abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218370651
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  woensdag 30 juli 2025 @ 14:59:22 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218370682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:56 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Linksonderin komen is wel een prestatie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218370737
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Linksonderin komen is wel een prestatie.
Persoonlijk lukt het me vrij gemakkelijk.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218370868
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 13:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Wat vind je concreet van mensen als Groot Wassink en Bouchallikht?
In alle eerlijkheid vind ik niet zo vreselijk veel van beiden. Ik heb geen X of socials en ook hier reageer ik nauwelijks op dergelijke berichten, dus zie ze niet voorbij komen.

De ophef destijds over Kauthar vond ik overtrokken; ze heeft ergens een lezing gegeven toen ze jong was en nam later afstand van die organisatie, zoals zoveel politici met andere ideeën toen ze jong waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door tizitl2 op 30-07-2025 15:37:03 ]
  woensdag 30 juli 2025 @ 15:38:31 #55
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218370951
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2025 13:35 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je oproept tot het recht van Hamas op gewapend verzet tegen Israël ben je wat wat bij betreft extreemlinks ja.
HAMAS moet definitief weg uit GAZA , anders gaat het weer gebeuren en dan nog veel en veel erger

HAMAS moet afgesloten worden van GAZA en GAZA moet weer onder Israel bestuur komen , die hadden GAZA nooit af moeten staan in 2005 , je kon er op rekenen dat zoiets zou gebeuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 30 juli 2025 @ 16:07:10 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218371138
quote:
12s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:04 schreef nostra het volgende:

[..]
Persoonlijk lukt het me vrij gemakkelijk.
Onbekend maakt onbemind.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218371150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:56 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd leuk, populair worden door niets te doen. Politiek in Nederland blijft belachelijk.
pi_218371563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:37 schreef nostra het volgende:

[..]
Timmermans trapt op dezelfde manier tegen de VVD, bijvoorbeeld in dit essay, als Y. dat doet tegen PVDAGL.
Nee... VVD bij monde van Yesilgoz schept een beeld van regeren met Timmermans is heel slecht voor het land en dat willen we niet doen. Andersom doet Timmermans dat niet.
pi_218371624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Altijd leuk, populair worden door niets te doen. Politiek in Nederland blijft belachelijk.
Ergens wel fascinerend inderdaad.

Dit zal nu nog wel werken, maar ik vraag me af of dit blijft zodra er scherpe debatten gaan volgen. Dan zal hij zich niet zo op de vlakte kunnen blijven houden.
pi_218371694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nee... VVD bij monde van Yesilgoz schept een beeld van regeren met Timmermans is heel slecht voor het land en dat willen we niet doen. Andersom doet Timmermans dat niet.
Een maand geleden was het verschil met de VVD nog onoverbrugbaar.

https://wnl.tv/2025/06/13(...)an-hij-helemaal-niet

Of was het helemaal niks met Dilan

https://www.nu.nl/politie(...)n-onze-richting.html

Nu denk ik dat ze met PvdA er wel uitkomen (het GL deel is een ander verhaal), maar dat dat alleen lukt als zowel Timmermans als Dilan weg zijn.
pi_218371792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:20 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ergens wel fascinerend inderdaad.

Dit zal nu nog wel werken, maar ik vraag me af of dit blijft zodra er scherpe debatten gaan volgen. Dan zal hij zich niet zo op de vlakte kunnen blijven houden.
Bontebal is nooit zo heilig verklaard als Omtzigt. Die heeft zich echt van een paar zetels en bespot worden terug omhoog gewerkt.

Bovendien nooit weggelopen voor moeilijke keuzes en niet teveel beloofd. Het niet steunen van de asielwetten wat bij een deel gevoelig lag bijvoorbeeld, gewoon goed uitgelegd en hij stijgt verder. Ook klare wijn over de PVV. Of het steunen van sommige wetten om het beleid bij te sturen.

Ik verwacht eigenlijk dat hij prima overeind gaat blijven en zelfs premier wordt.
pi_218371890
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
HAMAS moet definitief weg uit GAZA , anders gaat het weer gebeuren en dan nog veel en veel erger
Ja... die Israelische terroristen willen alle Palestijnen definitief weg uit de Gaza.
Dan is ook Hamas weg. Dus gaan ze verder met moorden, mensen wegdrijven van hun woonplaats...en oja.... palestijnen uithongeren ... en het einddoel moet zijn via een concentratiekamp de Palestijnen wegjagen/deporteren naar andere landen.

"nog veel erger" ? dat is toch al gaande met 60.000 Palestijnen vermoord en wie weet .... nog meer.
  woensdag 30 juli 2025 @ 17:48:13 #63
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218371905
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:35 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Bontebal is nooit zo heilig verklaard als Omtzigt. Die heeft zich echt van een paar zetels en bespot worden terug omhoog gewerkt.

Bovendien nooit weggelopen voor moeilijke keuzes en niet teveel beloofd. Het niet steunen van de asielwetten wat bij een deel gevoelig lag bijvoorbeeld, gewoon goed uitgelegd en hij stijgt verder. Ook klare wijn over de PVV. Of het steunen van sommige wetten om het beleid bij te sturen.

Ik verwacht eigenlijk dat hij prima overeind gaat blijven en zelfs premier wordt.
https://speld.nl/2025/07/(...)QpYPZkpWhADsVr6yMpKA
  woensdag 30 juli 2025 @ 18:49:21 #64
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218372364
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ja... die Israelische terroristen willen alle Palestijnen definitief weg uit de Gaza.
Dan is ook Hamas weg. Dus gaan ze verder met moorden, mensen wegdrijven van hun woonplaats...en oja.... palestijnen uithongeren ... en het einddoel moet zijn via een concentratiekamp de Palestijnen wegjagen/deporteren naar andere landen.

"nog veel erger" ? dat is toch al gaande met 60.000 Palestijnen vermoord en wie weet .... nog meer.
nee voor 2005 waren er al Palestijnen en toen was in GAZA ,de Fatah en HAMAS , HAMAS heeft Fatah toen eruit gejaagd en is de baas geworden in GAZA
HAMAS is een vreselijke dictator in GAZA
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 30 juli 2025 @ 18:55:52 #65
375570 crew  Cyan9
pi_218372419
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee voor 2005 waren er al Palestijnen en toen was in GAZA ,de Fatah en HAMAS , HAMAS heeft Fatah toen eruit gejaagd en is de baas geworden in GAZA
HAMAS is een vreselijke dictator in GAZA
Hier kan je terecht: POL / De Israel-Palestina kwestie #10 Jezus is een Palestijn
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_218372497
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:35 schreef tizitl2 het volgende:

[..]

Ik vermoed ook dat het CDA momenteel op pole position zit. Tijdens de debatten zal niemand ook maar een gelegenheid onbenut laten om in te peperen dat een stem op Geert een verloren stem is. Yesilgoz is te schreeuwerig en te weinig verbindend om premierwaardig te zijn en ik vermoed dat het pad dat PvdAGL nu in is geslagen onder Timmermans wellicht goed ligt bij de eigen aanhang, maar veel anderen toch een tikje te radicaal is en daardoor zal afschrikken.

Die hele wasstraat van Timmermans die nu ineens wordt neergezet als “man van de straat” is overigens ook te belachelijk voor woorden, ik kan me niet voorstellen dat iemand in deze truc trapt.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:14:01 #67
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218372659
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:02 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vermoed ook dat het CDA momenteel op pole position zit. Tijdens de debatten zal niemand ook maar een gelegenheid onbenut laten om in te peperen dat een stem op Geert een verloren stem is. Yesilgoz is te schreeuwerig en te weinig verbindend om premierwaardig te zijn en ik vermoed dat het pad dat PvdAGL nu in is geslagen onder Timmermans wellicht goed ligt bij de eigen aanhang, maar veel anderen toch een tikje te radicaal is en daardoor zal afschrikken.

Die hele wasstraat van Timmermans die nu ineens wordt neergezet als “man van de straat” is overigens ook te belachelijk voor woorden, ik kan me niet voorstellen dat iemand in deze truc trapt.
Ik zou zeggen dat het Timmermans zou helpen als hij probeert concreter te worden met zijn plannen. En sowieso zaken als een hoger minimumloon moeten toch aanspreken?
pi_218372877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:02 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

VVD zal vast wel weer vol inzetten op de tweestrijd met het ‘rode gevaar’ Timmermans en rechts Nederland trapt er vast wel weer met open ogen in.
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:41:51 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218372883
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik zou zeggen dat het Timmermans zou helpen als hij probeert concreter te worden met zijn plannen. En sowieso zaken als een hoger minimumloon moeten toch aanspreken?
Klopt. Als Timmermans GL zou lozen zou PvdA weer de grootste kunnen worden zelfs.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 30 juli 2025 @ 19:42:17 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218372888
Voorts: Bontenbal I, kan niet wachten.

Terug naar normaal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218372944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voorts: Bontenbal I, kan niet wachten.

Terug naar normaal.
Hear hear
pi_218373157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt. Als Timmermans GL zou lozen zou PvdA weer de grootste kunnen worden zelfs.
Dat kunnen ze nu juist worden. Met 10 zetels ben je niet de grootste in Nederland.
  woensdag 30 juli 2025 @ 20:22:19 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218373288
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:41 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
VVD zal vast wel weer vol inzetten op de tweestrijd met het ‘rode gevaar’ Timmermans en rechts Nederland trapt er vast wel weer met open ogen in.
Ik denk dat ze daarmee dan vooral stemmen naar het CDA jagen.
pi_218373546
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:41 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Zo’n tweestrijd is wat de VVD graag wil maar Dilan is te zwak als lijsttrekker en te ongeloofwaardig als potentiële premier. De VVD wordt sowieso niet de grootste in oktober.
pi_218373577
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
De groep middeninkomens heeft niets aan een hoger minimumloon, maar Timmermans beschouwt hen wel als rijk en trekt ze leeg. Links is voor iedereen die zichzelf enigszins kan bedruipen allang geen optie meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')