SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik dacht even dat jouw ex ook mayo bij xe kaassouffle deed en een ramenlikker wasquote:
Nee ik trek de stekker er altijd uit als die vol is en gaat er pas weer in als ik moet opladen.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende: [..] Hangt 'ie toevallig altijd in de oplader? Dat is nogal funest voor veel accu's
ik was ook al even aan het bedenken geweest of ik een paar quotes samen kon voegen dat haar ex een ramenlikker wasquote:Op maandag 28 juli 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jouw ex ook mayo bij xe kaassouffle deed en een ramenlikker was
Kaassoufle met appelmoesquote:Op maandag 28 juli 2025 14:24 schreef gianni61 het volgende:
wat is er mis met een kaassoufle met mayo?
Hmm, dan klinkt het wel als een matige accuquote:Op maandag 28 juli 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik trek de stekker er altijd uit als die vol is en gaat er pas weer in als ik moet opladen.
Ik wil alles gerust een keer proberen maar ik zie weinig succes hierinquote:
irritant inderdaad. het is verdorie eigen geld en dan gaan ze even betalen bePalen wat je er mee mag doenquote:
Betaalden ze er maar voorquote:Op maandag 28 juli 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
irritant inderdaad. het is verdorie eigen geld en dan gaan ze even betalen wat je er mee mag doen
autocorrect was het niet eens... gewoon zelf een heel ander woord typen.quote:
Ja ik denk ook niet dat hier nog iets aan te doen valt toch? Want ik hoef hem niet terug te sturen maar volgens mij kan ik hem wel net zo goed weggooien.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dan klinkt het wel als een matige accu
Die dingen worden ontworpen dat je de accu niet kunt vervangen, dus ja die kun je weggooienquote:Op maandag 28 juli 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat hier nog iets aan te doen valt toch? Want ik hoef hem niet terug te sturen maar volgens mij kan ik hem wel net zo goed weggooien.
Heb je er een beetje zeepsop in gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een fruitvliegjesval gemaakt maar die beesten lopen er zo weer uit.
Staat die wel onder stroom?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Nee een bananenschil.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je er een beetje zeepsop in gedaan?
Heb je er een beetje zeepsop in gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ohquote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ken een fruitvliegjesval meer als appelazijn met een drupje zeepsop
Kan dit altijd nog proberen. En anders pleur ik hem weg.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Bij sommige apparaten kan het helpen om hem nog een paar dagen op te laden.
Dat is vast ook de reden dat die medewerker niet eens begon over reparatie of vervanging van een onderdeel.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen worden ontworpen dat je de accu niet kunt vervangen, dus ja die kun je weggooien
Ik had vorig jaar een vet goede bij de Wibra gehaald. Stelde natuurlijk niks voor maar ding werkte wel heel goed.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van de week even een plaagquote:Op maandag 28 juli 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een vet goede bij de Wibra gehaald. Stelde natuurlijk niks voor maar ding werkte wel heel goed.
Maar heb dit jaar eigenlijk nog vrij weinig fruitvliegjes gezien in huis.
Moeder natuur gunt mij een keer een zomer zonder fruitvliegjes en gewone vliegen.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van de week even een plaagGaat lekker hier, met de fruitvliegjes en de motjes.
Strontvliegen zitten hier wel. Vaak bij het logeerkonijn kijken.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeder natuur gunt mij een keer een zomer zonder fruitvliegjes en gewone vliegen.
zeepsop is om de oppervlaktespanning te breken, anders lopen ze gewoon op het water.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ken een fruitvliegjesval meer als appelazijn met een drupje zeepsop
net als Marco en Sita?quote:Op maandag 28 juli 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeepsop is om de oppervlaktespanning te breken, anders lopen ze gewoon op het water.
Uitkijken voor myiasisquote:Op maandag 28 juli 2025 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Strontvliegen zitten hier wel. Vaak bij het logeerkonijn kijken.
Ehm of het echt in de buurt is geen idee. Gaan er wel een dagje heen.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is wel anders ja. Maar alsnog, ik vind het knap. Alsnog vervelend als je er zo tegenaan hikt/het vaak gedoe is.
[..]
Wat leuk. Bij Toverland in de buurt?
Doen we ook.quote:
Dat kloptquote:Op maandag 28 juli 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeepsop is om de oppervlaktespanning te breken, anders lopen ze gewoon op het water.
wat vervelend!quote:Op maandag 28 juli 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega vroeg of ik een ijsje wilde. Dus nu heb ik er twee op.
Wel altijd goed opletten met vliegen en konijnen samen.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Strontvliegen zitten hier wel. Vaak bij het logeerkonijn kijken.
Ja, nu moet ik weer meer stapjes zetten.quote:
ja je mag @4EverBlackEyed niet teleurstellenquote:Op maandag 28 juli 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik weer meer stapjes zetten.
onder anderequote:Op maandag 28 juli 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
Ligt het aan mijn ogen of moet deze mevrouw eigenlijk een andere tint foundation kopen?
[ link | afbeelding ]
Sttt niet te hard. Daar staan straffen opquote:
Dat klinkt als mijn pensioenberichtenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuw bericht op LinkedIn maar LinkedIn wil de berichten niet laden.
Genieten.
dat is soet om te sorenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
Ipv kaasflips rijstwafels met kaassmaak gekocht
Snack-a-jacks maar dan huismerk
Best lekker
En soet het goed op mijn maag nu
Dat is toch niet zo gek voor een hond?quote:Op maandag 28 juli 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren trouwens wel gelachen met Ambar. We gingen naar het losloopbos. Daar Ambar losgelaten, ik begin aan de route. Staat hij klaar bij het eerste pad rechtsaf met luid geblaf dat hij dieper het bos in wil ook al is het aangelijnd.
Echt een raar beest
Normaal gesproken gaat hij lekker de andere honden achterna, maar hij gaf nu echt aan er helemaal genoeg van te hebben voordat we ook maar begonnen waren.quote:
Ik zal nog ff een lege TR zettenquote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik moet een regenjasje scoren voor de kleine boef
Zijn vachtje wordt nat en dat vindt hij niet leukquote:
Issie homo of watquote:Op maandag 28 juli 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn vachtje wordt nat en dat vindt hij niet leuk
Hij zou een voorbeeld moet nemen aan mijn kat.quote:
@Nattekatquote:Op maandag 28 juli 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zou een voorbeeld moet nemen aan mijn kat.Die komt met regen gerust een half uur later een keer doorweekt terug.
Net als Nattekatquote:Op maandag 28 juli 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze grap begint ook wel een beetje oud te worden
Hij voelt zich zo oud altijdquote:Op maandag 28 juli 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Dat is een van de jongsten hier..![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet eens niet zo klagen, gaat ie zich een stuk jonger door voelen...quote:Op maandag 28 juli 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij voelt zich zo oud altijd
wedden dat hij dat niet gaat geloven?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij moet eens niet zo klagen, gaat ie zich een stuk jonger door voelen...
Je moet niet zomaar alles van iedereen aannemen.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij voelt zich zo oud altijd
Mocht ik vroeger al niet van mijn oudersquote:Op maandag 28 juli 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar alles van iedereen aannemen.
Hoe oud is Nattekat?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Dat is een van de jongsten hier..![]()
![]()
![]()
![]()
Geen dadbod?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even zonder shirt, met bril, voor de spiegel gestaan.
Daar werd ik niet vrolijk van nee nee nee.
Vanaf morgen maar weer Ethiopiedieet.
Dat gevoel had ik een paar jaar geleden ook.quote:
Wat heb je toen gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik een paar jaar geleden ook.
liposuctiequote:
Gezonder gaan eten, meer bewegen en veel minder snacken.quote:
Nee. Dat had ik gelukkig niet nodig.quote:
Minder snackenquote:Op maandag 28 juli 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezonder gaan eten, meer bewegen en veel minder snacken.
3 moeilijke dingen!quote:Op maandag 28 juli 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezonder gaan eten, meer bewegen en veel minder snacken.
Diabetes type 2 hequote:
en dat klopte niet?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:essnhills ik moet je teleurstellen
Ik was vandaag een goede acht uur buiten en dacht dat ik me niet in hoefde te smeren
Dit klinkt zo dubbel. Als in lekker en viesquote:
Ja het was wel lekker, alleen wat teveelquote:Op maandag 28 juli 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit klinkt zo dubbel. Als in lekker en vies
Is met allesquote:Op maandag 28 juli 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Alleen normaal vind ik 400 gram broccoli een prima hoeveelheid, met dat beslag valt het toch iets zwaarder
Je kunt ook vegan kibbeling maken. Van bananenbloesem!quote:Op maandag 28 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was wel lekker, alleen wat teveelMaar gewoon een simpel tempura beslagje gemaakt, daar de broccoli doorheen gehaald en daarna in de pan met rijstolie en een paar minuutjes krokant bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 28 juli 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook vegan kibbeling maken. Van bananenbloesem!
Dan is het toch geen kibbeling meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Je kan het ook gewoon niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
"ckibbeling" danquote:Op maandag 28 juli 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het toch geen kibbeling meer
Zelfs dat nietquote:
Mijn hoofd voelt wel alsof het iets te veel zon heeft gehadquote:
[..]
Waarom zou je dat nou weer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Tempura met bloemkool is ook wat gebruikelijker, ook wel lekkerder denk ikquote:
Laat @essnhills dit maar niet lezenquote:Op maandag 28 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn hoofd voelt wel alsof het iets te veel zon heeft gehad
Wanneer je je gevoel voor realiteit verliest.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:essnhills ik moet je teleurstellen
Ik was vandaag een goede acht uur buiten en dacht dat ik me niet in hoefde te smeren
Maar die broccoli was niet ter vervanging van iets he, ik had er gewoon vlees bijquote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer je je gevoel voor realiteit verliest.
Weet ik veel. Mensen doen wel gekkere dingen.quote:
Je moet jezelf ook gewoon altijd beschermdn tegen te zonquote:Op maandag 28 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn hoofd voelt wel alsof het iets te veel zon heeft gehad
Nog nooit gehad.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tempura met bloemkool is ook wat gebruikelijker, ook wel lekkerder denk ik
Moet je het maar eens een keertje maken danquote:
Ik doelde op die 'kibbeling'quote:Op maandag 28 juli 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die broccoli was niet ter vervanging van iets he, ik had er gewoon vlees bij
Misschien als ik in een hele gekke bui ben.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je het maar eens een keertje maken dan
Nee dank je.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je dol op vis maar eet je helemaal plantaardig. Dan moet je deze vegan kibbeling echt even proberen. Wij maken het van bananenbloesem. Huh? Ja tot voor kort hadden wij er ook nog nooit van gehoord, maar tegenwoordig kan je dit in de supermarkt kopen van het merk Fairtrade Original. Bananenbloesem is de paarse bloem die onderaan een bananentros groeit en het komt net als Jackfruit uit Thailand. De smaak is vrij neutraal (dus het neemt alle smaken op) en qua structuur lijkt het een beetje op artisjok, het heeft ook een beetje van die schellen. Bananenbloesem is dé plantaardige vervanger voor vis en je maakt hier dus heel eenvoudig kibbeling van. Serveer het met remouladesaus. Mega lekker, probeer het zelf maar eens!
Lijkt me best grappig om eens te proberenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je dol op vis maar eet je helemaal plantaardig. Dan moet je deze vegan kibbeling echt even proberen. Wij maken het van bananenbloesem. Huh? Ja tot voor kort hadden wij er ook nog nooit van gehoord, maar tegenwoordig kan je dit in de supermarkt kopen van het merk Fairtrade Original. Bananenbloesem is de paarse bloem die onderaan een bananentros groeit en het komt net als Jackfruit uit Thailand. De smaak is vrij neutraal (dus het neemt alle smaken op) en qua structuur lijkt het een beetje op artisjok, het heeft ook een beetje van die schellen. Bananenbloesem is dé plantaardige vervanger voor vis en je maakt hier dus heel eenvoudig kibbeling van. Serveer het met remouladesaus. Mega lekker, probeer het zelf maar eens!
Ja daar hoeven we niet over te praten, gewoon doodzwijgenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doelde op die 'kibbeling'
Zo ingewikkeld is het nietquote:Op maandag 28 juli 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien als ik in een hele gekke bui ben.
Op de gewone, nooit.quote:
FTFY.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee alleen plantaardige rommel wat geen kibbeling genoemd mag worden.
Heel soms zit er wel iets bij wat te eten is.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
*alle* plantaardige vis of vlees vervangers
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heel soms zit er wel iets bij wat te eten is.
zoals loeihete pepers...quote:Op maandag 28 juli 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heel soms zit er wel iets bij wat te eten is.
Steek ze maar op een plek waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoals loeihete pepers...
ahahahhahaaaa
KLAAR VOOR?
Pluto?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ze maar op een plek waar de zon niet schijnt.
gewoon 'wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' tegen zeggenquote:
Oke als ik straks naar de wc ga en het is nog niet gestopt dan geef ik jou de schuld.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon 'wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' tegen zeggen
werkt altijd.
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke als ik straks naar de wc ga en het is nog niet gestopt dan geef ik jou de schuld.
Liken en dan zo reageren. Je bent echt raar, je hoort hier echt thuisquote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liken en dan zo reageren. Je bent echt raar, je hoort hier echt thuis
feestjesquote:Op maandag 28 juli 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Het is na lange tijd weer feest in mijn buik (echt net nadat ik zo'n zelftest had gedaan voor baarmoederhalskanker). Dat zal verklaren waarom ik zo emotioneel reageer op sommige dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent ze wel. 2 benen en een derde. Kunnen niet zoveel, hulpeloze gevallen. Allemaal wachtend om geadopteerd te worden door een vrouw.quote:
Mannen, nooit aan beginnen...quote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent ze wel. 2 benen en een derde. Kunnen niet zoveel, hulpeloze gevallen. Allemaal wachtend om geadopteerd te worden door een vrouw.
Maar die vond jij toch stom?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent ze wel. 2 benen en een derde. Kunnen niet zoveel, hulpeloze gevallen. Allemaal wachtend om geadopteerd te worden door een vrouw.
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
feestjesKan een paar weken duren voor ik de uitslag krijg. Maar ik vind het wel spannend want in 2017 ofzo had ik onrustige cellen en HPV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zou het niet doen. Stelt toch uiteindelijk alleen maar teleur.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Stelt toch uiteindelijk alleen maar teleur.
BOSTIJGERINquote:Op maandag 28 juli 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt
En de appelazijn ruikt als rottend fruit en dat vinden ze lekker
Ja klopt wel zo'n beetje. Dan doe ik het toch maar niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Stelt toch uiteindelijk alleen maar teleur.
Is ambar niet genoeg?quote:
Heel verstandig, jij komt er wel in dit leven..quote:Op maandag 28 juli 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja klopt wel zo'n beetje. Dan doe ik het toch maar niet.
dat is wel anticlimax voor een zelftest hoorquote:Op maandag 28 juli 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan een paar weken duren voor ik de uitslag krijg.
oeh, ja dat snap ik wel..quote:Maar ik vind het wel spannend want in 2017 ofzo had ik onrustige cellen en HPV.
Maar er was eerst regen!quote:Op maandag 28 juli 2025 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook gewoon altijd beschermdn tegen te zon
*Kijkt streng
Nou ja een jaar later wel toen ik moest laten controleren maar sindsdien nooit meer gecheckt.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel anticlimax voor een zelftest hoor
[..]
oeh, ja dat snap ik wel..
maar daarna wel weer rustig?
Ik begin er ook niet meer aan hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja klopt wel zo'n beetje. Dan doe ik het toch maar niet.
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
je haalt alleen nog een tarzan in huis?
Ambar doet geen afwas of andere huishoudelijke takenquote:
Etto Geppetto!quote:
Hmm, fair pointquote:Op maandag 28 juli 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar doet geen afwas of andere huishoudelijke taken
Dan moet je hem eens een beetje opvoeden, luie hond dat het isquote:Op maandag 28 juli 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een man wel, wil je zeggen??quote:Op maandag 28 juli 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.werksters.nl/quote:Op maandag 28 juli 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarinquote:
Vandaagquote:
Dan moet je een punt achter meer zetten en dan heb je een correcte zin.quote:
Bijwerkingenquote:
Ik maak daar geen punt vanquote:Op maandag 28 juli 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet je een punt achter meer zetten en dan heb je een correcte zin.
Ohquote:
Geen vliegende tijgers vandaag?quote:
quote:
Jaquote:
Liggende tijger vooralquote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
Eerder vandaag was ik vooral heel erg misselijk
En viel jet in vergelijking met de vorige keren na ophoging wel mee met de extra vermoeidhei, zware armen en benen, en brainfog enzo
Dus vanmiddag toen de misselijkheid wat weg leek te zakken toch even boodschappen gaan doen.
En nu voelt alles nog meer vermoeid![]()
Zelfs mijn knieën voelen moe
soort van een moeder op dr dochter/zoon zit te wachten tot die eens thuis komtquote:Op maandag 28 juli 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Hopelijk is Hedwig beetje op tijd terug want kan ik ook op tijd mijn bed in. Ben wel beetje klaar met deze dag.
Zo voelt het soms wel ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
soort van een moeder op dr dochter/zoon zit te wachten tot die eens thuis komt
Geeft kusje op knieënquote:Op maandag 28 juli 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
Eerder vandaag was ik vooral heel erg misselijk
En viel jet in vergelijking met de vorige keren na ophoging wel mee met de extra vermoeidhei, zware armen en benen, en brainfog enzo
Dus vanmiddag toen de misselijkheid wat weg leek te zakken toch even boodschappen gaan doen.
En nu voelt alles nog meer vermoeid![]()
Zelfs mijn knieën voelen moe
Mannen doen alles voor een neukbeurtquote:Op maandag 28 juli 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een man wel, wil je zeggen??
quote:
Ik niet hoor...quote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen doen alles voor een neukbeurt
de mannen die jij kent misschienquote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ou ik vond die ook wel lekkerquote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de watermeloen een beetje tegenvallen.
Ook niet helemaal waar.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
daar kan ik moeilijk wat inhoudelijks op zeggen maar denk dat je dat jezelf slechter voorstelt dan dat het daadwerkelijk is..quote:Op maandag 28 juli 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn uiterlijk en mijn innerlijk is niet aantrekkelijk.
vragen kan toch altijd?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel lastig. Ik moet me eigenlijk scheren, maar er hangt hier geen spiegel, ook niet in de toiletten en badkamers.
Er is wel ruimte om er een op te hangen. Maar ik ga dat niet lopen eisen. Ik ben hier te gast..
Dan maar proberen met de camera van de telefoon als spiegel...
Een like is nooit te laat.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik liep zes uur achter. Excuses voor de late likes
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007
Toen was ik hier nog niet eensquote:Op maandag 28 juli 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007
Ik wel. al kon je toen nog niet liken...quote:
Ja dat weet ik, kan pas sinds een jaar of 5quote:Op maandag 28 juli 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel. al kon je toen nog niet liken...
Ik wacht nog steeds op het duimpje omlaag.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, kan pas sinds een jaar of 5
Die is juist weggehaald.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het duimpje omlaag.
Ik stiekem ookquote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het systeem gaat al half overhoop met duimpje omhoog dus dat is te veelquote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ies negatieve duimpjequote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat het vast gezellig van worden op het forum.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
downvotequote:Op maandag 28 juli 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het vast gezellig van worden op het forum.
Geen plusje voor jouquote:
Verbranden geen optie??quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Zouden jullie kleding van je ex weggooien of opsturen? 🤔
Weggooien dan.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Na dat vind ik wel erg radicaal en geeft zoveel troep.
Op een gegeven moment gewoon weg ermee.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Dat is ook wel waar en volgens mij zijn het ook geen boeiende dingen verder. Als het echt goed duur spul is dan gooi ik dat niet weg natuurlijk, zo ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weggooien dan.
Als hij ze terug had gewild, had ie allang zelf iets kunnen laten weten....
Ik heb natuurljk verder totaal geen verstand van relaties of het verbreken er van..
Nee dan kun je het gewoon op vinted zettenquote:Op maandag 28 juli 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar en volgens mij zijn het ook geen boeiende dingen verder. Als het echt goed duur spul is dan gooi ik dat niet weg natuurlijk, zo ben ik ook weer niet.
Neuh dan stuur ik het gewoon netjes op, zo ben ik ook nog wel weer. Zou dat andersom ook wel gewaardeerd hebben dan.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan kun je het gewoon op vinted zetten
Ik wacht nog op de kat en dan ga ik ook meteen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, ik ging wat vroeger naar bed vandaag.
Zoals elke dagquote:Op maandag 28 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, ik ging wat vroeger naar bed vandaag.
Vorige week waren ze in de bonusquote:Op maandag 28 juli 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een muffin verdiend
Nee, maar denk meld het evenquote:
altijd goed om te weten wat je gemist hebtquote:
Deze week zijn de appelflappen in de bonus, weet 'ie dart in ieder gevalquote:Op maandag 28 juli 2025 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om te weten wat je gemist hebt
bulls eyequote:Op maandag 28 juli 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze week zijn de appelflappen in de bonus, weet 'ie dart in ieder geval
Sorry, zal essie wel vragen om een lege TR te zetten @essnhillsquote:
Dat plaatje van karzai net?quote:
Bedankt voor de visualisatiequote:
ik zou een mention zetten, zo ingewikkeld is het nietquote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Met die hoeveelheid kcal die je verbrand hebt kan je er wel 2 eten en zit je nog onder je verbrande kcalquote:Op maandag 28 juli 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een muffin verdiend
Ik had hier een onderbroek van d'r liggen, die heb ik samen met alle onderbroeken/sokken die ik van haar ouders had gekregen met kerst en voor m'n verjaardag in een zak gedaan en in de textiel bak gegooid.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Kan je niet met iemand praten Karzai?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:09 schreef Karzai het volgende:
Ik moet weg bij die kringloop wordt aan alle kanten in de zeik genomen
Mja ben al bij verschillende hulpverleners geweest i hold my cardd for the momentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet met iemand praten Karzai?
Ja gewoon blijven doen totdat je de juiste vindt. wat je denkt zit echt puur tussen je orenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja ben al bij verschillende hulpverleners geweest i hold my cardd for the moment
Begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dit niet het geval isquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon blijven doen totdat je de juiste vindt. wat je denkt zit echt puur tussen je oren
Dat zit ook tussen je oren. Het is je brein die je voor de gek houdt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dit niet het geval is
Lang maar zou zeggen dat dat nu voor jou geen goed idee is. Veel drank , veel betaalde vrouwen. Veel mannen die hierheen komen raken in een negatieve spiraal van constant drinken en gaan blut terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:27 schreef Karzai het volgende:
Hoelang kan ik overleven met 3 ton in thailand?
Het is klaar ik ga mijn eigen plan trekken, moet inderdaad ook van de drank af. Maar ik verveel me ook dood hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
Hoop echt dat je door blijft gaan met hulp zoeken Karzai
Kan je niet bij een sport vereniging gaan? Of bv iets van fotografie ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is klaar ik ga mijn eigen plan trekken, moet inderdaad ook van de drank af. Maar ik verveel me ook dood hier.
Ga nog liever heroïne smokkelen in afghanistanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet bij een sport vereniging gaan? Of bv iets van fotografie ofzo?
Bij iemand met een permban?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou een mention zetten, zo ingewikkeld is het niet
Lijkt me idd niet de beste bestemming in deze gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lang maar zou zeggen dat dat nu voor jou geen goed idee is. Veel drank , veel betaalde vrouwen. Veel mannen die hierheen komen raken in een negatieve spiraal van constant drinken en gaan blut terug.
Vraag het HalperNLquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:27 schreef Karzai het volgende:
Hoelang kan ik overleven met 3 ton in thailand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |