan Weghorst heeft gehad. Edvardsen heeft zich ook als prima supersub getoond.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Blijft toch doodzonde dat wij niet iemand als Parrott of Meerdink als spits hebben lopen, AZ heeft een heerlijk luxeprobleem
Maar wie ten tijde van de aanstelling van Heitinga zou hebben voorspeld dat een noodlijdend Ajax even 3 spelers haalt die duurder zijn dan de duurste Feyenoord-transfer ooit, was ook voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is inmiddels bizar hoe de kwaliteit van Ajax' aankopen (Gloukh, Moro, Itakura) verschilt van de bizarre aanstelling van Heitinga.
Noodlijdend blijft wat te lang hangen, Ajax is financieel gewoon in orde, het bulkt alleen niet meer van de cash als een jaar of 3 geleden, maar dat komt vanzelf wel weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar wie ten tijde van de aanstelling van Heitinga zou hebben voorspeld dat een noodlijdend Ajax even 3 spelers haalt die duurder zijn dan de duurste Feyenoord-transfer ooit, was ook voor gek verklaard.
Goede kans dat ze zelf ook niet hadden zien aankomen dat ze vrij succesvol zijn geweest op de transfermarkt.
intellegentquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is echt gigantische aanstellerij, gegeven wat Ajax de afgelopen tijd aan Weghorst heeft gehad. Edvardsen heeft zich ook als prima supersub getoond.
We moeten ons eerder zorgen maken over de defensieve posities, dan wat we aan aanvallende stootkracht hebben rondlopen. Tactisch intellegent elftal is het momenteel allerminst. Zeker op de steeds belangrijker wordende backposities, hebben we schrikbarende kwaliteit rondlopen.
Als wij zelfs al op een lijn liggen dan gaat dat weinig goeds betekenen voor Ons Aller Ajax.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is inmiddels bizar hoe de kwaliteit van Ajax' aankopen (Gloukh, Moro, Itakura) verschilt van de bizarre aanstelling van Heitinga.
Een journalistieke prijs is wel verdiend voor degene die onthult wie John Heitinga erdoorheen drukte bij Ajax.
Dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gaat zeker in de eredivisie gewoon weer een heleboel goals maken, het is niet alsof de meeste Nederlandse defensies nou echt heel goed zijn.
Is ook wel meerdere keren aangekaart dat de combinatie van wegvallende inkomsten met een relatief gigantisch salarishuishouding van voornamelijk niet renderende spelers het probleem was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar wie ten tijde van de aanstelling van Heitinga zou hebben voorspeld dat een noodlijdend Ajax even 3 spelers haalt die duurder zijn dan de duurste Feyenoord-transfer ooit, was ook voor gek verklaard.
Goede kans dat ze zelf ook niet hadden zien aankomen dat ze vrij succesvol zijn geweest op de transfermarkt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een journalistieke prijs is wel verdiend voor degene die onthult wie John Heitinga erdoorheen drukte bij Ajax.
Feitelijk draait hij qua resultaten een vrij aardige voorbereiding. Ik zie tot op heden ook geen tekenen aan de wand dat dit een verschrikkelijk slechte technische staf is. Aansprekende namen allerminst maar waarschijnlijk wel afdoende voor de Eredivisie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zou elke euro die je voor Brobbey vangt blindelings investeren in Meerdink, die jongen heeft het gewoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is echt gigantische aanstellerij, gegeven wat Ajax de afgelopen tijd aan Weghorst heeft gehad. Edvardsen heeft zich ook als prima supersub getoond.
We moeten ons eerder zorgen maken over de defensieve posities, dan wat we aan aanvallende stootkracht hebben rondlopen. Tactisch intellegent elftal is het momenteel allerminst. Zeker op de steeds belangrijker wordende backposities, hebben we schrikbarende kwaliteit rondlopen.
Verkeerde kop erop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou elke euro die je voor Brobbey vangt blindelings investeren in Meerdink, die jongen heeft het gewoon.
Omdat?quote:
Ik denk juist dat die gozer wel het voetbalinstinct heeft van een absolute topper, je hoeft buiten het veld geen raketgeleerde te zijn.quote:
Als Brobbey over een ding niet mag klagen is het een gebrek aan vertrouwen. De indruk die ik krijg van alle berichtgeving rondom zijn persoon. Dan is het vermoedelijk beter om ergens ver van Amsterdam te gaan voetballen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ook een paar wedstrijden het eens met Traoré proberen in de spits.
Maar gezien het schema is Brobbey vertrouwen geven misschien wel het beste tegen al die laagvliegers moet die er toch wel een paar in kunnen prikken, krijgt die wat vertrouwen en schiet die er 30+ in dit seizoen
3+ lijkt me voor Brobbey al meer dan genoeg uitdaging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ook een paar wedstrijden het eens met Traoré proberen in de spits.
Maar gezien het schema is Brobbey vertrouwen geven misschien wel het beste tegen al die laagvliegers moet die er toch wel een paar in kunnen prikken, krijgt die wat vertrouwen en schiet die er 30+ in dit seizoen
Precies, het probleem is gewoon dat Brobbey zelf teveel druk op legt wellicht en er ook geen zin meer in heeft. Dan kun je hem 100 potjes de kans geven, maar een veronderstelde topspits op zijn leeftijd moet er gewoon moeiteloos 15/20 inrammen in een seizoen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als Brobbey over een ding niet mag klagen is het een gebrek aan vertrouwen. De indruk die ik krijg van alle berichtgeving rondom zijn persoon. Dan is het vermoedelijk beter om ergens ver van Amsterdam te gaan voetballen.
Wellicht dat er met Gloukh meer dieptepasses gegeven gaan worden, zodat hij niet iedere keer in zijn WWE-rol hoeft te blijven hangen. In seizoen 23-24 heeft hij toch genoeg gescoord, dus het zit er wel in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je echt rondom zestien gaat spelen dan kan je beter Weghorst opstellen zeg ik met pijn in mn hart. Voor het balletje vasthouden is Brobbey beter maar scoringsinstinct heeft hij helaas (nog) niet.
zou wel fijn zijn maar zie het niet gebeuren. Thuis tegen telstar zou het ook normaal gesproken niet nodig zijn zou je denkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:35 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd of Heitinga Oscar meteen in de basis gaat zetten. Zal wel weer des Ajax zijn om hem "rustig" te brengen.
Heeft Brobbey nooit nodig gehad, dus heeft hij nooit aangeleerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je echt rondom zestien gaat spelen dan kan je beter Weghorst opstellen zeg ik met pijn in mn hart. Voor het balletje vasthouden is Brobbey beter maar scoringsinstinct heeft hij helaas (nog) niet.
Lijkt me juist een ideale wedstrijd voor hem om minuten te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn maar zie het niet gebeuren. Thuis tegen telstar zou het ook normaal gesproken niet nodig zijn zou je denken
Dat lijkt mij dus ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me juist een ideale wedstrijd voor hem om minuten te maken
Burnout van pakweg 3 jaar is ook goed ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Brobbey nooit nodig gehad, dus heeft hij nooit aangeleerd.
Grote sterke gozer die zijn leeftijdsgenoten omver loopt. Sja, jammer.
Degene die hem teruggehaald heeft, moet ontslagen worden!
je kan wel lekker erin komen, dat is zeker waar. Maar de noodzaak is wat minder dan als je bijv meteen een wat lastigere wesstrijd op papier zou hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me juist een ideale wedstrijd voor hem om minuten te maken
Maar gelukkig zijn er ook nog vice-aanvoerders, dus hij hoeft niet te spelen. We kunnen altijd nog terugvallen op Berghuis en Pasvequote:
Als hij mister 1-0 blijft dan is het primaquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er ook nog vice-aanvoerders, dus hij hoeft niet te spelen. We kunnen altijd nog terugvallen op Berghuis en Pasve
oh kut
Belangrijke spelert Regeer ook niet uitsluitenquote:
Als je in weghorst je 1e spits ziet was dat wel een goede optie. Anders Taylor maar daarvan weet je weer niet of die blijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Wie had er aanvoerder moeten worden volgens jullie?
Taylor. Wedstrijd tegen Monaco leek hij wel echt de leider in het veld. Maar goed dat bandje om je arm bepaald niet op je een natuurlijk leider binnen de lijnen bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Brubbie natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Eentje die ervoor zorgt dat ze gaan muiten tegen Sjon .quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
Die van Telstar pist op hem op alle vlakken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nu moet ik zeggen dat Hans het 'm iets moeilijker maakt dan de gemiddelde interviewer, maar Sjon voor de camera blijft toch ongemakkelijk.
En goede kans dat die nog vertrektquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Nu moet ik zeggen dat Hans het 'm iets moeilijker maakt dan de gemiddelde interviewer, maar Sjon voor de camera blijft toch ongemakkelijk.
Het voetbal het voetbal hou het simpel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Gelachen, ik weet zeker dat user @:buitendam dit ook kan waarderen.
Gouden teksten. Ik geef hem tot half november.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het voetbal het voetbal hou het simpel.
Wat een dom gelul, in de afgelopen jaren waren Peter Bos, Erik ten Hag en Fairioli zeker goede coaches op het juiste moment....Ja er zitten zeker een hoop dieptepunten tussen, maar om de afgelopen 10 jaar alleen maar slechte keuzes te benoemen maakt je wel een beetje een Feyenoord supporter....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:39 schreef Shreyas het volgende:
John Heitinga zou prima kunnen als assistent-trainer, maar als hoofdtrainer komt hij op alle vlakken tekort.
Ajax blijft maar slechte trainer keuzes maken.
Het begon al met die kneus Alfred Schreuder, want hij was toevallig kampioen geworden in de Kabouter Plop competitie in België omdat ze daar zo een achterlijk play-off systeem hebben (anders was Club Brugge gewoon tweede).
Toen Maurice Steijn, de overperformer die voornamelijk eerste divisie clubs degradatiekandidaten heeft getraind en dus geen ervaring heeft moet topclubs.
Daarna dacht men de verlosser Farioli gevonden te hebben, de grootste non-valeur in het hedendaagse voetbal met gladde praatjes, Italiaanse charmes, maar nul verstand van voetbal. Wederom iemand die nooit iets heeft gewonnen en nooit iets heeft laten zien.
En nu het vierde proefballonnetje in drie jaar tijd de lucht in. En niemand bij Ajax die ingrijpt, zelfs niet topadviseur Louis van Gaal. Plek 3 en voorronde CL is het maximaal haalbare.
Afgelopen jaren? Peter Bosz is inmiddels al acht jaar geleden hè. En wat heeft Ajax gewonnen met hem dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat een dom gelul, in de afgelopen jaren waren Peter Bos, Erik ten Hag en Fairioli zeker goede coaches op het juiste moment....Ja er zitten zeker een hoop dieptepunten tussen, maar om de afgelopen 10 jaar alleen maar slechte keuzes te benoemen maakt je wel een beetje een Feyenoord supporter....
Farioli een slechte keus noemen is wel armoedig....Hij heeft echt 3x het maximale behaald met het brandhout dat Mislintat heeft aangekocht.....Ja het was geen Ajax-swing-voetbal, maar soms moet je accepteren dat je de spelers niet hebt. Ik had graag nog een jaar Farioli gezien, kan toch niet slechter zijn dan Heitingaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen jaren? Peter Bosz is inmiddels al acht jaar geleden hè. En wat heeft Ajax gewonnen met hem dan?
De keuze van Erik ten Hag was de enige goede keuze ja, want hij is toch mooi een aantal keer kampioen geworden met Ajax terwijl PSV een betere selectie had. Maar kom op, één goede trainer in de afgelopen tien jaar is toch vrij matig.
En Farioli was een zeer slechte coach. Het onverwachte verval van PSV én Feyenoord dat je waarschijnlijk nooit meer in die hoedanigheid gaat meemaken, maakte Ajax (en dus Farioli) favoriet voor het kampioenschap. Maar man, man, man wat speelde Ajax kapot slecht. Dat moet jou toch ook niet ontgaan zijn?
Het klopt dat PSV en Feyenoord een veel betere selectie hadden vorig seizoen, maar als je met één goal verschil voorstaat tegen Willem II, NAC, RKC, etc en dan met elf man achter de bal gaat staan, dan is dat Ajax onwaardig.
Als je verdedigend of behoudend speelt tegen PSV of Feyenoord snap ik dat (dat heeft overigens gewerkt, want 12 punten uit die directe ontmoetingen). Maar als je zo gaat spelen tegen degradatiekandidaten terwijl je werkelijk op iedere positie een betere speler hebt rondlopen, dan snap je geen hol van voetbal.
Het brandhout waar jij het over hebt, was nog altijd beter dan wat NAC, Willem II, RKC, Groningen, NEC, etc. hebben. Toch was Ajax in die wedstrijden eigenlijk steeds de mindere ploeg, ook al werden sommige wedstrijden wel winnend afgesloten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Farioli een slechte keus noemen is wel armoedig....Hij heeft echt 3x het maximale behaald met het brandhout dat Mislintat heeft aangekocht.....Ja het was geen Ajax-swing-voetbal, maar soms moet je accepteren dat je de spelers niet hebt. Ik had graag nog een jaar Farioli gezien, kan toch niet slechter zijn dan Heitinga
Dus je zegt dat Farioli ondermaats heeft gepresteerd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Het brandhout waar jij het over hebt, was nog altijd beter dan wat NAC, Willem II, RKC, Groningen, NEC
Hij heeft ongetwijfeld zijn best gedaan, maar ik denk dat hij (zeker voor) Ajax) gewoon geen goede trainer is. Over een paar jaar denk ik dan niemand meer van hem zal horen. Het lijkt me ook niet een trainer die veel prijzen zal winnen, maar dat is allemaal speculatie natuurlijk. De tijd zal het leren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dus je zegt dat Farioli ondermaats heeft gepresteerd?
Het is juist jammer dat Ajax op dit vlak weer twee stappen terug heeft moeten doen. Maar het blijft natuurlijk bizar dat je destijds met 100 miljoen euro meer dan Feyenoord en PSV niet in staat bent geweest om een selectie te formeren die beter is dan die van hun.quote:Zelfs met een topteam kun je uiteraard een wedstrijd verliezen, tuurlijk zitten er beschamende wedstrijden bij....
Toch geloof ik niet dat Ajax terug is op het niveau om dominant voetbal te spelen, dan is een team bouwen vanuit verdedigend aspect het goede beginpunt (tenzij je een coach hebt dat elke speler boven zichzelf kan laten presteren, wat ten Hag zou kunnen)
We zullen zien, hopelijk zijn de juiste aankopen een stap naar een financiel gezond Ajax, dat is dit jaar wel belangrijk, gezien de salarissen te bizar waren.
Sjon is een cadeautje, ik kan niet anders zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Je naam is Sjonnie Heitinga, je heet Sjonnie Heitinga, Heitinga dat is je naam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Dat weet je toch nooit, Frank de Boer werd ook 4 keer kampioen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:07 schreef henkklaas1994 het volgende:
Met Heitinga aan het roer gaat het nooit wat worden. Wat een leeghoofd. Hoe kan hij in godsnaam Kroes en Beuker hebben ingepalmd, of is dit vanuit RVC gepushed. Kan bijna niet anders…
Nu geef je dus aan dat Klaassen basisspeler is. Dat kan toch echt niet meer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:03 schreef Bofjijff het volgende:
In welke seizoenen had PSV dan een betere selectie? Want in drie van de vijf seizoenen onder Ten Hag was dit zeker niet geval.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen jaren? Peter Bosz is inmiddels al acht jaar geleden hè. En wat heeft Ajax gewonnen met hem dan?
De keuze van Erik ten Hag was de enige goede keuze ja, want hij is toch mooi een aantal keer kampioen geworden met Ajax terwijl PSV een betere selectie had. Maar kom op, één goede trainer in de afgelopen tien jaar is toch vrij matig.
En Farioli was een zeer slechte coach. Het onverwachte verval van PSV én Feyenoord dat je waarschijnlijk nooit meer in die hoedanigheid gaat meemaken, maakte Ajax (en dus Farioli) favoriet voor het kampioenschap. Maar man, man, man wat speelde Ajax kapot slecht. Dat moet jou toch ook niet ontgaan zijn?
Het klopt dat PSV en Feyenoord een veel betere selectie hadden vorig seizoen, maar als je met één goal verschil voorstaat tegen Willem II, NAC, RKC, etc en dan met elf man achter de bal gaat staan, dan is dat Ajax onwaardig.
Als je verdedigend of behoudend speelt tegen PSV of Feyenoord snap ik dat (dat heeft overigens gewerkt, want 12 punten uit die directe ontmoetingen). Maar als je zo gaat spelen tegen degradatiekandidaten terwijl je werkelijk op iedere positie een betere speler hebt rondlopen, dan snap je geen hol van voetbal.
Doe nou nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In welke seizoenen had PSV dan een betere selectie? Want in drie van de vijf seizoenen onder Ten Hag was dit zeker niet geval.
Heeft meegelopen met OH ARNE dus ja...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:45 schreef manny het volgende:
Het gaat beginnen boys. Inkoop / verkoop best aardig gedaan. Maar die trainer. Wat hebben ze in hem gezien wat wij allemaal niet zien. Wat is er omheen gebouwd? Ik zie het niet hoor. Maar we moeten maar vertrouwen op het grotere plan...
De issue is dat het lijkt dat ze alle aankopen juist bijzonder goed hebben bekeken, en die lijken goed te passen. En ook Farioli vorig jaar halen was een hele goede zet, doordacht ook. Als diezelfde lieden dan voor vriend Jon kiezen moeten we ze het voordeel van de twijfel geven denk ik. Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft meegelopen met OH ARNE dus ja...
Hij mag laten zien dat hij in staat is om snel dingen aan te passen wanneer het niet loopt, al dan niet tijdens een wedstrijd of binnen enkele wedstrijden.
Wat natuurlijk onzin is. Iedereen weet dat Sipke Hulshof het brein achter het succes is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft meegelopen met OH ARNE dus ja...
Hij mag laten zien dat hij in staat is om snel dingen aan te passen wanneer het niet loopt, al dan niet tijdens een wedstrijd of binnen enkele wedstrijden.
We hebben ook geen andere keus dan hem het voordeel van de twijfel te geven, maar ik hoopte dat hij het basisidee van Slot zou overnemen qua middenveld bezetting en met de punt naar voren zou spelen, helaas doet hij dat niet en daarbij het gebrek aan verdedigende discipline van wat ik tot nu toe gezien heb, lijkt me het een kwetsbaar geheel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:27 schreef manny het volgende:
[..]
De issue is dat het lijkt dat ze alle aankopen juist bijzonder goed hebben bekeken, en die lijken goed te passen. En ook Farioli vorig jaar halen was een hele goede zet, doordacht ook. Als diezelfde lieden dan voor vriend Jon kiezen moeten we ze het voordeel van de twijfel geven denk ik. Ik weet het ook niet.
NRC heeft dus ook niets geks gevonden qua uitspraken en duidelijk dat die ook zocht naar een stap vooruit maar wel in een voor hem veilige omgeving qua gemeenschap.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het NRC schetst een profiel van Oscar Gloukh. Voor de liefhebber.
https://archive.ph/QNgv0
Dat laatste is natuurlijk nog even afwachten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
NRC heeft dus ook niets geks gevonden qua uitspraken en duidelijk dat die ook zocht naar een stap vooruit maar wel in een voor hem veilige omgeving qua gemeenschap.
en wij een goede nummer 10.
Te goed voor de Eredivisiequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk nog even afwachten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:34 schreef bbuddybb het volgende:
Oh, hehe. Dat dus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je naam is Sjonnie Heitinga, je heet Sjonnie Heitinga, Heitinga dat is je naam.
Had je iets anders verwacht? Jullie gaan morgen toch ook gewoon 3-0 of zo winnen, dit is toch een wedstrijd van niks man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:31 schreef Black-Death het volgende:
Nou morgen mag domme Sjon het laten zien.. PSV en Feyenoord winnen hun eerste wedstrijd.
Nee dit viel te verwachtenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Jullie gaan morgen toch ook gewoon 3-0 of zo winnen, dit is toch een wedstrijd van niks man.
1999 wil zijn grap terug.quote:
4 amateurs op het veld, dat is altijd lastig voor ons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht? Jullie gaan morgen toch ook gewoon 3-0 of zo winnen, dit is toch een wedstrijd van niks man.
Hele eerste speelronde is echt wel matig eigenlijk met weinig aansprekende affiches.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 10 augustus 2025 12:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo, op weg naar de ArenA. Toch wel weer zin in
Brobbey is geblesseerd Hans.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
In ieder geval Brubbie gebankt.
Erg mooi.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Brobbey is geblesseerd Hans.
Ik ben bang dat we Gaaei pas gaan zien als Wijndal niet meer de linksback isquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:21 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Jaros, Regeer, Bouwman, Baas, Wijndal, Berghuis, Klaassen, Taylor, Traoré, Weghorst en Moro.
Geen fan van Berghuis & Klaassen op het middenveld, maar tegen Telstar kan het nog net.
En Gaaei voor Regeer zou ik nog doen.
Willen blijkbaar niet met 2 aanvallende backs spelen. Hopelijk geen Wijndal meer zodra Itokura erin komt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we Gaaei pas gaan zien als Wijndal niet meer de linksback is
Er is niet heel veel meer keuze, toch? Kunt Gaaei rechts achterzetten, of Rosa links. Dat zijn je keuzes.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:29 schreef TornadoDK het volgende:
Het is dat je tegen telstar speelt maar deze verdediging kan toch niet joh....
Het is toch gewoon wanbeleid dat dat dan je enige keuzes zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Er is niet heel veel meer keuze, toch? Kunt Gaaei rechts achterzetten, of Rosa links. Dat zijn je keuzes.
Nieuwe Japanner komt er nog bij. En Sutalo is geblesseerd. Dus tsja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:34 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het is toch gewoon wanbeleid dat dat dan je enige keuzes zijn.
Rustig aan, je speelt tegen een soort semiprofs.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:56 schreef Jaeger85 het volgende:
Weer fokking Regeer als rechtsback die daar de hele voorbereiding en tijdens het jeugd EK niets van heeft gebakken. Wil Heitinga snel ontslagen worden of waar issie mee bezig?
Zijn vooral ook de backs wat echt niet kan. Moet aan beide kanten nog iets bijquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nieuwe Japanner komt er nog bij. En Sutalo is geblesseerd. Dus tsja.
Nog maar anderhalf seizoen geleden verloren we van amateurs.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Rustig aan, je speelt tegen een soort semiprofs.
Maakt weinig uit met een parodie op een coach die het moet hebben van reetlikkers.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zijn vooral ook de backs wat echt niet kan. Moet aan beide kanten nog iets bij
En eind 2019 met slechts 3-4 gewonnen van Telstar terwijl terwijl een half jaar daarvoor Real Madrid nog alle hoeken van het Bernabeu te zien kreeg. Levensgevaarlijke ploeg!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nog maar anderhalf seizoen geleden verloren we van amateurs.
Wel een nadeel dat de ballenjongens niet meer actief aan het spel mogen deelnemen. Toch weer minder mogelijkheden op een snelle uitbraakquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk de nul houden en vanuit daar zien we verder wat mogelijk is
\quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:21 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Jaros, Regeer, Bouwman, Baas, Wijndal, Berghuis, Klaassen, Taylor, Traoré, Weghorst en Moro.
Geen fan van Berghuis & Klaassen op het middenveld, maar tegen Telstar kan het nog net.
En Gaaei voor Regeer zou ik nog doen.
We hebben een trainer met een IQ dat waarschijnlijk niet eens de helft is van onze vorige trainer. Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
\
Serieus, KLaassen, Berghuis en Weghorst. Dit kan echt niet meer. Maar over Klaassen en Berghuis riep ik dat 3 seizoenen geleden al.
Het lijtk wel of 020 stil blijft staan.
"Wat Arne altijd zei"quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:21 schreef BobW het volgende:
Ik geef Heitinga een eerlijke kans, maar de interviews zijn niet geweldig
Die man kan dat woord niet eens spellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:34 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon was goed met spelhervattingen toch, haha
Doet Telstar best leuk ja. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:41 schreef Black-Death het volgende:
Aanvallend wel al een paar leuke combinaties gezien. Dat geeft wel hoop.
Heeft net 3x getraind ofzoquote:
Moro is wel goed jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:01 schreef spapaars het volgende:
Wel een talent die Moro.
Als dit elftal goed is ingespeeld, zie ik een mooie toekomst.
quote:
Die bal had zelfs jij niet over de zijlijn gelopen.quote:
Dankjequote:Op zondag 10 augustus 2025 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Die bal had zelfs jij niet over de zijlijn gelopen.
Schreuder-vibes?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel post-ETH pre-Farioli vibes deze eerste helft.
Echt heel erg iddquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel post-ETH pre-Farioli vibes deze eerste helft.
Post uit 2019quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Aanvoerder Deef kan het niet meer aan.
werk aan de winkel. ruimtes te groot, alleen vooruit denken. en intussen tegen telstar 3-4 open kansen weggeven (2e helft net bezig)quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:38 schreef The-BFG het volgende:
Eerste helft gemist. Eerste paar minuten twee brengen herinneringen op waar ik af en toe nog 's nachts van wakker schrok...
Dit moet wel snel beter... Betere ploegen gaan anders minstens 5x per wedstrijd alleen op de keeper af..quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:39 schreef manny het volgende:
[..]
werk aan de winkel. ruimtes te groot, alleen vooruit denken. en intussen tegen telstar 3-4 open kansen weggeven (2e helft net bezig)
Precies, heel voorspelbaar allemaalquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef XDo het volgende:
Wedstrijd sukkelt voort dus de 1-1 zal zo wel vallen.
Huistegenquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:02 schreef De_Pel het volgende:
Ajax zwijnt in eigen huistegen de gedoodverfde degradant Telstar, dat na 47 jaar zijn rentree in de eredivisie maakt
Als ie er elke wedstrijd 2 maakt vind ik het goedquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:11 schreef The-BFG het volgende:
Voorlopig Weghorst eerste spits hoop ik...
En inmiddels al op de helftquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout na 17 minuten al op een kwart van het aantal goals van Brobbey afgelopen seizoen.
Goed voor Brobbey zijn toch al lage zelfvertrouwenquote:
Heeft natuurlijk wel het syndroom dat ie effectiever is als sub... Maar zelfs dan is ie als eerste spits effectiever dan Brobbey.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als ie er elke wedstrijd 2 maakt vind ik het goed
Dit is gewoon klaar hoor als Sjon trainer blijft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Oke 3 punten maar heel veel werk aan de winkel
Ja dit idd, en Baas ook wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst speelt als een van de weinigen een prima pot, net als Jaros
Baas ook als een baasquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst speelt als een van de weinigen een prima pot, net als Jaros
En die Gloukh brengt iig wat meer pit in het spel. Morro heb ik te weinig gezien, weet bijvoorbeeld niet hoe ie de eerste helft was. Maar had graag gezien dat Evardsen kwam ipv van Godts.quote:
Ah ja, Moro deed het aardig. Al faalde hij wel in een pass die anders een goal zou zijn geworden. Verder nog niet geweldig inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:20 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En die Gloukh brengt iig wat meer pit in het spel. Morro heb ik te weinig gezien, weet bijvoorbeeld niet hoe ie de eerste helft was. Maar had graag gezien dat Evardsen kwam ipv van Godts.
Nee Wijndal deed het voldoende, je ziet ook dat Moro en Gloukh technisch dik in orde zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:21 schreef skysherrif het volgende:
Wijndal/moro was vandaag ook het probleem niet.
Mwah je geeft verdedigend echt teveel weg vandaag, maar dat lag wellicht meer aan de andere linies, behalve die grote fout van Bouwmanquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:26 schreef Wertha het volgende:
De verdediging valt op basis van vandaag niks over te zeggen. Maak mij meer zorgen om de rechterflank.
Want je zou maar kritisch zijn op je dure aankopen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Wijndal deed het voldoende, je ziet ook dat Moro en Gloukh technisch dik in orde zijn
Dat is op basis van vandaag nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want je zou maar kritisch zijn op je dure aankopen.
Tjsa ik denk dat je over een paar wedstijden met compleet andere achterhoede staat. Sutalo, Itakuro zal centrum worden met baas naar links en verwacht dan gaaei rechts die inschuift en je dan dus met 3 achterop speeltquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah je geeft verdedigend echt teveel weg vandaag, maar dat lag wellicht meer aan de andere linies, behalve die grote fout van Bouwman
Heitinga is nog steeds je trainer dan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:37 schreef Rambow het volgende:
[..]
Tjsa ik denk dat je over een paar wedstijden met compleet andere achterhoede staat. Sutalo, Itakuro zal centrum worden met baas naar links en verwacht dan gaaei rechts die inschuift en je dan dus met 3 achterop speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |