Als Brobbey over een ding niet mag klagen is het een gebrek aan vertrouwen. De indruk die ik krijg van alle berichtgeving rondom zijn persoon. Dan is het vermoedelijk beter om ergens ver van Amsterdam te gaan voetballen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ook een paar wedstrijden het eens met Traoré proberen in de spits.
Maar gezien het schema is Brobbey vertrouwen geven misschien wel het beste tegen al die laagvliegers moet die er toch wel een paar in kunnen prikken, krijgt die wat vertrouwen en schiet die er 30+ in dit seizoen
3+ lijkt me voor Brobbey al meer dan genoeg uitdaging.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ook een paar wedstrijden het eens met Traoré proberen in de spits.
Maar gezien het schema is Brobbey vertrouwen geven misschien wel het beste tegen al die laagvliegers moet die er toch wel een paar in kunnen prikken, krijgt die wat vertrouwen en schiet die er 30+ in dit seizoen
Precies, het probleem is gewoon dat Brobbey zelf teveel druk op legt wellicht en er ook geen zin meer in heeft. Dan kun je hem 100 potjes de kans geven, maar een veronderstelde topspits op zijn leeftijd moet er gewoon moeiteloos 15/20 inrammen in een seizoen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als Brobbey over een ding niet mag klagen is het een gebrek aan vertrouwen. De indruk die ik krijg van alle berichtgeving rondom zijn persoon. Dan is het vermoedelijk beter om ergens ver van Amsterdam te gaan voetballen.
Wellicht dat er met Gloukh meer dieptepasses gegeven gaan worden, zodat hij niet iedere keer in zijn WWE-rol hoeft te blijven hangen. In seizoen 23-24 heeft hij toch genoeg gescoord, dus het zit er wel in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je echt rondom zestien gaat spelen dan kan je beter Weghorst opstellen zeg ik met pijn in mn hart. Voor het balletje vasthouden is Brobbey beter maar scoringsinstinct heeft hij helaas (nog) niet.
zou wel fijn zijn maar zie het niet gebeuren. Thuis tegen telstar zou het ook normaal gesproken niet nodig zijn zou je denkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:35 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd of Heitinga Oscar meteen in de basis gaat zetten. Zal wel weer des Ajax zijn om hem "rustig" te brengen.
Heeft Brobbey nooit nodig gehad, dus heeft hij nooit aangeleerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je echt rondom zestien gaat spelen dan kan je beter Weghorst opstellen zeg ik met pijn in mn hart. Voor het balletje vasthouden is Brobbey beter maar scoringsinstinct heeft hij helaas (nog) niet.
Lijkt me juist een ideale wedstrijd voor hem om minuten te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn maar zie het niet gebeuren. Thuis tegen telstar zou het ook normaal gesproken niet nodig zijn zou je denken
Dat lijkt mij dus ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me juist een ideale wedstrijd voor hem om minuten te maken
Burnout van pakweg 3 jaar is ook goed ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Brobbey nooit nodig gehad, dus heeft hij nooit aangeleerd.
Grote sterke gozer die zijn leeftijdsgenoten omver loopt. Sja, jammer.
Degene die hem teruggehaald heeft, moet ontslagen worden!
je kan wel lekker erin komen, dat is zeker waar. Maar de noodzaak is wat minder dan als je bijv meteen een wat lastigere wesstrijd op papier zou hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me juist een ideale wedstrijd voor hem om minuten te maken
Maar gelukkig zijn er ook nog vice-aanvoerders, dus hij hoeft niet te spelen. We kunnen altijd nog terugvallen op Berghuis en Pasvequote:
Als hij mister 1-0 blijft dan is het primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |