Dat is 1 Hato.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel grappig overigens we hebben geen geld te besteden horen we continu, maar ondertussen al 40+ miljoen uitgegeven
Wat ben jij een jankbal zeg, maar zal met meehopen/janken. Hopelijk degradeert Ajax.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:wotte en zijn sjamaan denken van dit seizoen. Al heb ik het geloof in die sjamaan ook wel opgegeven
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een jankbal zeg, maar zal met meehopen/janken. Hopelijk degradeert Ajax.
??quote:
Nog wat mitsen en maren en slagen om de arm maar ik denk dat we kampioen worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat @:wotte en zijn sjamaan denken van dit seizoen. Al heb ik het geloof in die sjamaan ook wel opgegeven
Dit is echt gigantische aanstellerij, gegeven wat Ajax de afgelopen tijd aan Weghorst heeft gehad. Edvardsen heeft zich ook als prima supersub getoond.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Blijft toch doodzonde dat wij niet iemand als Parrott of Meerdink als spits hebben lopen, AZ heeft een heerlijk luxeprobleem
Maar wie ten tijde van de aanstelling van Heitinga zou hebben voorspeld dat een noodlijdend Ajax even 3 spelers haalt die duurder zijn dan de duurste Feyenoord-transfer ooit, was ook voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is inmiddels bizar hoe de kwaliteit van Ajax' aankopen (Gloukh, Moro, Itakura) verschilt van de bizarre aanstelling van Heitinga.
Noodlijdend blijft wat te lang hangen, Ajax is financieel gewoon in orde, het bulkt alleen niet meer van de cash als een jaar of 3 geleden, maar dat komt vanzelf wel weer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar wie ten tijde van de aanstelling van Heitinga zou hebben voorspeld dat een noodlijdend Ajax even 3 spelers haalt die duurder zijn dan de duurste Feyenoord-transfer ooit, was ook voor gek verklaard.
Goede kans dat ze zelf ook niet hadden zien aankomen dat ze vrij succesvol zijn geweest op de transfermarkt.
intellegentquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is echt gigantische aanstellerij, gegeven wat Ajax de afgelopen tijd aan Weghorst heeft gehad. Edvardsen heeft zich ook als prima supersub getoond.
We moeten ons eerder zorgen maken over de defensieve posities, dan wat we aan aanvallende stootkracht hebben rondlopen. Tactisch intellegent elftal is het momenteel allerminst. Zeker op de steeds belangrijker wordende backposities, hebben we schrikbarende kwaliteit rondlopen.
Als wij zelfs al op een lijn liggen dan gaat dat weinig goeds betekenen voor Ons Aller Ajax.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is inmiddels bizar hoe de kwaliteit van Ajax' aankopen (Gloukh, Moro, Itakura) verschilt van de bizarre aanstelling van Heitinga.
Een journalistieke prijs is wel verdiend voor degene die onthult wie John Heitinga erdoorheen drukte bij Ajax.
Dit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gaat zeker in de eredivisie gewoon weer een heleboel goals maken, het is niet alsof de meeste Nederlandse defensies nou echt heel goed zijn.
Is ook wel meerdere keren aangekaart dat de combinatie van wegvallende inkomsten met een relatief gigantisch salarishuishouding van voornamelijk niet renderende spelers het probleem was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar wie ten tijde van de aanstelling van Heitinga zou hebben voorspeld dat een noodlijdend Ajax even 3 spelers haalt die duurder zijn dan de duurste Feyenoord-transfer ooit, was ook voor gek verklaard.
Goede kans dat ze zelf ook niet hadden zien aankomen dat ze vrij succesvol zijn geweest op de transfermarkt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een journalistieke prijs is wel verdiend voor degene die onthult wie John Heitinga erdoorheen drukte bij Ajax.
Feitelijk draait hij qua resultaten een vrij aardige voorbereiding. Ik zie tot op heden ook geen tekenen aan de wand dat dit een verschrikkelijk slechte technische staf is. Aansprekende namen allerminst maar waarschijnlijk wel afdoende voor de Eredivisie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zou elke euro die je voor Brobbey vangt blindelings investeren in Meerdink, die jongen heeft het gewoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is echt gigantische aanstellerij, gegeven wat Ajax de afgelopen tijd aan Weghorst heeft gehad. Edvardsen heeft zich ook als prima supersub getoond.
We moeten ons eerder zorgen maken over de defensieve posities, dan wat we aan aanvallende stootkracht hebben rondlopen. Tactisch intellegent elftal is het momenteel allerminst. Zeker op de steeds belangrijker wordende backposities, hebben we schrikbarende kwaliteit rondlopen.
Verkeerde kop erop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou elke euro die je voor Brobbey vangt blindelings investeren in Meerdink, die jongen heeft het gewoon.
Omdat?quote:
Ik denk juist dat die gozer wel het voetbalinstinct heeft van een absolute topper, je hoeft buiten het veld geen raketgeleerde te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |