Rustig aan, je speelt tegen een soort semiprofs.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:56 schreef Jaeger85 het volgende:
Weer fokking Regeer als rechtsback die daar de hele voorbereiding en tijdens het jeugd EK niets van heeft gebakken. Wil Heitinga snel ontslagen worden of waar issie mee bezig?
Zijn vooral ook de backs wat echt niet kan. Moet aan beide kanten nog iets bijquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:36 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Nieuwe Japanner komt er nog bij. En Sutalo is geblesseerd. Dus tsja.
Nog maar anderhalf seizoen geleden verloren we van amateurs.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Rustig aan, je speelt tegen een soort semiprofs.
Maakt weinig uit met een parodie op een coach die het moet hebben van reetlikkers.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zijn vooral ook de backs wat echt niet kan. Moet aan beide kanten nog iets bij
En eind 2019 met slechts 3-4 gewonnen van Telstar terwijl terwijl een half jaar daarvoor Real Madrid nog alle hoeken van het Bernabeu te zien kreeg. Levensgevaarlijke ploeg!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nog maar anderhalf seizoen geleden verloren we van amateurs.
Wel een nadeel dat de ballenjongens niet meer actief aan het spel mogen deelnemen. Toch weer minder mogelijkheden op een snelle uitbraakquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk de nul houden en vanuit daar zien we verder wat mogelijk is
\quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:21 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Jaros, Regeer, Bouwman, Baas, Wijndal, Berghuis, Klaassen, Taylor, Traoré, Weghorst en Moro.
Geen fan van Berghuis & Klaassen op het middenveld, maar tegen Telstar kan het nog net.
En Gaaei voor Regeer zou ik nog doen.
We hebben een trainer met een IQ dat waarschijnlijk niet eens de helft is van onze vorige trainer. Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
\
Serieus, KLaassen, Berghuis en Weghorst. Dit kan echt niet meer. Maar over Klaassen en Berghuis riep ik dat 3 seizoenen geleden al.
Het lijtk wel of 020 stil blijft staan.
"Wat Arne altijd zei"quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:21 schreef BobW het volgende:
Ik geef Heitinga een eerlijke kans, maar de interviews zijn niet geweldig
Die man kan dat woord niet eens spellenquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:34 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon was goed met spelhervattingen toch, haha
Doet Telstar best leuk ja. Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:41 schreef Black-Death het volgende:
Aanvallend wel al een paar leuke combinaties gezien. Dat geeft wel hoop.
Heeft net 3x getraind ofzoquote:
Moro is wel goed jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:01 schreef spapaars het volgende:
Wel een talent die Moro.
Als dit elftal goed is ingespeeld, zie ik een mooie toekomst.
quote:
Die bal had zelfs jij niet over de zijlijn gelopen.quote:
Dankjequote:Op zondag 10 augustus 2025 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Die bal had zelfs jij niet over de zijlijn gelopen.
Schreuder-vibes?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel post-ETH pre-Farioli vibes deze eerste helft.
Echt heel erg iddquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel post-ETH pre-Farioli vibes deze eerste helft.
Post uit 2019quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Aanvoerder Deef kan het niet meer aan.
werk aan de winkel. ruimtes te groot, alleen vooruit denken. en intussen tegen telstar 3-4 open kansen weggeven (2e helft net bezig)quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:38 schreef The-BFG het volgende:
Eerste helft gemist. Eerste paar minuten twee brengen herinneringen op waar ik af en toe nog 's nachts van wakker schrok...
Dit moet wel snel beter... Betere ploegen gaan anders minstens 5x per wedstrijd alleen op de keeper af..quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:39 schreef manny het volgende:
[..]
werk aan de winkel. ruimtes te groot, alleen vooruit denken. en intussen tegen telstar 3-4 open kansen weggeven (2e helft net bezig)
Precies, heel voorspelbaar allemaalquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef XDo het volgende:
Wedstrijd sukkelt voort dus de 1-1 zal zo wel vallen.
Huistegenquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:02 schreef De_Pel het volgende:
Ajax zwijnt in eigen huistegen de gedoodverfde degradant Telstar, dat na 47 jaar zijn rentree in de eredivisie maakt
Als ie er elke wedstrijd 2 maakt vind ik het goedquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:11 schreef The-BFG het volgende:
Voorlopig Weghorst eerste spits hoop ik...
En inmiddels al op de helftquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout na 17 minuten al op een kwart van het aantal goals van Brobbey afgelopen seizoen.
Goed voor Brobbey zijn toch al lage zelfvertrouwenquote:
Heeft natuurlijk wel het syndroom dat ie effectiever is als sub... Maar zelfs dan is ie als eerste spits effectiever dan Brobbey.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als ie er elke wedstrijd 2 maakt vind ik het goed
Dit is gewoon klaar hoor als Sjon trainer blijft.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:12 schreef Black-Death het volgende:
Oke 3 punten maar heel veel werk aan de winkel
Ja dit idd, en Baas ook wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst speelt als een van de weinigen een prima pot, net als Jaros
Baas ook als een baasquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Weghorst speelt als een van de weinigen een prima pot, net als Jaros
En die Gloukh brengt iig wat meer pit in het spel. Morro heb ik te weinig gezien, weet bijvoorbeeld niet hoe ie de eerste helft was. Maar had graag gezien dat Evardsen kwam ipv van Godts.quote:
Ah ja, Moro deed het aardig. Al faalde hij wel in een pass die anders een goal zou zijn geworden. Verder nog niet geweldig inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:20 schreef The-BFG het volgende:
[..]
En die Gloukh brengt iig wat meer pit in het spel. Morro heb ik te weinig gezien, weet bijvoorbeeld niet hoe ie de eerste helft was. Maar had graag gezien dat Evardsen kwam ipv van Godts.
Nee Wijndal deed het voldoende, je ziet ook dat Moro en Gloukh technisch dik in orde zijnquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:21 schreef skysherrif het volgende:
Wijndal/moro was vandaag ook het probleem niet.
Mwah je geeft verdedigend echt teveel weg vandaag, maar dat lag wellicht meer aan de andere linies, behalve die grote fout van Bouwmanquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:26 schreef Wertha het volgende:
De verdediging valt op basis van vandaag niks over te zeggen. Maak mij meer zorgen om de rechterflank.
Want je zou maar kritisch zijn op je dure aankopen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Wijndal deed het voldoende, je ziet ook dat Moro en Gloukh technisch dik in orde zijn
Dat is op basis van vandaag nergens voor nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want je zou maar kritisch zijn op je dure aankopen.
Tjsa ik denk dat je over een paar wedstijden met compleet andere achterhoede staat. Sutalo, Itakuro zal centrum worden met baas naar links en verwacht dan gaaei rechts die inschuift en je dan dus met 3 achterop speeltquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah je geeft verdedigend echt teveel weg vandaag, maar dat lag wellicht meer aan de andere linies, behalve die grote fout van Bouwman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |