Sttt niet te hard. Daar staan straffen opquote:
Dat klinkt als mijn pensioenberichtenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuw bericht op LinkedIn maar LinkedIn wil de berichten niet laden.
Genieten.
dat is soet om te sorenquote:Op maandag 28 juli 2025 16:36 schreef essnhills het volgende:
Ipv kaasflips rijstwafels met kaassmaak gekocht
Snack-a-jacks maar dan huismerk
Best lekker
En soet het goed op mijn maag nu
Dat is toch niet zo gek voor een hond?quote:Op maandag 28 juli 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren trouwens wel gelachen met Ambar. We gingen naar het losloopbos. Daar Ambar losgelaten, ik begin aan de route. Staat hij klaar bij het eerste pad rechtsaf met luid geblaf dat hij dieper het bos in wil ook al is het aangelijnd.
Echt een raar beest
Normaal gesproken gaat hij lekker de andere honden achterna, maar hij gaf nu echt aan er helemaal genoeg van te hebben voordat we ook maar begonnen waren.quote:
Ik zal nog ff een lege TR zettenquote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik moet een regenjasje scoren voor de kleine boef
Zijn vachtje wordt nat en dat vindt hij niet leukquote:
Issie homo of watquote:Op maandag 28 juli 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn vachtje wordt nat en dat vindt hij niet leuk
Hij zou een voorbeeld moet nemen aan mijn kat.quote:
@Nattekatquote:Op maandag 28 juli 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zou een voorbeeld moet nemen aan mijn kat.Die komt met regen gerust een half uur later een keer doorweekt terug.
Net als Nattekatquote:Op maandag 28 juli 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze grap begint ook wel een beetje oud te worden
Hij voelt zich zo oud altijdquote:Op maandag 28 juli 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Dat is een van de jongsten hier..![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet eens niet zo klagen, gaat ie zich een stuk jonger door voelen...quote:Op maandag 28 juli 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij voelt zich zo oud altijd
wedden dat hij dat niet gaat geloven?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij moet eens niet zo klagen, gaat ie zich een stuk jonger door voelen...
Je moet niet zomaar alles van iedereen aannemen.quote:Op maandag 28 juli 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij voelt zich zo oud altijd
Mocht ik vroeger al niet van mijn oudersquote:Op maandag 28 juli 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar alles van iedereen aannemen.
Hoe oud is Nattekat?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Dat is een van de jongsten hier..![]()
![]()
![]()
![]()
Geen dadbod?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even zonder shirt, met bril, voor de spiegel gestaan.
Daar werd ik niet vrolijk van nee nee nee.
Vanaf morgen maar weer Ethiopiedieet.
Dat gevoel had ik een paar jaar geleden ook.quote:
Wat heb je toen gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik een paar jaar geleden ook.
liposuctiequote:
Gezonder gaan eten, meer bewegen en veel minder snacken.quote:
Nee. Dat had ik gelukkig niet nodig.quote:
Minder snackenquote:Op maandag 28 juli 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezonder gaan eten, meer bewegen en veel minder snacken.
3 moeilijke dingen!quote:Op maandag 28 juli 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezonder gaan eten, meer bewegen en veel minder snacken.
Diabetes type 2 hequote:
en dat klopte niet?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:essnhills ik moet je teleurstellen
Ik was vandaag een goede acht uur buiten en dacht dat ik me niet in hoefde te smeren
Dit klinkt zo dubbel. Als in lekker en viesquote:
Ja het was wel lekker, alleen wat teveelquote:Op maandag 28 juli 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit klinkt zo dubbel. Als in lekker en vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |