Nouja gezien het verloop van kamerleden kan Agnes nog best eens een kans maken om later terug te keren.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef freako het volgende:
[..]
Ik snap het wel. BBB haalt zeker geen 8 zetels, Joseph haalt nooit 17.500 voorkeursstemmen. Kan net een restzeteltje schelen.
Een rekenwonder kunnen ze bij de BBB inderdaad wel gebruiken. Er moet immers ongeveer jaarlijks een nieuwe rekenmethode verzonnen waarmee het stikstofprobleem wordt opgelost, totdat die weer door de rechter wordt afgeschoten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:59 schreef -XOR- het volgende:
Tja, Agnes wil gewoon in De Kamer blijven om mensen te vervelen met haar onheilsprofetieen omtrent het nieuwe pensioenstelsel. Bij BBB kunnen ze wel een rekenwonder gebruiken want Caro heeft dyscalculie en Henk is ook geen econoom, dus zal haar wel een redelijke positie op de kieslijst zijn aangeboden.
Henk Vermeer is een clown.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:59 schreef -XOR- het volgende:
Tja, Agnes wil gewoon in De Kamer blijven om mensen te vervelen met haar onheilsprofetieen omtrent het nieuwe pensioenstelsel. Bij BBB kunnen ze wel een rekenwonder gebruiken want Caro heeft dyscalculie en Henk is ook geen econoom, dus zal haar wel een redelijke positie op de kieslijst zijn aangeboden.
nou Agnes is zeker niet dom en weet meer dan menigeen dat het huidige paternalistische pensioenstelsel dat stamt uit de jaren 50 van de vorige eeuw zo fout is als maar kanquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:59 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een rekenwonder kunnen ze bij de BBB inderdaad wel gebruiken. Er moet immers ongeveer jaarlijks een nieuwe rekenmethode verzonnen waarmee het stikstofprobleem wordt opgelost, totdat die weer door de rechter wordt afgeschoten.
Er moet inderdaad een andere rekenmethode komen, een die door TNO geadviseerd wordt,quote:https://www.rivm.nl/stikstof/actueel
Het RIVM heeft de stikstofdeposities van de agrarische bedrijven en de industrie bij elkaar opgeteld.
Op basis van de emissies per zone komt het RIVM op onderstaande gemiddelde stikstofdepositie uit op alle stikstofgevoelige gebieden (exclusief de grote wateren):
in het Natura 2000-gebied zelf: ongeveer 30 mol N/ha/jaar
binnen de zone van 250 meter: ongeveer 57 mol N/ha/jaar
binnen de zone van 500 meter: ongeveer 82 mol N/ha/jaar
binnen de zone van 1000 meter: ongeveer 127 mol N/ha/jaar
Het gaat hierbij om gemiddelden. Per gebied verschillen de uitkomsten.
De huidige norm van 0,0005 is niet te meten, door niemand, alleen theoretisch te berekenen , zelfs in een oud koffiefilter zit meer stikstof in de koffiedik dan verantwoord is voor een heel Natura2000 gebied, want de meetmethode AERIUS kan geen ondergrens van 0,0005 meten, ook geen 0,05 , ook geen 0,5 zelfs niet 1 mol, alleen theoretisch berekenenquote:AI-overzicht
Het TNO advies over een nieuwe ondergrens voor stikstofdepositie is 1 mol per hectare per jaar.
Dit is een voorstel om de huidige ondergrens van 0,005 mol/ha/jaar te verhogen, omdat stikstofdepositie onder de 1 mol/ha/jaar te gering is om betrouwbaar te meten en aan een bron te koppelen voor besluitvorming.
Stikstof is voor de natuur wat Vitamine C is voor de mens, vooral NH3, het groeit als een achtelijke allemaalquote:Koffiedik wordt aanbevolen als meststof vanwege de hoge concentratie stikstof.
Stikstof is inderdaad een essentiële voedingsstof voor gezonde en krachtige plantengroei.
Toch hebben planten meer nodig dan alleen stikstof.
Hoewel koffiedik rijk is aan stikstof, zijn de andere twee belangrijke voedingsstoffen - kalium en fosfor - slechts in lage concentraties aanwezig.
Hier ligt het probleem: planten hebben kalium nodig voor weerstand tegen hitte, droogte, vorst en ongedierte.
Fosfor bevordert een gezonde vrucht- en bloemvorming en versterkt de wortels.
Bemesting met alleen koffiedik resulteert dus in ondervoeding.
Een complete meststof met alle noodzakelijke hoofd- en sporenelementen (NPK meststof) is onmisbaar voor de langdurige gezondheid van planten.
Koffiedik als compostversneller
Maak je geen zorgen: je kunt koffiedik nog steeds nuttig gebruiken!
Het verrijkt keukenafval in je composthoop.
Het koffiedik en de koffiefilter zullen samen composteren
Zelfs koffiepads kunnen zonder problemen op de composthoop worden gegooid.
Het stikstofrijke koffiedik versnelt het ontbindingsproces.
quote:Wat doet stikstofoxide met je lichaam?
Stikstofoxide ook bekend als NO -Nitric oxide wordt bij inspanning en beweging vrijgemaakt aan de binnenkant van je bloedvaten.
Het zorgt voor vaatverwijding en dat is goed voor doorbloeding, hartvaten maar ook voor je hersenen.
quote:AI-overzicht
Stikstofmonoxide (NO), ook bekend als stikstofoxide, speelt een belangrijke rol bij de verwijding van bloedvaten. Dit proces, vasodilatatie genaamd, verbetert de bloedcirculatie en zuurstofvoorziening in het lichaam
Kun je stikstofoxide als supplement nemen?
Stikstofmonoxidesuppletie heeft veel gunstige en stimulerende effecten op het hart .
Deze effecten omvatten een verlaging van de bloeddruk en arteriële stijfheid en een verbetering van de bloedstroom in de halsslagader.
Ja daar zou ik gezien de oververtegenwoordiging van PVV'ers en FVD'ers en de ondervertegenwoordiging van alles links van het midden op de frontpage niet vanuit gaan.quote:
Peilingen van Ipsos zijn m.i. ook bedenkelijk. Zij bepalen naar wie ze een vragenformulier sturen. Als ze geen rechtse meningen willen, dan sturen ze deze niet naar mensen die niet hebben ingevuld op wie ze gestemd hebben, of die aangeven 'rechts' gestemd te hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ja daar zou ik gezien de oververtegenwoordiging van PVV'ers en FVD'ers en de ondervertegenwoordiging van alles links van het midden op de frontpage niet vanuit gaan.
Zie je ook elke keer met de verkiezingspolls.
Een fatsoenlijk peilbureau zorgt er gewoon voor dit soort zaken allemaal adequaat worden meegewogen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Peilingen van Ipsos zijn m.i. ook bedenkelijk. Zij bepalen naar wie ze een vragenformulier sturen. Als ze geen rechtse meningen willen, dan sturen ze deze niet naar mensen die niet hebben ingevuld op wie ze gestemd hebben, of die aangeven 'links' gestemd te hebben.
Mensen in de onderste lagen van de bevolking doen niet eens mee aan dit soort peilingen.
Dus, naar mijn mening, niet erg objectief.
Van al haar eigenschappen vind ik swiftie het minst erge tbhquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef michaelmoore het volgende:
mensen hebben een hekel aan die swiftie, anders kan ik het niet uitleggen
dat gaat een lastige formatie worden
[ afbeelding ]
Dus als ik een beetje een rechtse regering wil kan ik beter PVV of JA21 stemmen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:10 schreef michaelmoore het volgende:
mensen hebben een hekel aan die swiftie, anders kan ik het niet uitleggen
dat gaat een lastige formatie worden
[ afbeelding ]
Een stem op de PVV is een verloren stem, want die komen niet meer in een regering. Wat prima is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
Dus als ik een beetje een rechtse regering wil kan ik beter PVV of JA21 stemmen.
ik denk dat JA 21 geen slechte keus isquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
Dus als ik een beetje een rechtse regering wil kan ik beter PVV of JA21 stemmen.
Ja, doe!quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:58 schreef agter het volgende:
[..]
Wilders heeft geen mensen voor 27 zetels , dat is nu wel bekendquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een stem op de PVV is een verloren stem, want die komen niet meer in een regering. Wat prima is.
Maar wel een grote club in de oppositie, dan!quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een stem op de PVV is een verloren stem, want die komen niet meer in een regering. Wat prima is.
Waarom zou je dat zeggen van iemand die gewoon zijn stem uitbrengt? Ik noem mensen die op een andere partij stemmen toch ook geen idioten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
De PVV is, zoals gedacht, echt keihard door de mand gevallen.
Je moet wel een idioot zijn om nu nog op hen te stemmen
Helaas telt Nederland een hoop idioten.
Dat heet het 'linkse gelijk'. Links heeft gelijk, vinden ze zelf. Dus iedereen die rechts stemt is dom.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:23 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zeggen van iemand die gewoon zijn stem uitbrengt? Ik noem mensen die op een andere partij stemmen toch ook geen idioten.
Dedain.
Weet je wat het is, ik heb gewoon geen zin in die radicale XR- of Piri- achtige clubjes die je er gratis bij krijgt als GL-PvdA de macht krijgt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wel een grote club in de oppositie, dan!
Dat doet minder kwaad dat Israël zijn defensie willen ontzeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Ja, goed plan. Nog meer lui zoals die poffertjesbakker die 2 ton opstrijken met niks doen.
Helemaal met je eens. XR, Palliewappies, echt van dat volk dat met geweld de zin probeert door te drijven. En dan moet er een regering komen die hun hun zin gaan geven. Puhlease!!quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:25 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb gewoon geen zin in die radicale XR- of Piri- achtige clubjes die je er gratis bij krijgt als GL-PvdA de macht krijgt.
Verschrikkelijk.
Dan maar een sterke oppositie.
Ja die extremisten gaat men dan de hand boven het hoofd houden , nu doen ze net of ze niet weten wat dat voor mensen zijn , die XR en schiphol bezettersquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:25 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb gewoon geen zin in die radicale XR- of Piri- achtige clubjes die je er gratis bij krijgt als GL-PvdA de macht krijgt.
Verschrikkelijk.
Dan maar een sterke oppositie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |