Een like is nooit te laat.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik liep zes uur achter. Excuses voor de late likes

Van mij ook, maar dan van een post uit 2007quote:

quote:Op maandag 28 juli 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007

Toen was ik hier nog niet eensquote:Op maandag 28 juli 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007

Ik wel. al kon je toen nog niet liken...quote:

Ja dat weet ik, kan pas sinds een jaar of 5quote:Op maandag 28 juli 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel. al kon je toen nog niet liken...

Ik wacht nog steeds op het duimpje omlaag.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, kan pas sinds een jaar of 5

Die is juist weggehaald.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het duimpje omlaag.

Ik stiekem ookquote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Het systeem gaat al half overhoop met duimpje omhoog dus dat is te veelquote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Ies negatieve duimpjequote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Gaat het vast gezellig van worden op het forum.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]

downvotequote:Op maandag 28 juli 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het vast gezellig van worden op het forum.

Geen plusje voor jouquote:

Verbranden geen optie??quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Zouden jullie kleding van je ex weggooien of opsturen? 🤔

Weggooien dan.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Na dat vind ik wel erg radicaal en geeft zoveel troep.

Op een gegeven moment gewoon weg ermee.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Zouden jullie kleding van je ex weggooien of opsturen? 🤔

Dat is ook wel waar en volgens mij zijn het ook geen boeiende dingen verder. Als het echt goed duur spul is dan gooi ik dat niet weg natuurlijk, zo ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weggooien dan.
Als hij ze terug had gewild, had ie allang zelf iets kunnen laten weten....
Ik heb natuurljk verder totaal geen verstand van relaties of het verbreken er van..

Nee dan kun je het gewoon op vinted zettenquote:Op maandag 28 juli 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar en volgens mij zijn het ook geen boeiende dingen verder. Als het echt goed duur spul is dan gooi ik dat niet weg natuurlijk, zo ben ik ook weer niet.

Neuh dan stuur ik het gewoon netjes op, zo ben ik ook nog wel weer. Zou dat andersom ook wel gewaardeerd hebben dan.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan kun je het gewoon op vinted zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |