Peilingen van Ipsos zijn m.i. ook bedenkelijk. Zij bepalen naar wie ze een vragenformulier sturen. Als ze geen rechtse meningen willen, dan sturen ze deze niet naar mensen die niet hebben ingevuld op wie ze gestemd hebben, of die aangeven 'rechts' gestemd te hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ja daar zou ik gezien de oververtegenwoordiging van PVV'ers en FVD'ers en de ondervertegenwoordiging van alles links van het midden op de frontpage niet vanuit gaan.
Zie je ook elke keer met de verkiezingspolls.
Een fatsoenlijk peilbureau zorgt er gewoon voor dit soort zaken allemaal adequaat worden meegewogen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Peilingen van Ipsos zijn m.i. ook bedenkelijk. Zij bepalen naar wie ze een vragenformulier sturen. Als ze geen rechtse meningen willen, dan sturen ze deze niet naar mensen die niet hebben ingevuld op wie ze gestemd hebben, of die aangeven 'links' gestemd te hebben.
Mensen in de onderste lagen van de bevolking doen niet eens mee aan dit soort peilingen.
Dus, naar mijn mening, niet erg objectief.
Van al haar eigenschappen vind ik swiftie het minst erge tbhquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef michaelmoore het volgende:
mensen hebben een hekel aan die swiftie, anders kan ik het niet uitleggen
dat gaat een lastige formatie worden
[ afbeelding ]
Dus als ik een beetje een rechtse regering wil kan ik beter PVV of JA21 stemmen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef michaelmoore het volgende:
mensen hebben een hekel aan die swiftie, anders kan ik het niet uitleggen
dat gaat een lastige formatie worden
[ afbeelding ]
Een stem op de PVV is een verloren stem, want die komen niet meer in een regering. Wat prima is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
Dus als ik een beetje een rechtse regering wil kan ik beter PVV of JA21 stemmen.
ik denk dat JA 21 geen slechte keus isquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
Dus als ik een beetje een rechtse regering wil kan ik beter PVV of JA21 stemmen.
Ja, doe!quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
Wilders heeft geen mensen voor 27 zetels , dat is nu wel bekendquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een stem op de PVV is een verloren stem, want die komen niet meer in een regering. Wat prima is.
Maar wel een grote club in de oppositie, dan!quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een stem op de PVV is een verloren stem, want die komen niet meer in een regering. Wat prima is.
Waarom zou je dat zeggen van iemand die gewoon zijn stem uitbrengt? Ik noem mensen die op een andere partij stemmen toch ook geen idioten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
De PVV is, zoals gedacht, echt keihard door de mand gevallen.
Je moet wel een idioot zijn om nu nog op hen te stemmen
Helaas telt Nederland een hoop idioten.
Dat heet het 'linkse gelijk'. Links heeft gelijk, vinden ze zelf. Dus iedereen die rechts stemt is dom.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:23 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zeggen van iemand die gewoon zijn stem uitbrengt? Ik noem mensen die op een andere partij stemmen toch ook geen idioten.
Dedain.
Weet je wat het is, ik heb gewoon geen zin in die radicale XR- of Piri- achtige clubjes die je er gratis bij krijgt als GL-PvdA de macht krijgt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel een grote club in de oppositie, dan!
Dat doet minder kwaad dat Israël zijn defensie willen ontzeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Ja, goed plan. Nog meer lui zoals die poffertjesbakker die 2 ton opstrijken met niks doen.
Helemaal met je eens. XR, Palliewappies, echt van dat volk dat met geweld de zin probeert door te drijven. En dan moet er een regering komen die hun hun zin gaan geven. Puhlease!!quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:25 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb gewoon geen zin in die radicale XR- of Piri- achtige clubjes die je er gratis bij krijgt als GL-PvdA de macht krijgt.
Verschrikkelijk.
Dan maar een sterke oppositie.
Ja die extremisten gaat men dan de hand boven het hoofd houden , nu doen ze net of ze niet weten wat dat voor mensen zijn , die XR en schiphol bezettersquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:25 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb gewoon geen zin in die radicale XR- of Piri- achtige clubjes die je er gratis bij krijgt als GL-PvdA de macht krijgt.
Verschrikkelijk.
Dan maar een sterke oppositie.
Omdat die mensen allemaal zowel tegen hun eigen belang als het algemeen belang in stemmen. Dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:23 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zeggen van iemand die gewoon zijn stem uitbrengt? Ik noem mensen die op een andere partij stemmen toch ook geen idioten.
Dedain.
En jij gaat ook op de lijst. Had ik al veel eerder moeten doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. XR, Palliewappies, echt van dat volk dat met geweld de zin probeert door te drijven. En dan moet er een regering komen die hun hun zin gaan geven. Puhlease!!
Nee hoor, ik stem PVV omdat die voor eigen volk eerst zijn, vooral wat betreft huisvesting. Autochtone jongeren wonen nu tot hun 35ste bij hun ouders, als het niet langer is, zeker als ze alleenstaand zijn. Ze komen niet in aanmerking voor een gezinswoning, niet voor een klein appartement en al helemaal niet voor een 1-kamer studio. Ze kunnen het op de woningmarkt helemaal vergeten. Waarom zou ik dan stemmen op partijen die nog meer gelukzoekers toe willen laten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat die mensen allemaal zowel tegen hun eigen belang als het algemeen belang in stemmen. Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Jij denkt serieus dat de PVV daadwerkelijk beleid gaat ontwikkelen en uitvoeren waardoor er meer huizen gebouwd gaan worden?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stem PVV omdat die voor eigen volk eerst zijn, vooral wat betreft huisvesting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |