abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218745412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:21 schreef mackinac het volgende:

[..]
In de media wordt elke scheet van Trump breed uitgemeten maar een Spaanse premier die fantaseert over de nucleaire verwoesting van Israël is kennelijk geen nieuws. Opmerkelijk wel.
Interessant dat je het zo interpreteert. Ik ben heel benieuwd hoe jij die andere woorden daarna dan interpreteert. In dezelfde zin nog wel. Sanchez heeft het volgens jou over het nucleair vernietigen van Israël, komma en dan heeft hij het over een vliegdekschip komma of over olievoorraden. Wat bedoelt hij daar dan mee, wil hij Israël met een tsunami van olie overstromen?
pi_218746013
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:36 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Interessant dat je het zo interpreteert. Ik ben heel benieuwd hoe jij die andere woorden daarna dan interpreteert. In dezelfde zin nog wel. Sanchez heeft het volgens jou over het nucleair vernietigen van Israël, komma en dan heeft hij het over een vliegdekschip komma of over olievoorraden. Wat bedoelt hij daar dan mee, wil hij Israël met een tsunami van olie overstromen?
Ik zou niet te veel verwachten van een coherente gedachten gang bij Pedro Sánchez. Een paar maanden terug wilde ie nog 1 miljoen migranten importen in een land met het hoogste werkloosheid cijfer van Europa.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')