Ja, maar haar e-mails en die laptop van Hunter Biden!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lv7jqv75tb2a
Dozo the clown @:chivaz
Zelfs als dat mailtje waar is, is niet heel spannend. Er wordt namelijk niet gesteld dat er bewijs is gefabriceerd, alleen dat ze dat narratief gingen verspreiden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:45 schreef Mike het volgende:
Volgens de MAGA-wereld is dit de smoking gun:
[ afbeelding ]
Deze e-mail zat in het Durham rapport en ziet er op het oog uit als een uiteenzetting hoe Trump een oor aangenaaid zou gaan worden. Durham kon echter niet met 100% zekerheid zeggen dat dit een authentieke e-mail is.
[..]
Leonard Bernardo is deze meneer:
[..]
Of deze e-mail echt is of gefabriceerd, we weten nu in ieder geval waar de conservatieve media mee vol zullen staan de komende tijd.
Deze dan:quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 'MeidasTouch' Podcast doet het nu trouwens beter op YouTube dan Joe Rogan met zijn show![]()
Anti-Trump Podcast Dethrones Joe Rogan on YouTube
[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 01-08-2025 05:12:42 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Goh, wie had dat gedacht... Het is gvd ook echt te bizar voor woorden, allemaal. Argumenten veranderen per minuut en het moet allemaal maar kunnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 01:33 schreef Kijkertje het volgende:
Het was een cadeau aan het Amerikaanse volk net als het Vrijheidsbeeld! Daarom mocht Trump het accepteren was het argument.
[ afbeelding ]
Trump is corrupt dat weten we allemaal maar het zijn ook vooral de Republikeinen die het mogelijk maken.
quote:A football field is 57,600 square feet.
The hall of mirrors at Versailles is about 8,000 sqft; the largest room in the palace, the Gallery of Great Battles, is like 16,000 sqft.
The site of the annual White House Correspondents Association dinner, the International Ballroom at the Washington Hilton, is 29,700 square feet.https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvc6psub2c2kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles ter meerdere eer en glorie van DONALD J TRUMP uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvcdddwtrc2g
[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 01-08-2025 04:05:47 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Je kan er ook gewoon op wachten: er is natuurlijk een reden waarom Durham (die jááááren onderzoek deed en dat ook mocht blijven doen onder Biden) daar niets mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs als dat mailtje waar is, is niet heel spannend. Er wordt namelijk niet gesteld dat er bewijs is gefabriceerd, alleen dat ze dat narratief gingen verspreiden.
Niet netjes, maar we hebben het hier nou eenmaal over Amerikaanse politiek. Campagnes zijn daar smerig.
En Trump riep nota bene live op televisie dat hij hoopte dat de Russen de mails van Clinton zouden hacken (wat neerkomt op 'tampering').
Domme MAGA's.
In principe is dit niet heel gek natuurlijk, dat handelsdeals gebruikt worden om politieke medewerking af te dwingen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:25 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
De parasiet Israel zit in het hoofd van zombie VS.
Ziet er wel gaaf uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:40 schreef TLC het volgende:
Prioriteiten
het Witte Huis krijgt een balzaal
https://nos.nl/artikel/2577147
Voor miss Teen USA misschien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:40 schreef TLC het volgende:
Prioriteiten
het Witte Huis krijgt een balzaal
https://nos.nl/artikel/2577147
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
En het Witte Huis kan echt niet zonder balzaal! Trump wil er daarom 90,000 sq ft (ruim 8000 m2) aan toevoegen.
Ter vergelijking:
[..]
https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvc6psub2c2k
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles ter meerdere eer en glorie van DONALD J TRUMP uiteraardHallucinant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvcdddwtrc2g
[ afbeelding ]
Als Biden dit had gedaan had het op de voorpagina's gestaan...dagenlang. En natuurlijk een eigen hoofdstuk in het boek van Jake Tapper.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Deze dan:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lvbxwwz6gx2d
[ afbeelding ]
Oh wauw hij heeft zijn ogen dicht en hij doet ze daarna weer open. Nou jongens, jullie hebben eindelijk een filmpje van een “slapende” Trump. Jammer dat die slaap niet langer duurde dan een aantal seconden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 00:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
Waarom verwacht je dat iemand die campagne heeft gevoerd op het vrijgeven ervan het niet zal doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh wauw hij heeft zijn ogen dicht en hij doet ze daarna weer open. Nou jongens, jullie hebben eindelijk een filmpje van een “slapende” Trump. Jammer dat die slaap niet langer duurde dan een aantal seconden.
Even over Epstein want ik zie dat er in dit topic ontzettend veel belangstelling is over de lijst etc.
Hopen jullie net als ik er vurig op dat een aankomende democratische president wel de lijst vrij gaat geven?
Eagles69, Chivas, etc.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand die in dit soort onzin trapt?
Waarom wil je wachten op een 'aankomende Democratische president'?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
Even over Epstein want ik zie dat er in dit topic ontzettend veel belangstelling is over de lijst etc.
Hopen jullie net als ik er vurig op dat een aankomende democratische president wel de lijst vrij gaat geven?
Heb je het over dezelfde FBI die net, heel toevallig op een opportuun moment, in een geheime afgesloten kamer zakken met documenten van Obama en Clinton zegt te hebben gevonden? Denk niet dat je daar nog zoveel van hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wil je wachten op een 'aankomende Democratische president'?
Ik weet niet of er daadwerkelijk hard bewijs is tegen prominenten die meededen aan de misbruikpraktijken van Epstein. Maar de FBI daarover beschikt, dan is het wat mij betreft zaak om die informatie naar buiten te brengen, ongeacht wie er dan gaat hangen.
Dit worden de hedendaagse ‘Protocollen van de Wijzen van Zion.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je het over dezelfde FBI die net, heel toevallig op een opportuun moment, in een geheime afgesloten kamer zakken met documenten van Obama en Clinton zegt te hebben gevonden? Denk niet dat je daar nog zoveel van hoeft te verwachten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
En het Witte Huis kan echt niet zonder balzaal! Trump wil er daarom 90,000 sq ft (ruim 8000 m2) aan toevoegen.
Ter vergelijking:
[..]
https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvc6psub2c2k
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles ter meerdere eer en glorie van DONALD J TRUMP uiteraardHeel eerlijk vind ik dit niet eens zo'n rare stap al is het natuurlijk veel te groot en kitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvcdddwtrc2g
[ afbeelding ]
Mara dat het Witte Huis een wat grotere zaal krijgt voor evenementen is niet raar.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Hier laat ie toch echt zien dat het een oude obese opa is, die niet geschikt is voor dit ambt. Zijn seniliteit nog daargelaten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh wauw hij heeft zijn ogen dicht en hij doet ze daarna weer open. Nou jongens, jullie hebben eindelijk een filmpje van een “slapende” Trump. Jammer dat die slaap niet langer duurde dan een aantal seconden.
Drain the swamp! Dat is ons beloofd. Dus als dat klopt, wordt de lijst ieder moment vrijgegeven zodat alle pedo's kunnen worden onderzocht.quote:Even over Epstein want ik zie dat er in dit topic ontzettend veel belangstelling is over de lijst etc.
Hij is nog maar 6 maanden president he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kortom, je verwacht niet dat Trump dat gaat doen.quote:Even over Epstein want ik zie dat er in dit topic ontzettend veel belangstelling is over de lijst etc.
Ik wil toch niet bij de "ons" blinde maga volgers gerekend worden..quote:
Sweet Jesus, je weet toch wie ik ben! Herken uw sarcasmequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wil toch niet bij de "ons" blinde maga volgers gerekend worden..![]()
Beyond Parody natuurlijk...geen serieuze mensen aan de macht daarquote:Iedereen die niet in de maga echoput zit had kunnen voorspellen dat Trump nu met zijn ja knikkers erbij het moeras alleen maar groter maakt.
Verder zijn beloftes van Trump natuurlijk veelal leugens of opportunistisch geneuzel met een belofte over 2 weken erbij. 90 deals in 90 days: uitkomst 3 intentie verklaring die nergens op slaan in 120 dagen, en 87 deals te gaan waarbij de Penguins de harde onderhandelaars zijn.
Het ownen van de libs mag wat kosten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Exact wat zo ongeveer elke econoom had voorspeld, nog vóór de verkiezingen... Als mensen niet willen horen dan moeten ze het maar voelen, blijkbaar is dat zelfs in deze 'age of information' nog steeds de enige manier om een verandering in denken te bewerkstelligen. Zie ook Brexit.
Het probleem ligt meer in het gegeven dat degenen die een anti-onderwijs en anti-intellect houding hebben met een zelfde 'school of life' messias worden bedient die de oorlog verklaart onderwijs en intellect. Voor hen was de 'information age' meer de conspiracy age.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Exact wat zo ongeveer elke econoom had voorspeld, nog vóór de verkiezingen... Als mensen niet willen horen dan moeten ze het maar voelen, blijkbaar is dat zelfs in deze 'age of information' nog steeds de enige manier om een verandering in denken te bewerkstelligen. Zie ook Brexit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
Aantal nieuwe banen valt flink tegen. Economie ging als een tierelier onder Biden, maar lijkt nu in het slop te raken. Goh. En dan kondigde Trump vannacht ook nog een hogere importheffing aan voor zo'n beetje de hele wereld.
Succes ermee, daar in de VS.
[ x ]
Ik wil daar helemaal niet op wachten, ik wil dat die lijst nu word geopenbaard. Ik ben dan ook erg benieuwd of die lijst wel word geopenbaard onder president AOC.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wil je wachten op een 'aankomende Democratische president'?
Ik weet niet of er daadwerkelijk hard bewijs is tegen prominenten die meededen aan de misbruikpraktijken van Epstein. Maar de FBI daarover beschikt, dan is het wat mij betreft zaak om die informatie naar buiten te brengen, ongeacht wie er dan gaat hangen.
Dat is nog 3 1/2 jaar, dat is toch helemaal geen potentieel scenario? Die handel moet nu openbaar gemaakt worden. Hoe langer het duurt, hoe meer verdacht het isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wil daar helemaal niet op wachten, ik wil dat die lijst nu word geopenbaard. Ik ben dan ook erg benieuwd of die lijst wel word geopenbaard onder president AOC.
Wat dat betreft is het alleen maar goed dat er zoveel mogelijk over word gesproken, drijf de druk maar goed op.
Eens, maar als het niet gebeurt en daar lijkt het op dan is het niet meer dan logisch dat de oppositie die lijst openbaart. Ik ben erg benieuwd of men het aandurft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:39 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is nog 3 1/2 jaar, dat is toch helemaal geen potentieel scenario? Die handel moet nu openbaar gemaakt worden. Hoe langer het duurt, hoe meer verdacht het is
Een Palestijnse staat met Hamas aan het roer lijkt mij een bijzonder slecht idee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef Bluesdude het volgende:
Is deze petitie van GL/PvdA jodenhaat, extreemlinks, radicaallinks, gematigd links ?
https://groenlinkspvda.nl/petitie/palestijnse-staat-erkennen/
En als een rechtsdenkend mens mee-ondertekent.. is ie dan plots gematigd links?
Is het niet juister de ondertekenaars humanistisch denkenden te noemen
Je vergeet Mamdani.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:10 schreef Sabata het volgende:
Het is heel simpel, alles dat één graad links van het centrum staat, wordt in het huidige politieke klimaat meteen als radicaal links neergezet ook al is het het niet, het is gewoon Links en klaar. Radicaal links is Lenin, Stalin, Chroestsjov, Andropov, Brezjnev en Gorbatsjow en we weten allemaal hoe dat uiteindelijk afliep
Dat zou dan toch via een klokkenluider moeten lijkt me? Ik hoop dat er binnen DOJ of FBI mensen opstaan die het zat zijn en het op die manier publiceren, eerst stappen lijken in elk geval gezet te zijn met de publicaties van Washington Postquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eens, maar als het niet gebeurt en daar lijkt het op dan is het niet meer dan logisch dat de oppositie die lijst openbaart. Ik ben erg benieuwd of men het aandurft.
Ik hoor het wel wanneer de lijst geopenbaard word.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:26 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat zou dan toch via een klokkenluider moeten lijkt me? Ik hoop dat er binnen DOJ of FBI mensen opstaan die het zat zijn en het op die manier publiceren, eerst stappen lijken in elk geval gezet te zijn met de publicaties van Washington Post
Ach, het is best lachen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer de lijst geopenbaard word.
Als het weer een beetje lekken hier en daar word zonder enige context dan haak ik af.
Die onzin hebben we al meegemaakt met het muh Russia verhaal en uiteindelijk liep dat ook met een sisser af.
Dan ben je niet aan het opletten, genoeg mensen bij Maga die roepen om de lijst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, het is best lachen.
Voordat hij president werd was het vrijgeven van de Epstein files een hoge prioriteit, en nu wil Trump er niets meer over horen en druipt Maga af...
Een keertjequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mag wel een keertje hè na 8 jaar “Ja maar Trump!!!”
Niemand is hiertegen volgens mij, het gaat erom dat deze beslissingen door een rechter moeten worden genomen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:50 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Sommigen mensen hier noemen het deporteren van illegalen onmenselijk vooral wanneer ze een kind hebben gekregen.
Hier zie je maar weer eens dat het kind word gebruikt als een schild om zo’n kansloos figuur vooral niet te deporteren.
Als mensen aantoonbaar misbruik maken van wetgeving om zo hun crimineel gedrag voort te zetten dan is het redelijk om iets aan die wetgeving te doen.
Nu zal hij toch wel een keer die Nobelprijs voor de Vrede krijgen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:08 schreef Beathoven het volgende:
Trump heeft recent gedreigd kernonderzeeërs naar Rusland te sturen als reactie op een niet zo direct bericht van Russische kant.
https://www.dailykos.com/(...)istract-from-Epstein
En iets dichter op het nieuws met Reuters als bron
https://www.reuters.com/w(...)r-russia-2025-08-01/
Dat zijn geen Maga meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan ben je niet aan het opletten, genoeg mensen bij Maga die roepen om de lijst.
Juist wèl, ze weten niet mee te bewegen met Trump.quote:Het laat maar weer eens zien dat ook deze mensen niet zo ideologisch vastgeroest zitten zoals je denkt.
Dat is dan weer typisch Trumpisme: proberen af te leiden door hard in een andere richting te trappen.quote:Dat is bij de andere zijde wel anders natuurlijk waar een hersendode Biden tot de laatste snik verdedigd werd.
Allemaal bladiebla.quote:Hij was slechts een oude man die wat minder scherp was als voorheen. Er was een desastreus debat, een media meltdown en een verloren verkiezing nodig om eindelijk toe te geven wat een ieder met ogen en oren kon vaststellen.
83% van de Amerikanen wil dat men de Epsteinfiles vrijgeeft en de werkloosheidsreiging is enorm. Dus een stukje afleiding, theater of niet, is broodnodig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nu zal hij toch wel een keer die Nobelprijs voor de Vrede krijgen?
Hardop gelachen om deze post van je lmao.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zijn geen Maga meer.
[..]
Juist wèl, ze weten niet mee te bewegen met Trump.
[..]
Dat is dan weer typisch Trumpisme: proberen af te leiden door hard in een andere richting te trappen.
Je loopt wat achter: inmiddels zijn we bij de Clintons beland in tegenaan te trappen als wanhopige poging de aandacht van Epstein af te halen.
[..]
Allemaal bladiebla.
Get over it, Biden won in 2026.
Ik accepteer je verlies.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hardop gelachen om deze post van je lmao.
Bedankt pik, je hebt een goede dag net even iets beter gemaakt.
Laat ‘t maar aan Trump over om te escalerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:08 schreef Beathoven het volgende:
Trump heeft recent gedreigd kernonderzeeërs naar Rusland te sturen als reactie op een niet zo direct bericht van Russische kant.
https://www.dailykos.com/(...)istract-from-Epstein
En iets dichter op het nieuws met Reuters als bron
https://www.reuters.com/w(...)r-russia-2025-08-01/
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo Trump heeft de commisioner van de werkloosheid statistieken ontslagen na slechte cijfers
Heel mooi! Vanaf nu geen werkloosheid meer!
Weer een Amerikaanse statistiek die we in de toekomst niet meer kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo Trump heeft de commisioner van de werkloosheid statistieken ontslagen na slechte cijfers
Heel mooi! Vanaf nu geen werkloosheid meer!
Het WH heeft er bij monde van nazi-Barbie wel om gevraagd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nu zal hij toch wel een keer die Nobelprijs voor de Vrede krijgen?
En net als in de USSR zal men nog enkel cijfers publiceren die de leider zullen behagen. Nog leuker wordt het als dat naar beneden begint door te sijpelen, en je een economie krijgt die er op papier fantastisch uitziet terwijl het land totaal op zijn gat ligt.quote:
Het lijkt me dat dit echt serieuze impact op 't vertrouwen van investeerders kan hebben. Als je er niet vanuit kunt gaan of de cijfers kloppen, waarom zou je dan investeren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Weer een Amerikaanse statistiek die we in de toekomst niet meer kunnen vertrouwen.
Lies, damn lies and statistics.
- moved his child sex trafficking buddy’s co-conspirator to a minimum security prisonquote:
Ach ja, het hoofd van de meteorologische dienst in Zimbabwe was ooit ontslagen omdat er moessonregens werden aangekondigd en Mugabe liever zon had gewild op zijn verjaardagquote:
Hij had ook een dunne striem in zijn nek, die niet door een laken gemaakt kon zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:25 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
- moved his child sex trafficking buddy’s co-conspirator to a minimum security prison
Die zal binnenkort dan ook wel dood in haar cel gevonden worden. Epstein had trouwens een gebroken nek en volgens mensen die er verstand van hebben is het onmogelijk om dat bij jezelf te doen met behulp van een laken en een deurknop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |