abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218406288
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 00:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Iets met migratie, wellicht? En met conformeren aan de NLse gewoontes.
Godsdienst maakt dan niet echt uit.
Genoeg partijen die al jarenlang hameren op betere integratie. Maar dat kost geld en aandacht. En dat heeft men er niet voor over.

En als "uitzetten!" dan het enige correcte antwoord is voor een grote groep mensen, dan is 'iets met migratie willen' (wat letterlijk elke partij wil) niet goed genoeg meer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218406893
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:22 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Migratie en asiel is de primaire reden dat mensen op de pvv stemmen, vervolgens schrijft Timmermans een boek erover dat dit juist de kracht is van de samenleving.

https://x.com/F__Timmermans/status/1798404031699689509
Zo zwart-wit is het allemaal vast niet ;).
pi_218406939
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef probeer het volgende:

[..]
Genoeg partijen die al jarenlang hameren op betere integratie. Maar dat kost geld en aandacht. En dat heeft men er niet voor over.

En als "uitzetten!" dan het enige correcte antwoord is voor een grote groep mensen, dan is 'iets met migratie willen' (wat letterlijk elke partij wil) niet goed genoeg meer.
Het grote probleem zit bij de import. Als je doelbewust jarenlang de grenzen openzet, moet je niet raar staan te kijken dat bijvoorbeeld de islam hier steeds meer voet aan de grond krijgt. ‘Wij’ zijn grotendeels zelf verantwoordelijk voor het probleem, en meer specifiek partijen als de VVD en PvdA/GL. De koopman en de dominee: haal jij die goedkope arbeidskrachten binnen, dan trek ik ze als stemvee in mijn inclusiviteitscircus.
  zondag 3 augustus 2025 @ 16:37:25 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218407557
The je zal maar zo bang zijn voor wat mensen die in de islam geloven.
pi_218407749
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:37 schreef Hexagon het volgende:
The je zal maar zo bang zijn voor wat mensen die in de islam geloven.
De macht van het getal.
Als een bepaalde groep dominanter wordt, gaat men steeds meer zaken afdwingen. Dat zie je nu al met halal-voedselnormen, maar dat gaat zich steeds verder uitbreiden. In steden als Parijs, Brussel en delen van Londen zie je al langere tijd pockets waar de feitelijke sociale norm niet meer wordt bepaald door de nationale wet of cultuur, maar door de dominante groep ter plekke. In Parijs is het extreem: daar voeren mensen doodleuk openlijk op straat het middaggebed uit. Het openzetten van de grenzen heeft serieuze implicaties, die je niet meer 'even' weg kunt zetten als xenofobie.
  zondag 3 augustus 2025 @ 16:51:10 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218407799
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:48 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
De macht van het getal.
Als een bepaalde groep dominanter wordt, gaat men steeds meer zaken afdwingen. Dat zie je nu al met halal-voedselnormen, maar dat gaat zich steeds verder uitbreiden. In steden als Parijs, Brussel en delen van Londen zie je al langere tijd pockets waar de feitelijke sociale norm niet meer wordt bepaald door de nationale wet of cultuur, maar door de dominante groep ter plekke. In Parijs is het extreem: daar voeren mensen doodleuk openlijk op straat het middaggebed uit. Het openzetten van de grenzen heeft serieuze implicaties, die je niet meer 'even' weg kunt zetten als xenofobie.
Jeetje wat vreselijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 3 augustus 2025 @ 16:56:53 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218407879
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:48 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
De macht van het getal.
Want ze dwingen jou om halal te eten of te bidden?

Drukte om niks
  zondag 3 augustus 2025 @ 17:03:48 #208
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218407952
Hoeveel pagina's gaan we nog happen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218407966
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want ze dwingen jou om halal te eten of te bidden?

Drukte om niks
Of je dat positief of negatief vindt, hangt af van je perspectief, maar doen alsof het “drukte om niks” is, gaat voorbij aan het feit dat zulke veranderingen vaak blijvend zijn en op termijn wel degelijk effect hebben op hoe mensen zich in hun eigen omgeving voelen.
pi_218408681
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[ x ]

En maar janken dat hij bedreigd wordt.
Hoog tijd dat de man zijn eigen beveiliging maar eens gaat betalen. Actief ruzie zoeken en je vervolgens verschuilen achter de belastingbetaler is wel behoorlijk sneu en kansloos.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 3 augustus 2025 @ 18:00:44 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218408690
quote:
2s.gif Op zondag 3 augustus 2025 17:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoog tijd dat de man zijn eigen beveiliging maar eens gaat betalen. Actief ruzie zoeken en je vervolgens verschuilen achter de belastingbetaler is wel behoorlijk sneu en kansloos.
Precies dit. Ga maar bedelen bij je fans.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218409636
Nu dacht ik nav de motie Piri dat er onderdelen van de Iron Dome in Nederland worden gemaakt.
Dat is niet zo volgens minister Veldkamp. Twee transacties waren er die via Nederland naar Duitsland gingen. Die onderdelen waren in Canada gemaakt.
Het lijkt me niet moeilijk voor Israel om in overleg met Canada die route te wijzigen : niet via Nederland.
Al die heisa... van 'men wil Joden dood hebben' .

Overigens, ik adviseer Canada een wapenembargo voor Israel te maken.
pi_218409710
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
Nu dacht ik nav de motie Piri dat er onderdelen van de Iron Dome in Nederland worden gemaakt.
Dat is niet zo volgens minister Veldkamp. Twee transacties waren er die via Nederland naar Duitsland gingen. Die onderdelen waren in Canada gemaakt.
Het lijkt me niet moeilijk voor Israel om in overleg met Canada die route te wijzigen : niet via Nederland.

Niemand met meer dan 2 hersencellen gelooft daadwerkelijk dat Israël er ook maar een boterham minder om eet, naar aanleiding van een motie van fusiepartijtje PvdA/GroenLinks from the Netherlands.

Het gaat om de intentie, en die is killing.
  Moderator zondag 3 augustus 2025 @ 19:46:41 #214
236264 crew  capricia
pi_218409872
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef Bluesdude het volgende:

Beetje dom dan van Piri en GL/PvdA om zich zo in de kaarten te laten kijken.
Hun plannen voor Israël zijn wel duidelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218409964
quote:

[..]
Nee sorry, vrijheid van meningsuiting betekent ook dat je soms achterlijke meningen moet beschermen. Maar die prijs is het waard.

Vind het wat anders als mijnheer in het buitenland gaat provoceren. Als hij bijvoorbeeld nederzettingen wil bezoeken die volgens het Nederlandse regeringsbeleid illegaal zijn organiseert de uitnodigende organisatie dat maar.
  zondag 3 augustus 2025 @ 20:09:43 #216
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218410054
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Die plannen zijn inderdaad vrij duidelijk en PvdA/GL is daar behoorlijk open over: men wil Israel ervan weerhouden om een etnische zuivering/ genocide in Gaza te plegen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218410075
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:59 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Nee sorry, vrijheid van meningsuiting betekent ook dat je soms achterlijke meningen moet beschermen. Maar die prijs is het waard.

Vind het wat anders als mijnheer in het buitenland gaat provoceren. Als hij bijvoorbeeld nederzettingen wil bezoeken die volgens het Nederlandse regeringsbeleid illegaal zijn organiseert de uitnodigende organisatie dat maar.
Kan ik me opzich wel in vinden.
pi_218410083
quote:

[..]
De partij is niet illegaal, dan gaan we niet subjectieve indicatoren laten meewegen in beveilingsbeslissingen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218410090
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die plannen zijn inderdaad vrij duidelijk en PvdA/GL is daar behoorlijk open over: men wil Israel ervan weerhouden om een etnische zuivering/ genocide in Gaza te plegen.
Wacht even, die is toch al bezig?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 3 augustus 2025 @ 20:18:02 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218410099
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wacht even, die is toch al bezig?
Klopt, ik had 'de etnische zuivering/ genocide niet door te zetten' moeten schrijven.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 augustus 2025 @ 20:19:05 #221
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218410107
quote:
13s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:14 schreef nostra het volgende:

[..]
De partij is niet illegaal, dan gaan we niet subjectieve indicatoren laten meewegen in beveilingsbeslissingen.
Mwah, ze kunnen wel eens met hem praten. Hij kost zo ook klauwen met geld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218410125
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Precies dit. Ga maar bedelen bij je fans.
En dat bedelen dat kan hjj wel. Het heeft hem zelfs geen windeieren opgeleverd...

twitter

De persoon die in bovenstaand citaat geïnterviewd wordt is Johan Driessen. Dat is de man die jarenlang de financiën van Wilders deed en met deze beweringen komt.
pi_218410152
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En dat bedelen dat kan hjj wel. Het heeft hem zelfs geen windeieren opgeleverd...

[ x ]

De persoon die in bovenstaand citaat geïnterviewd wordt is Johan Driessen. Dat is de man die jarenlang de financiën van Wilders deed en met deze beweringen komt.
'Speelman', naar mijn weten is dat een VVD-herenboer geslacht uit het Gooi. Berichtgeving van zulk Ruttiaans afval neem ik altijd met een korrel zout.
pi_218410295
quote:

[..]
Wat is er dom ? Waarom zouden ze "plannen" verbergen ?
..... En wat zijn die plannen, volgens jou ?
Verdenk je GL/PvdA van joden willen verdrijven, Israel vernietigen.... etnische zuivering ?
pi_218410297
quote:
7s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:25 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
'Speelman', naar mijn weten is dat een VVD-herenboer geslacht uit het Gooi. Berichtgeving van zulk Ruttiaans afval neem ik altijd met een korrel zout.
Dat is natuurkjk prima alleen het is dus berichtgeving van Vrij Nederland én NRC die lang geleden met Driessen spraken
  zondag 3 augustus 2025 @ 21:15:51 #226
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218410530
quote:

[..]
Beetje dom :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218410768
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt, ik had 'de etnische zuivering/ genocide niet door te zetten' moeten schrijven.
Wel het juiste script blijven gebruiken alsjeblieft.
  zondag 3 augustus 2025 @ 22:32:10 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218410992
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Verdenk je GL/PvdA van joden willen verdrijven, Israel vernietigen.... etnische zuivering ?
Wat zóu er precies gebeuren zonder die dome, denk je?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 augustus 2025 @ 22:48:27 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411134
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat zóu er precies gebeuren zonder die dome, denk je?
Paar bommetjes van hamas.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218411201
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Oh, is dat alles.
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:00:30 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218411231
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee, vernietiging.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 3 augustus 2025 @ 23:03:31 #232
236264 crew  capricia
pi_218411243
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Wat denk je zelf wat er gebeurt zonder iron dome? Ze leven happily ever after?

Ze hebben zich totaal in hun kaarten laten kijken. Zonder dat er überhaupt iets in NL gemaakt wordt. :')

Ja. Nogal dom.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 3 augustus 2025 @ 23:05:05 #233
236264 crew  capricia
pi_218411256
quote:
2s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:15 schreef Falco het volgende:

[..]
Beetje dom :')
Niet dan?
Moties indienen die nogal wat ophef veroorzaken maar die uiteindelijk kant nog wal raken.. _O-
Of was het meer symbolisch bedoeld, voor de bühne, of was het gewoon amateurisme?

Zeg jij het maar.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:05:42 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411259
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, vernietiging.
Dat is wel een beetje overdreven. Bovendien, alsof zonder Nederlandse leveringen de hele Iron Dome in elkaar zou donderen :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218411284
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

[ x ]

Een rbv die strafzaken dekt? That's a first.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:09:20 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218411286
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat is wel een beetje overdreven. Bovendien, alsof zonder Nederlandse leveringen de hele Iron Dome in elkaar zou donderen :')
Heb je eigenlijk ooit wel eens iets van Hamas gelezen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:10:04 #237
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411291
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:08 schreef nostra het volgende:

[..]
Een rbv die strafzaken dekt? That's a first.
Bovendien lijkt me het uurtarief van Moszkowicz te vergoeden wat hoog voor een rechtsbijstandsverzekering.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:12:35 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411314
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Heb je eigenlijk ooit wel eens iets van Hamas gelezen?
Ik ben momenteel nog in Stendhal bezig, als ik daar doorheen ben zal ik eens kijken of ik het verzameld werk van Hamas op de kop kan tikken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218411332
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Bovendien lijkt me het uurtarief van Moszkowicz te vergoeden wat hoog voor een rechtsbijstandsverzekering.
Het zou iets tailor-mades kunnen zijn, maar dat zou zo'n belachelijke premie zijn dat je niet "opeens" bedenkt dat je een polisje in de la hebt liggen voor wat DAS-rechtsbijstand van een LOI-student.
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:17:25 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218411337
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik ben momenteel nog in Stendhal bezig, als ik daar doorheen ben zal ik eens kijken of ik het verzameld werk van Hamas op de kop kan tikken.
Misschien doen VOORDAT je een mening over dat conflict vormt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:18:25 #241
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411340
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Misschien doen VOORDAT je een mening over dat conflict vormt.
:')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:19:00 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218411344
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
:')
Is maar een suggestie; dan begrijp je wellicht waarom Piri dom bezig is geweest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:19:19 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218411347
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Zal toch écht stukken lager zijn dan eerst mag ik hopen. Hij is (terecht) geroyeerd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:20:59 #244
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411356
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Is maar een suggestie; dan begrijp je wellicht waarom Piri dom bezig is geweest.
Vertel, wat gebeurt er als Israel geen Nederlandse leveringen voor de Iron Dome meer zou krijgen, verondersteld dat er uberhaupt Nederlandse onderdelen in die Iron Dome zouden zitten?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:23:02 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218411366
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vertel, wat gebeurt er als Israel geen Nederlandse leveringen voor de Iron Dome meer zou krijgen, verondersteld dat er uberhaupt Nederlandse onderdelen in die Iron Dome zouden zitten?
Nee, wat is het idee achter deze motie. Wat wenst men met deze motie. Waartoe zou voornoemd idee logischerwijze, zoals ook is aangegeven door de indieners zelf, toe leiden?

Dat de Ku Klux Klan ergens in Bumtown, Mississippi oproept tot het uitroeien van zwarten, daar hebben wij hier allemaal weinig last van. Dat maakt het idee an sich nog steeds verwerpelijk.

Ik kan weinig met dit soort duikgedrag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218411368
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat denk je zelf wat er gebeurt zonder iron dome? Ze leven happily ever after?

Ze hebben zich totaal in hun kaarten laten kijken. Zonder dat er überhaupt iets in NL gemaakt wordt. :')

Ja. Nogal dom.
Niks dom.... en het plan was geen geheim.
Het plan met die motie is de terreur en moorden van Israel te stoppen. En de oorlog met Iran, waar Israel honderden burgers heeft gebombardeerd. Als de westerse landen niet zulke geweldig militaire midddelen hadden verkocht aan Israel .. dan waren er wellicht duizenden doden minder. Of per direct een internationaal wapenembargo voorkomt nog meer moordpartijen van Israel en zet de Israeli's onder druk minder te vertrouwen op grof geweld als oplossing. En mogelijk kan een finale etnische zuivering zo geblokkeerd worden.
Kennelijk vind je Joodse levens veel meer waard dan Arabische levens. ..... denk eens na ... waarom dat zo is.
Ik noem dat het culturele holocausttrauma---> waardoor overdreven Joden beschermen, ten koste van anderen

wbt die Iron Dome... die onderdelen worden in Canada gemaakt en Israel heeft geen pijn , geen centje pijn als Nederland niet meer een doorvoerland is.
Als voor Israel het luchtafweergeschut moeilijker te bouwen is, dan is dat ook een druk om te stoppen met terreur op de Palestijnen.

Onderwijl vind de Nederlandse regering dat er een wapenembargo moet komen. Vandaar een debat van de week. Is dat ook dom van het kabinet?
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:25:31 #247
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411383
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, wat is het idee achter deze motie. Wat wenst men met deze motie. Waartoe zou voornoemd idee logischerwijze, zoals ook is aangegeven door de indieners zelf, toe leiden?

Dat de Ku Klux Klan ergens in Bumtown, Mississippi oproept tot het uitroeien van zwarten, daar hebben wij hier allemaal weinig last van. Dat maakt het idee an sich nog steeds verwerpelijk.

Ik kan weinig met dit soort duikgedrag.
Ik heb een halfuur geleden al beschreven wat PvdA/GL met die motie beoogt, misschien moet je even teruglezen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:26:16 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218411386
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het plan met die motie is de terreur en moorden van Israel te stoppen. En de oorlog met Iran, waar Israel honderden burgers heeft gebombardeerd. Als de westerse landen niet zulke geweldig militaire midddelen hadden verkocht aan Israel .. dan waren er wellicht duizenden doden minder. Of per direct een internationaal wapenembargo voorkomt nog meer moordpartijen van Israel en zet de Israeli's onder druk minder te vertrouwen op grof geweld als oplossing. En mogelijk kan een finale etnische zuivering zo geblokkeerd worden.
Kennelijk vind je Joodse levens veel meer waard dan Arabische levens. ..... denk eens na ... waarom dat zo is.
Ik noem dat het culturele holocausttrauma---> waardoor overdreven Joden beschermen, ten koste van anderen

wbt die Iron Dome... die onderdelen worden in Canada gemaakt en Israel heeft geen pijn , geen centje pijn als Nederland niet meer een doorvoerland is.
Als het voor Israel het luchtafweergeschut moeilijker te bouwen is, dan is dat ook een druk om te stoppen met terreur op de Palestijnen.
Waar moet Israël wel op vertrouwen? De goodwill van Hamas?

Geef daar eens een keer antwoord op.

Je verder onsmakelijke opmerking over 'Joden' en typisch postmoderne kijk op de wereld waarbij iedereen die je van repliek dient dader is in het grote Westerse koloniale spel, laat ik voor wat het is. Dat Joden ineens kennelijk behoren tot dat 'Westerse' en 'blanke' systeem van onderdrukking en kolonialisme vond ik sowieso al amusant.

Wat wel grappig is, is dat je het over een soort cultureel trauma hebt, en zelf helemaal van de leg raakt van een stenen beeld van een zeerover ergens in Noord-Holland.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:27:11 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218411396
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb een halfuur geleden al beschreven wat PvdA/GL met die motie beoogt, misschien moet je even teruglezen.
Ja, die riedel kende ik al.

Ik vraag naar de intentie en uitwerking van het idee.

Maar goed, dan zou het inderdaad lonen als je wat van Hamas en hun ideeën gelezen had.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 augustus 2025 @ 23:29:43 #250
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218411403
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, die riedel kende ik al.

Ik vraag naar de intentie en uitwerking van het idee.

Maar goed, dan zou het inderdaad lonen als je wat van Hamas en hun ideeën gelezen had.
De uitwerking is dat Israel dan wat kwetsbaarder is waardoor ze zouden stoppen met hun onzalige etnische zuivering in Gaza.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')