abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218406288
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 00:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Iets met migratie, wellicht? En met conformeren aan de NLse gewoontes.
Godsdienst maakt dan niet echt uit.
Genoeg partijen die al jarenlang hameren op betere integratie. Maar dat kost geld en aandacht. En dat heeft men er niet voor over.

En als "uitzetten!" dan het enige correcte antwoord is voor een grote groep mensen, dan is 'iets met migratie willen' (wat letterlijk elke partij wil) niet goed genoeg meer.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218406893
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:22 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Migratie en asiel is de primaire reden dat mensen op de pvv stemmen, vervolgens schrijft Timmermans een boek erover dat dit juist de kracht is van de samenleving.

https://x.com/F__Timmermans/status/1798404031699689509
Zo zwart-wit is het allemaal vast niet ;).
pi_218406939
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef probeer het volgende:

[..]
Genoeg partijen die al jarenlang hameren op betere integratie. Maar dat kost geld en aandacht. En dat heeft men er niet voor over.

En als "uitzetten!" dan het enige correcte antwoord is voor een grote groep mensen, dan is 'iets met migratie willen' (wat letterlijk elke partij wil) niet goed genoeg meer.
Het grote probleem zit bij de import. Als je doelbewust jarenlang de grenzen openzet, moet je niet raar staan te kijken dat bijvoorbeeld de islam hier steeds meer voet aan de grond krijgt. ‘Wij’ zijn grotendeels zelf verantwoordelijk voor het probleem, en meer specifiek partijen als de VVD en PvdA/GL. De koopman en de dominee: haal jij die goedkope arbeidskrachten binnen, dan trek ik ze als stemvee in mijn inclusiviteitscircus.
  zondag 3 augustus 2025 @ 16:37:25 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218407557
The je zal maar zo bang zijn voor wat mensen die in de islam geloven.
pi_218407749
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:37 schreef Hexagon het volgende:
The je zal maar zo bang zijn voor wat mensen die in de islam geloven.
De macht van het getal.
Als een bepaalde groep dominanter wordt, gaat men steeds meer zaken afdwingen. Dat zie je nu al met halal-voedselnormen, maar dat gaat zich steeds verder uitbreiden. In steden als Parijs, Brussel en delen van Londen zie je al langere tijd pockets waar de feitelijke sociale norm niet meer wordt bepaald door de nationale wet of cultuur, maar door de dominante groep ter plekke. In Parijs is het extreem: daar voeren mensen doodleuk openlijk op straat het middaggebed uit. Het openzetten van de grenzen heeft serieuze implicaties, die je niet meer 'even' weg kunt zetten als xenofobie.
  zondag 3 augustus 2025 @ 16:51:10 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218407799
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:48 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
De macht van het getal.
Als een bepaalde groep dominanter wordt, gaat men steeds meer zaken afdwingen. Dat zie je nu al met halal-voedselnormen, maar dat gaat zich steeds verder uitbreiden. In steden als Parijs, Brussel en delen van Londen zie je al langere tijd pockets waar de feitelijke sociale norm niet meer wordt bepaald door de nationale wet of cultuur, maar door de dominante groep ter plekke. In Parijs is het extreem: daar voeren mensen doodleuk openlijk op straat het middaggebed uit. Het openzetten van de grenzen heeft serieuze implicaties, die je niet meer 'even' weg kunt zetten als xenofobie.
Jeetje wat vreselijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 3 augustus 2025 @ 16:56:53 #207
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218407879
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:48 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
De macht van het getal.
Want ze dwingen jou om halal te eten of te bidden?

Drukte om niks
  zondag 3 augustus 2025 @ 17:03:48 #208
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218407952
Hoeveel pagina's gaan we nog happen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218407966
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want ze dwingen jou om halal te eten of te bidden?

Drukte om niks
Of je dat positief of negatief vindt, hangt af van je perspectief, maar doen alsof het “drukte om niks” is, gaat voorbij aan het feit dat zulke veranderingen vaak blijvend zijn en op termijn wel degelijk effect hebben op hoe mensen zich in hun eigen omgeving voelen.
pi_218408681
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[ x ]

En maar janken dat hij bedreigd wordt.
Hoog tijd dat de man zijn eigen beveiliging maar eens gaat betalen. Actief ruzie zoeken en je vervolgens verschuilen achter de belastingbetaler is wel behoorlijk sneu en kansloos.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 3 augustus 2025 @ 18:00:44 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218408690
quote:
2s.gif Op zondag 3 augustus 2025 17:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoog tijd dat de man zijn eigen beveiliging maar eens gaat betalen. Actief ruzie zoeken en je vervolgens verschuilen achter de belastingbetaler is wel behoorlijk sneu en kansloos.
Precies dit. Ga maar bedelen bij je fans.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218409636
Nu dacht ik nav de motie Piri dat er onderdelen van de Iron Dome in Nederland worden gemaakt.
Dat is niet zo volgens minister Veldkamp. Twee transacties waren er die via Nederland naar Duitsland gingen. Die onderdelen waren in Canada gemaakt.
Het lijkt me niet moeilijk voor Israel om in overleg met Canada die route te wijzigen : niet via Nederland.
Al die heisa... van 'men wil Joden dood hebben' .

Overigens, ik adviseer Canada een wapenembargo voor Israel te maken.
pi_218409710
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
Nu dacht ik nav de motie Piri dat er onderdelen van de Iron Dome in Nederland worden gemaakt.
Dat is niet zo volgens minister Veldkamp. Twee transacties waren er die via Nederland naar Duitsland gingen. Die onderdelen waren in Canada gemaakt.
Het lijkt me niet moeilijk voor Israel om in overleg met Canada die route te wijzigen : niet via Nederland.

Niemand met meer dan 2 hersencellen gelooft daadwerkelijk dat Israël er ook maar een boterham minder om eet, naar aanleiding van een motie van fusiepartijtje PvdA/GroenLinks from the Netherlands.

Het gaat om de intentie, en die is killing.
  Moderator zondag 3 augustus 2025 @ 19:46:41 #214
236264 crew  capricia
pi_218409872
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:23 schreef Bluesdude het volgende:

Beetje dom dan van Piri en GL/PvdA om zich zo in de kaarten te laten kijken.
Hun plannen voor Israël zijn wel duidelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218409964
quote:

[..]
Nee sorry, vrijheid van meningsuiting betekent ook dat je soms achterlijke meningen moet beschermen. Maar die prijs is het waard.

Vind het wat anders als mijnheer in het buitenland gaat provoceren. Als hij bijvoorbeeld nederzettingen wil bezoeken die volgens het Nederlandse regeringsbeleid illegaal zijn organiseert de uitnodigende organisatie dat maar.
  zondag 3 augustus 2025 @ 20:09:43 #216
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218410054
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Die plannen zijn inderdaad vrij duidelijk en PvdA/GL is daar behoorlijk open over: men wil Israel ervan weerhouden om een etnische zuivering/ genocide in Gaza te plegen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218410075
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:59 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Nee sorry, vrijheid van meningsuiting betekent ook dat je soms achterlijke meningen moet beschermen. Maar die prijs is het waard.

Vind het wat anders als mijnheer in het buitenland gaat provoceren. Als hij bijvoorbeeld nederzettingen wil bezoeken die volgens het Nederlandse regeringsbeleid illegaal zijn organiseert de uitnodigende organisatie dat maar.
Kan ik me opzich wel in vinden.
pi_218410083
quote:

[..]
De partij is niet illegaal, dan gaan we niet subjectieve indicatoren laten meewegen in beveilingsbeslissingen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218410090
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die plannen zijn inderdaad vrij duidelijk en PvdA/GL is daar behoorlijk open over: men wil Israel ervan weerhouden om een etnische zuivering/ genocide in Gaza te plegen.
Wacht even, die is toch al bezig?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 3 augustus 2025 @ 20:18:02 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218410099
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wacht even, die is toch al bezig?
Klopt, ik had 'de etnische zuivering/ genocide niet door te zetten' moeten schrijven.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 3 augustus 2025 @ 20:19:05 #221
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218410107
quote:
13s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:14 schreef nostra het volgende:

[..]
De partij is niet illegaal, dan gaan we niet subjectieve indicatoren laten meewegen in beveilingsbeslissingen.
Mwah, ze kunnen wel eens met hem praten. Hij kost zo ook klauwen met geld.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_218410125
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Precies dit. Ga maar bedelen bij je fans.
En dat bedelen dat kan hjj wel. Het heeft hem zelfs geen windeieren opgeleverd...

twitter

De persoon die in bovenstaand citaat geïnterviewd wordt is Johan Driessen. Dat is de man die jarenlang de financiën van Wilders deed en met deze beweringen komt.
pi_218410152
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En dat bedelen dat kan hjj wel. Het heeft hem zelfs geen windeieren opgeleverd...

[ x ]

De persoon die in bovenstaand citaat geïnterviewd wordt is Johan Driessen. Dat is de man die jarenlang de financiën van Wilders deed en met deze beweringen komt.
'Speelman', naar mijn weten is dat een VVD-herenboer geslacht uit het Gooi. Berichtgeving van zulk Ruttiaans afval neem ik altijd met een korrel zout.
pi_218410295
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat is er dom ? Waarom zouden ze "plannen" verbergen ?
..... En wat zijn die plannen, volgens jou ?
Verdenk je GL/PvdA van joden willen verdrijven, Israel vernietigen.... etnische zuivering ?
pi_218410297
quote:
7s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:25 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
'Speelman', naar mijn weten is dat een VVD-herenboer geslacht uit het Gooi. Berichtgeving van zulk Ruttiaans afval neem ik altijd met een korrel zout.
Dat is natuurkjk prima alleen het is dus berichtgeving van Vrij Nederland én NRC die lang geleden met Driessen spraken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')