Heb je het over dezelfde FBI die net, heel toevallig op een opportuun moment, in een geheime afgesloten kamer zakken met documenten van Obama en Clinton zegt te hebben gevonden? Denk niet dat je daar nog zoveel van hoeft te verwachten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wil je wachten op een 'aankomende Democratische president'?
Ik weet niet of er daadwerkelijk hard bewijs is tegen prominenten die meededen aan de misbruikpraktijken van Epstein. Maar de FBI daarover beschikt, dan is het wat mij betreft zaak om die informatie naar buiten te brengen, ongeacht wie er dan gaat hangen.
Dit worden de hedendaagse ‘Protocollen van de Wijzen van Zion.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je het over dezelfde FBI die net, heel toevallig op een opportuun moment, in een geheime afgesloten kamer zakken met documenten van Obama en Clinton zegt te hebben gevonden? Denk niet dat je daar nog zoveel van hoeft te verwachten.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
En het Witte Huis kan echt niet zonder balzaal! Trump wil er daarom 90,000 sq ft (ruim 8000 m2) aan toevoegen.
Ter vergelijking:
[..]
https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvc6psub2c2k
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles ter meerdere eer en glorie van DONALD J TRUMP uiteraardHeel eerlijk vind ik dit niet eens zo'n rare stap al is het natuurlijk veel te groot en kitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lvcdddwtrc2g
[ afbeelding ]
Mara dat het Witte Huis een wat grotere zaal krijgt voor evenementen is niet raar.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Hier laat ie toch echt zien dat het een oude obese opa is, die niet geschikt is voor dit ambt. Zijn seniliteit nog daargelaten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh wauw hij heeft zijn ogen dicht en hij doet ze daarna weer open. Nou jongens, jullie hebben eindelijk een filmpje van een “slapende” Trump. Jammer dat die slaap niet langer duurde dan een aantal seconden.
Drain the swamp! Dat is ons beloofd. Dus als dat klopt, wordt de lijst ieder moment vrijgegeven zodat alle pedo's kunnen worden onderzocht.quote:Even over Epstein want ik zie dat er in dit topic ontzettend veel belangstelling is over de lijst etc.
Hopen jullie net als ik er vurig op dat een aankomende democratische president wel de lijst vrij gaat geven?
Hij is nog maar 6 maanden president he.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oh wauw hij heeft zijn ogen dicht en hij doet ze daarna weer open. Nou jongens, jullie hebben eindelijk een filmpje van een “slapende” Trump. Jammer dat die slaap niet langer duurde dan een aantal seconden.
Kortom, je verwacht niet dat Trump dat gaat doen.quote:Even over Epstein want ik zie dat er in dit topic ontzettend veel belangstelling is over de lijst etc.
Hopen jullie net als ik er vurig op dat een aankomende democratische president wel de lijst vrij gaat geven?
Ik wil toch niet bij de "ons" blinde maga volgers gerekend worden..quote:
Sweet Jesus, je weet toch wie ik ben! Herken uw sarcasmequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wil toch niet bij de "ons" blinde maga volgers gerekend worden..![]()
Beyond Parody natuurlijk...geen serieuze mensen aan de macht daarquote:Iedereen die niet in de maga echoput zit had kunnen voorspellen dat Trump nu met zijn ja knikkers erbij het moeras alleen maar groter maakt.
Verder zijn beloftes van Trump natuurlijk veelal leugens of opportunistisch geneuzel met een belofte over 2 weken erbij. 90 deals in 90 days: uitkomst 3 intentie verklaring die nergens op slaan in 120 dagen, en 87 deals te gaan waarbij de Penguins de harde onderhandelaars zijn.
Het ownen van de libs mag wat kosten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Exact wat zo ongeveer elke econoom had voorspeld, nog vóór de verkiezingen... Als mensen niet willen horen dan moeten ze het maar voelen, blijkbaar is dat zelfs in deze 'age of information' nog steeds de enige manier om een verandering in denken te bewerkstelligen. Zie ook Brexit.
Het probleem ligt meer in het gegeven dat degenen die een anti-onderwijs en anti-intellect houding hebben met een zelfde 'school of life' messias worden bedient die de oorlog verklaart onderwijs en intellect. Voor hen was de 'information age' meer de conspiracy age.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Exact wat zo ongeveer elke econoom had voorspeld, nog vóór de verkiezingen... Als mensen niet willen horen dan moeten ze het maar voelen, blijkbaar is dat zelfs in deze 'age of information' nog steeds de enige manier om een verandering in denken te bewerkstelligen. Zie ook Brexit.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
Aantal nieuwe banen valt flink tegen. Economie ging als een tierelier onder Biden, maar lijkt nu in het slop te raken. Goh. En dan kondigde Trump vannacht ook nog een hogere importheffing aan voor zo'n beetje de hele wereld.
Succes ermee, daar in de VS.
[ x ]
Ik wil daar helemaal niet op wachten, ik wil dat die lijst nu word geopenbaard. Ik ben dan ook erg benieuwd of die lijst wel word geopenbaard onder president AOC.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wil je wachten op een 'aankomende Democratische president'?
Ik weet niet of er daadwerkelijk hard bewijs is tegen prominenten die meededen aan de misbruikpraktijken van Epstein. Maar de FBI daarover beschikt, dan is het wat mij betreft zaak om die informatie naar buiten te brengen, ongeacht wie er dan gaat hangen.
Dat is nog 3 1/2 jaar, dat is toch helemaal geen potentieel scenario? Die handel moet nu openbaar gemaakt worden. Hoe langer het duurt, hoe meer verdacht het isquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wil daar helemaal niet op wachten, ik wil dat die lijst nu word geopenbaard. Ik ben dan ook erg benieuwd of die lijst wel word geopenbaard onder president AOC.
Wat dat betreft is het alleen maar goed dat er zoveel mogelijk over word gesproken, drijf de druk maar goed op.
Eens, maar als het niet gebeurt en daar lijkt het op dan is het niet meer dan logisch dat de oppositie die lijst openbaart. Ik ben erg benieuwd of men het aandurft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:39 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is nog 3 1/2 jaar, dat is toch helemaal geen potentieel scenario? Die handel moet nu openbaar gemaakt worden. Hoe langer het duurt, hoe meer verdacht het is
Een Palestijnse staat met Hamas aan het roer lijkt mij een bijzonder slecht idee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:00 schreef Bluesdude het volgende:
Is deze petitie van GL/PvdA jodenhaat, extreemlinks, radicaallinks, gematigd links ?
https://groenlinkspvda.nl/petitie/palestijnse-staat-erkennen/
En als een rechtsdenkend mens mee-ondertekent.. is ie dan plots gematigd links?
Is het niet juister de ondertekenaars humanistisch denkenden te noemen
Je vergeet Mamdani.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:10 schreef Sabata het volgende:
Het is heel simpel, alles dat één graad links van het centrum staat, wordt in het huidige politieke klimaat meteen als radicaal links neergezet ook al is het het niet, het is gewoon Links en klaar. Radicaal links is Lenin, Stalin, Chroestsjov, Andropov, Brezjnev en Gorbatsjow en we weten allemaal hoe dat uiteindelijk afliep
Dat zou dan toch via een klokkenluider moeten lijkt me? Ik hoop dat er binnen DOJ of FBI mensen opstaan die het zat zijn en het op die manier publiceren, eerst stappen lijken in elk geval gezet te zijn met de publicaties van Washington Postquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eens, maar als het niet gebeurt en daar lijkt het op dan is het niet meer dan logisch dat de oppositie die lijst openbaart. Ik ben erg benieuwd of men het aandurft.
Ik hoor het wel wanneer de lijst geopenbaard word.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:26 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat zou dan toch via een klokkenluider moeten lijkt me? Ik hoop dat er binnen DOJ of FBI mensen opstaan die het zat zijn en het op die manier publiceren, eerst stappen lijken in elk geval gezet te zijn met de publicaties van Washington Post
Ach, het is best lachen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik hoor het wel wanneer de lijst geopenbaard word.
Als het weer een beetje lekken hier en daar word zonder enige context dan haak ik af.
Die onzin hebben we al meegemaakt met het muh Russia verhaal en uiteindelijk liep dat ook met een sisser af.
Dan ben je niet aan het opletten, genoeg mensen bij Maga die roepen om de lijst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, het is best lachen.
Voordat hij president werd was het vrijgeven van de Epstein files een hoge prioriteit, en nu wil Trump er niets meer over horen en druipt Maga af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |