soort van een moeder op dr dochter/zoon zit te wachten tot die eens thuis komtquote:Op maandag 28 juli 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Hopelijk is Hedwig beetje op tijd terug want kan ik ook op tijd mijn bed in. Ben wel beetje klaar met deze dag.
Zo voelt het soms wel ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
soort van een moeder op dr dochter/zoon zit te wachten tot die eens thuis komt
Geeft kusje op knieënquote:Op maandag 28 juli 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
Eerder vandaag was ik vooral heel erg misselijk
En viel jet in vergelijking met de vorige keren na ophoging wel mee met de extra vermoeidhei, zware armen en benen, en brainfog enzo
Dus vanmiddag toen de misselijkheid wat weg leek te zakken toch even boodschappen gaan doen.
En nu voelt alles nog meer vermoeid![]()
Zelfs mijn knieën voelen moe
Mannen doen alles voor een neukbeurtquote:Op maandag 28 juli 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een man wel, wil je zeggen??
quote:
Ik niet hoor...quote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen doen alles voor een neukbeurt
de mannen die jij kent misschienquote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ou ik vond die ook wel lekkerquote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de watermeloen een beetje tegenvallen.
Ook niet helemaal waar.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
daar kan ik moeilijk wat inhoudelijks op zeggen maar denk dat je dat jezelf slechter voorstelt dan dat het daadwerkelijk is..quote:Op maandag 28 juli 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn uiterlijk en mijn innerlijk is niet aantrekkelijk.
vragen kan toch altijd?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel lastig. Ik moet me eigenlijk scheren, maar er hangt hier geen spiegel, ook niet in de toiletten en badkamers.
Er is wel ruimte om er een op te hangen. Maar ik ga dat niet lopen eisen. Ik ben hier te gast..
Dan maar proberen met de camera van de telefoon als spiegel...
Een like is nooit te laat.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik liep zes uur achter. Excuses voor de late likes
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007
Toen was ik hier nog niet eensquote:Op maandag 28 juli 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij ook, maar dan van een post uit 2007
Ik wel. al kon je toen nog niet liken...quote:
Ja dat weet ik, kan pas sinds een jaar of 5quote:Op maandag 28 juli 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel. al kon je toen nog niet liken...
Ik wacht nog steeds op het duimpje omlaag.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, kan pas sinds een jaar of 5
Die is juist weggehaald.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het duimpje omlaag.
Ik stiekem ookquote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het systeem gaat al half overhoop met duimpje omhoog dus dat is te veelquote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ies negatieve duimpjequote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat het vast gezellig van worden op het forum.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
downvotequote:Op maandag 28 juli 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat het vast gezellig van worden op het forum.
Geen plusje voor jouquote:
Verbranden geen optie??quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Zouden jullie kleding van je ex weggooien of opsturen? 🤔
Weggooien dan.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Na dat vind ik wel erg radicaal en geeft zoveel troep.
Op een gegeven moment gewoon weg ermee.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Dat is ook wel waar en volgens mij zijn het ook geen boeiende dingen verder. Als het echt goed duur spul is dan gooi ik dat niet weg natuurlijk, zo ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weggooien dan.
Als hij ze terug had gewild, had ie allang zelf iets kunnen laten weten....
Ik heb natuurljk verder totaal geen verstand van relaties of het verbreken er van..
Nee dan kun je het gewoon op vinted zettenquote:Op maandag 28 juli 2025 22:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar en volgens mij zijn het ook geen boeiende dingen verder. Als het echt goed duur spul is dan gooi ik dat niet weg natuurlijk, zo ben ik ook weer niet.
Neuh dan stuur ik het gewoon netjes op, zo ben ik ook nog wel weer. Zou dat andersom ook wel gewaardeerd hebben dan.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan kun je het gewoon op vinted zetten
Ik wacht nog op de kat en dan ga ik ook meteen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, ik ging wat vroeger naar bed vandaag.
Zoals elke dagquote:Op maandag 28 juli 2025 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, ik ging wat vroeger naar bed vandaag.
Vorige week waren ze in de bonusquote:Op maandag 28 juli 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een muffin verdiend
Nee, maar denk meld het evenquote:
altijd goed om te weten wat je gemist hebtquote:
Deze week zijn de appelflappen in de bonus, weet 'ie dart in ieder gevalquote:Op maandag 28 juli 2025 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd goed om te weten wat je gemist hebt
bulls eyequote:Op maandag 28 juli 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze week zijn de appelflappen in de bonus, weet 'ie dart in ieder geval
Sorry, zal essie wel vragen om een lege TR te zetten @essnhillsquote:
Dat plaatje van karzai net?quote:
Bedankt voor de visualisatiequote:
ik zou een mention zetten, zo ingewikkeld is het nietquote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Met die hoeveelheid kcal die je verbrand hebt kan je er wel 2 eten en zit je nog onder je verbrande kcalquote:Op maandag 28 juli 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een muffin verdiend
Ik had hier een onderbroek van d'r liggen, die heb ik samen met alle onderbroeken/sokken die ik van haar ouders had gekregen met kerst en voor m'n verjaardag in een zak gedaan en in de textiel bak gegooid.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Kan je niet met iemand praten Karzai?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:09 schreef Karzai het volgende:
Ik moet weg bij die kringloop wordt aan alle kanten in de zeik genomen
Mja ben al bij verschillende hulpverleners geweest i hold my cardd for the momentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet met iemand praten Karzai?
Ja gewoon blijven doen totdat je de juiste vindt. wat je denkt zit echt puur tussen je orenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja ben al bij verschillende hulpverleners geweest i hold my cardd for the moment
Begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dit niet het geval isquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon blijven doen totdat je de juiste vindt. wat je denkt zit echt puur tussen je oren
Dat zit ook tussen je oren. Het is je brein die je voor de gek houdt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dit niet het geval is
Lang maar zou zeggen dat dat nu voor jou geen goed idee is. Veel drank , veel betaalde vrouwen. Veel mannen die hierheen komen raken in een negatieve spiraal van constant drinken en gaan blut terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:27 schreef Karzai het volgende:
Hoelang kan ik overleven met 3 ton in thailand?
Het is klaar ik ga mijn eigen plan trekken, moet inderdaad ook van de drank af. Maar ik verveel me ook dood hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
Hoop echt dat je door blijft gaan met hulp zoeken Karzai
Kan je niet bij een sport vereniging gaan? Of bv iets van fotografie ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is klaar ik ga mijn eigen plan trekken, moet inderdaad ook van de drank af. Maar ik verveel me ook dood hier.
Ga nog liever heroïne smokkelen in afghanistanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet bij een sport vereniging gaan? Of bv iets van fotografie ofzo?
Bij iemand met een permban?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou een mention zetten, zo ingewikkeld is het niet
Lijkt me idd niet de beste bestemming in deze gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lang maar zou zeggen dat dat nu voor jou geen goed idee is. Veel drank , veel betaalde vrouwen. Veel mannen die hierheen komen raken in een negatieve spiraal van constant drinken en gaan blut terug.
Vraag het HalperNLquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:27 schreef Karzai het volgende:
Hoelang kan ik overleven met 3 ton in thailand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |