abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2025 @ 10:47:17 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218995779
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:23 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Sorry, ik heb het over onze eigen moslims en hun useful idiots. :)

Het lijden van de Palestijnen gaat namelijk gewoon door. Dus hup, hup, hup, de straat op!
Waarom kom je zelf niet met je luie reet van de bank en ga protesteren.
pi_218995872
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom kom je zelf niet met je luie reet van de bank en ga protesteren.
*Woosh* :D
pi_218995876
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:44 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En hoe moeten we jouw rol zien? Toen niet erg en nu niet erg

Edit: ik vind het vreemd dat je zoveel rare posts plaatst terwijl je twee weken geleden nog emotioneel afscheid nam omdat je hier de inhoudelijke discussie miste.
Je bent nog altijd chagrijnig om die ene opmerking he? :D

Mooi. :Y
  zondag 12 oktober 2025 @ 11:06:57 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218995877
quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:05 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
*Woosh* :D
Blijkbaar vind je het zelf dus niet zo belangrijk.
pi_218995888
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Blijkbaar vind je het zelf dus niet zo belangrijk.
Je weet waar *woosh* voor staat? Je mist het punt. ;)
  zondag 12 oktober 2025 @ 11:12:23 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218995897
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:09 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Je weet waar *woosh* voor staat? Je mist het punt. ;)
Nou leg het eens uit.
pi_218995947
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou leg het eens uit.
Hamas is aan het moorden geslagen in Gaza, zoals je in de link kan lezen.

Ik verwacht krekels in de media.
  zondag 12 oktober 2025 @ 11:28:15 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218995987
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:21 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Hamas is aan het moorden geslagen in Gaza, zoals je in de link kan lezen.

Ik verwacht krekels in de media.
Het staat er gewoon in
https://nos.nl/collectie/(...)pens-terug-op-straat
pi_218996252
quote:
Kijk eens aan, onverwacht. Ik sta gecorrigeerd.

(Letten een paar mensen even op? Ik heb net een fout toegegeven en mijn standpunt veranderd.)
pi_218997445
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 10:05 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Ietwat vergezocht maar okay. :)
Omdat?
Incelfrikandel
pi_218997641
Nou, de Palestijnen doen alweer waar men het beste in is: het toejuichen van Islamitische terroristen. Ik gaf het in NWS al aan: moet je nagaan dat je het als Westerling voor zulke mensen hebt zitten opnemen en doen alsof dit 'onschuldige burgers' zijn.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218997656
Ondertussen worden Palestijnen die verdacht worden van samenwerking met Israël door Hamas met knuppels onder handen genomen. Geen pro-Palestijnse demonstrant die hier de straat voor op zal gaan. Wat natuurlijk de vraag opwekt in hoeverre al het vermeende activisme en geveinsde zorg over 'mensenrechten' oprecht was.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218997799
quote:
13s.gif Op zondag 12 oktober 2025 15:41 schreef HowardRoark het volgende:
Ondertussen worden Palestijnen die verdacht worden van samenwerking met Israël door Hamas met knuppels onder handen genomen. Geen pro-Palestijnse demonstrant die hier de straat voor op zal gaan. Wat natuurlijk de vraag opwekt in hoeverre al het vermeende activisme en geveinsde zorg over 'mensenrechten' oprecht was.

[ twitter ]
Die twijfel is er bij mij nooit geweest. Het ging vrijwel geen enkele demonstrant om Palestijnen.
pi_218998306
Terroristische groepering doet terroristische misdaden.... Wat had je verwacht?

Ik vind het wel bijzonder dat als je toch al niks met die inwoners van Gaza had en dat wat er met die mensen de afgelopen twee jaar gebeurde je toch al niks interesseerde, waarom maak je je hier dan ineens wel druk om :')
pi_218999028
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 17:24 schreef opgebaarde het volgende:
Terroristische groepering doet terroristische misdaden.... Wat had je verwacht?
Ach natuurlijk. Het is een terroristische organisatie.

DAN IS HET GOED! :P :D :+ :')
quote:
Ik vind het wel bijzonder dat als je toch al niks met die inwoners van Gaza had en dat wat er met die mensen de afgelopen twee jaar gebeurde je toch al niks interesseerde, waarom maak je je hier dan ineens wel druk om :')
Dat punt dat je hier wil maken... Bestaat dat wel?
pi_218999150
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 18:51 schreef MagnificentAlfonso het volgende:

[..]
Ach natuurlijk. Het is een terroristische organisatie.

DAN IS HET GOED! :P :D :+ :')
Als je geen woorden of zinnen gebruikt, maar emoticons nodig hebt om 'inhoudelijk te discussiëren', dan kan de ander niks met je boodschap. Dat is jammer want misschien heb je wel een goed verhaal of sterk argument waar de ander wat van kan opsteken. Nu kom je vooral dom en een beetje arrogant over. Misschien dat chatgpt je kan helpen om woorden te vinden
pi_218999174
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als je geen woorden of zinnen gebruikt, maar emoticons nodig hebt om 'inhoudelijk te discussiëren', dan kan de ander niks met je boodschap. Dat is jammer want misschien heb je wel een goed verhaal of sterk argument waar de ander wat van kan opsteken. Nu kom je vooral dom en een beetje arrogant over. Misschien dat chatgpt je kan helpen om woorden te vinden
Scherpe analyse!

Ga ik niets mee doen.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 00:34:17 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219017631
@Lord-Ronddraai

Nee, dat is niet wat zionisme stelt. En zolang je voornoemde heren niet eens gelezen hebt, beschouw ik je hele attitude in deze materie als een vorm van dilettantisme en trendhoppen. Je weet niet eens waar je tegen bent.

Al was het maar omdat je linkt naar een website die je niet eens leest:

Zionisten geloven in het bestaansrecht van een Joodse staat. Dat kunnen zowel gelovige en niet-gelovige Joden zijn, als niet-Joden.

Zionisme vandaag

Zionisme wordt tegenwoordig vaak als iets negatiefs gezien en zionist wordt geregeld als scheldwoord gebruikt. Een veelvoorkomend misverstand is dat zionisme gelijk zou staan aan het koloniseren van Palestijnse gebieden. Dat klopt niet: zionisme betekent in de kern het streven naar een Joodse staat. Tegelijkertijd bestaan er in Israël wel kolonisten die Palestijns gebied innemen, en ook de oorlog in Gaza wordt door veel mensen in dit licht gezien. Het is belangrijk onderscheid te maken tussen deze kolonisten en de bredere betekenis van zionisme.Niet alle Joden wonen in Israël, niet alle Israëli's zijn Joods en niet alle Joden zijn zionist. Daarnaast bestaan er ook niet-Joodse zionisten, zoals christelijke zionisten. Bovendien bestaan binnen de verschillende groepen uiteenlopende opvattingen over de strijd en mogelijke oplossingen. Veel Joden, binnen en buiten Israël, zijn voorstander van een Palestijnse staat naast de staat Israël. Datzelfde geldt voor zionisten.In de huidige context wordt het woord zionist niet alleen als scheldwoord gebruikt, maar ook als verkapte vorm van antisemitisme: een codenaam in complottheorieën en stereotypen over macht, geld of samenzwering. Zo lopen kritiek op Israëlisch beleid en antisemitische beeldvorming soms gevaar door elkaar te worden gehaald.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219020885
quote:
Hoewel het niet mogelijk is om de feiten onafhankelijk te verifiëren, geven de eerste ijzingwekkende getuigenissen idee van de situatie waarin zij twee jaar lang moesten zitten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-behandeld~aa3e9fd9/

Ben je 2 jaar gegijzeld gaat het AD een beetje je verhaal in twijfel brengen :')

quote:
De fysieke ontberingen waren al even gruwelijk. Elkana Bohbot zat het grootste deel van de tijd geketend in een tunnel, vertelt zijn familie. Op zijn trouwdag smeekte hij een bewaker om eindelijk eens te mogen douchen, een verzoek dat eerst werd geweigerd. Hamas heeft overigens niet op de uitspraken gereageerd.
quote:
,,Hij heeft zeer zware martelingen ondergaan", vertelt zijn moeder. De uitspraken kunnen niet worden gecheckt bij Hamas.
Tering he, dan ben je als buitenlandredactie bij het AD ook het plot kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')