Als links dat voor zichzelf weet uit te vinden, zijn ze de eerstvolgende verkiezingen direct de grootste.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Waar komt die ongezonde obsessie vandaan?
Hoe gaat dat het probleem van bijvoorbeeld PFAS-vervuiling oplossen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:51 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon wegwezen met de islam uit het westen dan zijn alle problemen in 1 keer opgelost.
Ah je bent voor etnisch zuiverenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:36 schreef Mathijsco het volgende:
De komende jaren gaan we wel degelijk toe naar een beleid van actieve remigratie. Maar het wordt een nog een lange weg.
Politiek is consessies doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe gaat dat het probleem van bijvoorbeeld PFAS-vervuiling oplossen?
Welke standpunten heeft rechts dan betreffende PFAS?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:38 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Politiek is consessies doen.
Ik kijk anders tegen het stikstofprobleem aan dan links. Als links echter bereid is om zijn standpunt ten opzichte van immigratie uit islamitische landen de veranderen, zijn rechtste stemmers bereid om hun standpunten op onder andere PFAS te veranderen.
Ditquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke standpunten heeft rechts dan betreffende PFAS?
Daarvoor lees je de verkiezingsprogramma’s maar na.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is dus precies het probleem: de waarden van de islam staan haaks op die van de westerse, democratische samenleving. Dat maakt moslims niet minderwaardig of zo, maar wel dat er hier geen ruimte is voor het islamitsche gedachtengoed. Genoeg plekken op de wereld waar je dat wel uit kunt dragen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:20 schreef 2172619626795 het volgende:
Die gemaakte verontwaardiging toch steeds
Ik geloof in onze (1)vrije (2)seculiere (3)democratische samenleving waarin (4)de vrijheid van meningsuiting en de rechten van (5)vrouwen, (6)anders geaarden beschermt worden.
Dit staats haaks op de islamitische filosofie en overal waar de Islam groeit, vallen de bovenstaande punten ten prooi aan het conservatieve en isolationistische gedachtegoed van de Islam.
Ik heb dit een aantal jaar van dichtbij mee mogen maken. Het is evident dat je als linkse kiezer met het faciliteren van de Islam bijna al je eigen idealen te grabbel gooit. De identiteitscrisis vanuit menig linkse stemmer hierover laat mij echt in totale verwarring.
Die jarenlang ongezonde obsessie met de Islam begrijp ik dus inderdaad ook niet. Als die ongezonde obsessie met de Islam er niet was, had ik links gestemd net zoals miljoenen anderen.
[..]
Als links dat voor zichzelf weet uit te vinden, zijn ze de eerstvolgende verkiezingen direct de grootste.
Tegen de huidige migratie is niet op te bouwen, zeggen woningbouwexperts.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Immigratie en islam, al 23 jaar 1 van de hoofdonderwerpen van de Nederlandse politiek. Elke verkiezing duikt er weer een andere partij op die de stok wil overnemen, tot ongekende ruzies over ministerposten, en zelfs splitsing van de ministerposten.
Waar komt die ongezonde obsessie vandaan? De obsessie die tot nu toe geen oplossing heeft gehad volgens elke partij die aan de macht is geweest. Is dit simpelweg stemmenlokkerij, een onderwerp dat sommige partijen bestaansrecht geeft?
Wanneer is de laatste keer dat de thuiszorg het hoofdonderwerp was? Of onderwijs? Of gehandicaptenzorg? Of het OV?
Als het eens een keer over een ander onderwerp gaat, is het wat vaags als bestaanszekerheid of koopkracht.
Zijn er daadwerkelijk mensen die denken dat immigratie een groter probleem is dan de levenskwaliteit van een Nederlandse inwoner die middelmatig onderwijs krijgt vanwege bezuinigingen, middelmatige zorg vanwege lange wachtlijsten, 2 jaar op de GGZ wachtlijst staat en nog 7 jaar moet wachten op een woning?
En zijn er echt mensen die denken dat immigratie hier de grootste oorzaak van is? We bouwen de helft minder dannin 1960-1970, terwijl we nu de helft meer inwoners hebben.
Welk probleem? Dat ik niet voor het deporteren van mensen met het verkeerde geloof ben?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:56 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Je representeert eigenlijk perfect het allergrootste probleem.
Religie is niet het probleem, de groepsmentaliteit van de aanhangers ervan wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welk probleem? Dat ik niet voor het deporteren van mensen met het verkeerde geloof ben?
We zien de meest recente versie van de lijst graag verschijnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
En weer drie klanten. Gaat hard deze week.
Ontopic: Het is bangmakerij om zieltjes te winnen.
Het ontmenselijken van andersdenkenden door ze woorden in de mond te leggen die ze nooit hebben gebruikt.quote:
Nou nee, remigratie omdat je mensen met een bepaald geloof weg wilt hebben is gewoon hetzelfde als etnisch zuiveren. Kan er niks beters van maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Het ontmenselijken van andersdenkenden door ze woorden in de mond te leggen.
Dat Europese vlaggetje in je UI zal op den duur wel een halve maan er in krijgen, met wat Arabisch gebrabbel over dat Allah de grootste is enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, regnigratie omdat je mensen met een bepaald geloof weg wilt hebben is gewoon hetzelfde als etnisch zuiveren. Kan er niks beters van maken.
Laat me raden, over een jaar of 20? Net zoals we dat al 25 jaar moeten aanhoren?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Europese vlaggetje in je UI zal op den duur wel een halve maan er in krijgen, met wat Arabisch gebrabbel over dat Allah de grootste is enzo.
Wij zijn degenen die etnisch gezuiverd gaan worden.
Hoe danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Europese vlaggetje in je UI zal op den duur wel een halve maan er in krijgen, met wat Arabisch gebrabbel over dat Allah de grootste is enzo.
Vervelend leven in zulke voordurende angstquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu niet gaan draaien en de vermoorde onschuld uit gaan hangen. Na wat je hebt gezegd trapt niemand daar meer inquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, remigratie omdat je mensen met een bepaald geloof weg wilt hebben is gewoon hetzelfde als etnisch zuiveren. Kan er niks beters van maken.
Ik draai niet, ik licht vooral toe.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:23 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Nu niet gaan draaien en de vermoorde onschuld uit gaan hangen. Na wat je hebt gezegd trapt niemand daar meer in
Iemand pleit hier voor gewongen remigratie voor mensen met het verkeerde geloof. Hoe wil je dat anders noemen dan etnische zuivering?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
Wel grappig trouwens; als je de grenzen wat dicht wil hebben voor massa-immigratie, is het meteen etnisch zuiveren!![]()
"Als ik er geld aan kan verdienen vind ik het prima"quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:20 schreef 2172619626795 het volgende:
Die gemaakte verontwaardiging toch steeds
Ik geloof in onze (1)vrije (2)seculiere (3)democratische samenleving waarin (4)de vrijheid van meningsuiting en de rechten van (5)vrouwen, (6)anders geaarden beschermt worden.
Dit staats haaks op de islamitische filosofie en overal waar de Islam groeit, vallen de bovenstaande punten ten prooi aan het conservatieve en isolationistische gedachtegoed van de Islam.
Ik heb dit een aantal jaar van dichtbij mee mogen maken. Het is evident dat je als linkse kiezer met het faciliteren van de Islam bijna al je eigen idealen te grabbel gooit. De identiteitscrisis vanuit menig linkse stemmer hierover laat mij echt in totale verwarring.
Die jarenlang ongezonde obsessie met de Islam begrijp ik dus inderdaad ook niet. Als die ongezonde obsessie met de Islam er niet was, had ik links gestemd net zoals miljoenen anderen.
[..]
Als links dat voor zichzelf weet uit te vinden, zijn ze de eerstvolgende verkiezingen direct de grootste.
Klopt inderdaad!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Blij om te horen dat Wilders en de PVV dan geen optie voor je zijn. Aangezien jij onze rechtsstaat waardeert, en Wilders er schijt aan heeft en de trias politica de nek om wilt draaien.
Poeh. I've had my share of shit maar dit is wel next level.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Immigratie en islam, al 23 jaar 1 van de hoofdonderwerpen van de Nederlandse politiek. Elke verkiezing duikt er weer een andere partij op die de stok wil overnemen, tot ongekende ruzies over ministerposten, en zelfs splitsing van de ministerposten.
Waar komt die ongezonde obsessie vandaan? De obsessie die tot nu toe geen oplossing heeft gehad volgens elke partij die aan de macht is geweest. Is dit simpelweg stemmenlokkerij, een onderwerp dat sommige partijen bestaansrecht geeft?
Wanneer is de laatste keer dat de thuiszorg het hoofdonderwerp was? Of onderwijs? Of gehandicaptenzorg? Of het OV?
Als het eens een keer over een ander onderwerp gaat, is het wat vaags als bestaanszekerheid of koopkracht.
Zijn er daadwerkelijk mensen die denken dat immigratie een groter probleem is dan de levenskwaliteit van een Nederlandse inwoner die middelmatig onderwijs krijgt vanwege bezuinigingen, middelmatige zorg vanwege lange wachtlijsten, 2 jaar op de GGZ wachtlijst staat en nog 7 jaar moet wachten op een woning?
En zijn er echt mensen die denken dat immigratie hier de grootste oorzaak van is? We bouwen de helft minder dannin 1960-1970, terwijl we nu de helft meer inwoners hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:03 schreef Tjoent het volgende:
Iemand die MP wil worden en zegt schijt te willen hebben aan rechters, zou van een volk wat trots is op diens staat, geen enkele stem behoren te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar blijkbaar omvat enige trots op of liefde voor Nederland, niet het Nederlandse staatsrecht."Pools are perfect for holding water"
Eigenlijk alleen migratie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Poeh. I've had my share of shit maar dit is wel next level.
Heel veel landen (lees: elk land wat op een bepaalde mate aan immigratie onderhevig is) heeft een probleem met immigratie en immigranten. Jij doet lijken alsof dit een 'Nederland-probleem' is, maar dat is gewoon een wereldwijd probleem. Daar zijn ontzettend veel voorbeelden van, maar die wil jij niet zien dus daar zal ik je verder ook niet mee vermoeien.
En verder: Het OV als hoofdonderwerp van de politiek?Als dat zo is dan zijn heel veel andere problemen schijnbaar al opgelost. Alle punten die jij noemt komen gewoon aan bod, maar klimaat en migratie vragen schijnbaar de meeste aandacht. Dat eerste punt heb jij dan gek genoeg wel weer vrede mee maar dat 2de punt vind je schijnbaar een beetje lastig om de adresseren.
En dat is prima; gelukkig zijn er miljoenen Nederlanders die het geen probleem vinden om het te bespreken
Jamaar de rechters zijn links en activistisch!1!1!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Iemand die MP wil worden en zegt schijt te willen hebben aan rechters, zou van een volk wat trots is op diens staat, geen enkele stem behoren te krijgen.
Maar blijkbaar omvat enige trots op of liefde voor Nederland, niet het Nederlandse staatsrecht.
Support your local D66-judge. 💪🏼quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jamaar de rechters zijn links en activistisch!1!1!!!
Dat lijkt me sterk, er zullen vast goede bij zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jamaar de rechters zijn links en activistisch!1!1!!!
Jij acht het wenselijk dat een overheid gerechtelijke uitspraken over het handelen van die overheid gaat negeren?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:31 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Support your local D66-judge. 💪🏼
Het is gewoon een verdienmodel om geld en zeteltjes mee te verdienenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
Minder van een bepaalde religie is natuurlijk niet gelijk aan deporteren van mensen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé...
Even he...
Leuk experiment.
Vraag even aan al die oh zo links-progressieve apostelen van vooruitgang, gelijkheid en wetenschap...
of ze MEER of MINDER christendom in NL zouden willen.
...
Precies.
Stel hypocrieten.
Dat is niet de vraag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Minder van een bepaalde religie is natuurlijk niet gelijk aan deporteren van mensen.
Als het aan mij lag was iedereen atheist.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag.
Zou jij meer of minder Christendom in NL voorstaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |