Ja zoals ik al zei, Hamas wordt genegeerd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar daar gaat het nou eventjes niet over.
Het gaat nu eventjes om het voortdurend goedpraten van het uithongeren van mensen.
Nee je bent gewoon rookgordijnen aan het maken, daar trappen we niet in.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, Hamas wordt genegeerd.
Trouwes, gaan die vernietigingsfantasieën bij Hamas weg 'als we Israël aanpakken'?
Geef gewoon antwoord.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon rookgordijnen aan het maken, daar trappen we niet in.
Netanyahu overweegt hele Gazastrook te bezetten, kabinet stemt dinsdag over planquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Israël gaat de hele Gazastrook bezetten. Vraag me af wat dit gaat betekenen voor de bewoners daar.
En of dit een garantie is dat alle gijzelaars worden terug gevonden. Uiteraard komen er binnenkort verkiezingen aan voor Netanyanu dus vermoed dat hij als absolute overwinnaar uit de bus wil komen.
Heeft Hamas het plan om Israëli's een prettig plekje onder de zon te geven?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Netanyahu overweegt hele Gazastrook te bezetten, kabinet stemt dinsdag over plan
Na de terreur van de bombardementen en de honger. Denk ik niet dat Netanyahu nu het plan heeft om de Gazanen een prettig plekje onder de zon te geven.
Kap zelf eens met duiken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord.
Verdwijnen die fantasieën wanneer Israël aangepakt wordt?
Kap eens met dat duiken.
Je durft geen antwoord te geven, helder.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kap zelf eens met duiken.
Hamas of geen Hamas, het is in het geheel geen enkel excuus om uithongeren oorlogsstrategie van een land te accepteren.
Hamas is militair al verslagen, het wordt gewoon (al langere tijd) gebruikt om de doelen van Israël te bereiken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeft Hamas het plan om Israëli'seen prettig plekje onder de zon te geven?
Bron?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hamas is militair al verslagen, het wordt gewoon (al langere tijd) gebruikt om de doelen van Israël te bereiken.
Jij durft het vooral niet te hebben over waar het hier nu even over gaat, namelijk de uithongerstrategie van Israel/ En je probeert steeds maar het te ontsporen naar Hamas.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je durft geen antwoord te geven, helder.
Wat een totale bullshit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij durft het vooral niet te hebben over waar het hier nu even over gaat, namelijk de uithongerstrategie van Israel/ En je probeert steeds maar het te ontsporen naar Hamas.
Maar daar trappen we niet in. Er is simpelweg geen excuus voor Israel om mensen uit te hongeren. Dus is Hamas ook niet relevant.
Waarom is die vraag relevant? Is er een antwoord bij dat de uithongerstrategie van Israel kan rechtvaardigen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een totale bullshit.
Geef gewoon antwoord.
Gaan die vernietigingsfantasieën verdwijnen wanneer 'we' Israël aanpakken?
Die vraag is relevant omdat ik eindelijk eens zou willen weten wat 'we' nu eigenlijk van Israël verwachten zolang 'we' weten dat in Palestina een groep aan de knoppen zit die al ver voor '23 oproept tot de vernietiging van Israel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is die vraag relevant? Is er een antwoord bij dat de uithongerstrategie van Israel kan rechtvaardigen?
Waarschijnlijk iets in de trend van het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is die vraag relevant? Is er een antwoord bij dat de uithongerstrategie van Israel kan rechtvaardigen?
En dit breng je in als mod?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets in de trend van het doel heiligt de middelen.
Wat we verwachten is in ieder geval niet het belegeren en uithongeren van 2 miljoen mensen om hun problemen op te lossen. Daar is geen enkel geldig excuus voor.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die vraag is relevant omdat ik eindelijk eens zou willen weten wat 'we' nu eigenlijk van Israël verwachten zolang 'we' weten dat in Palestina een groep aan de knoppen zit die al ver voor '23 oproept tot de vernietiging van Israel.
Wat stel je precies voor, maak dat aanpakken eens concreet.
Wat heeft mijn positie als mod te maken met wat ik post? Dat staat los van elkaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dit breng je in als mod?
Veelzeggend. En beschamend.
Wat verwacht je wel?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat we verwachten is in ieder geval niet het belegeren en uithongeren van 2 miljoen mensen om hun problemen op te lossen. Daar is geen enkel geldig excuus voor.
De walgelijke insinuatie dat het doel de middelen heiligt wanneer ik simpelweg vraag wat men, en jij, nu eigenlijk verwachten van Israël wetende dat er een groepering in Palestina aan de knoppen zit die al jaren bezig is met het vernietigen van Israël.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn positie als mod te maken met wat ik post? Dat staat los van elkaar.
Dat ze met gepast geweld Hamas uitschakelt en zich aan oorlogsrecht houden. Maar dat is belegeren en uithongeren dus niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat verwacht je wel?
Kom eens ter zake.
Dan begrijp je m'n post niet. En verdere klachten over de moderatie mag je kwijt in het FB topic.quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De walgelijke insinuatie dat het doel de middelen heiligt wanneer ik simpelweg vraag wat men, en jij, nu eigenlijk verwachten van Israël wetende dat er een groepering in Palestina aan de knoppen zit die al jaren bezig is met het vernietigen van Israël.
Zoiets gok ik. Mod-onwaardig.
Leuk gevonden, regels die naar één kant - waar nuttig - worden uitgelegd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
To the fullest extent of the means available to it, the Occupying Power has the duty of ensuring the food and medical supplies of the population; it should, in particular, bring in the necessary foodstuffs, medical stores and other articles if the resources of the occupied territory are inadequate.
Alle kopstukken zijn gedood. Je hoort niks meer van dat Israëlische soldaten of burgers worden aangevallen of gedood. Er is geen strategie, visie of doel meer vanuit Hamas.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hamas is militair al verslagen, het wordt gewoon (al langere tijd) gebruikt om de doelen van Israël te bereiken.
Jeetje zeg, Hamas is helemaal kapot?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |