SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik dacht even dat jouw ex ook mayo bij xe kaassouffle deed en een ramenlikker wasquote:
Nee ik trek de stekker er altijd uit als die vol is en gaat er pas weer in als ik moet opladen.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende: [..] Hangt 'ie toevallig altijd in de oplader? Dat is nogal funest voor veel accu's
ik was ook al even aan het bedenken geweest of ik een paar quotes samen kon voegen dat haar ex een ramenlikker wasquote:Op maandag 28 juli 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jouw ex ook mayo bij xe kaassouffle deed en een ramenlikker was
Kaassoufle met appelmoesquote:Op maandag 28 juli 2025 14:24 schreef gianni61 het volgende:
wat is er mis met een kaassoufle met mayo?
Hmm, dan klinkt het wel als een matige accuquote:Op maandag 28 juli 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik trek de stekker er altijd uit als die vol is en gaat er pas weer in als ik moet opladen.
Ik wil alles gerust een keer proberen maar ik zie weinig succes hierinquote:
irritant inderdaad. het is verdorie eigen geld en dan gaan ze even betalen bePalen wat je er mee mag doenquote:
Betaalden ze er maar voorquote:Op maandag 28 juli 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
irritant inderdaad. het is verdorie eigen geld en dan gaan ze even betalen wat je er mee mag doen
autocorrect was het niet eens... gewoon zelf een heel ander woord typen.quote:
Ja ik denk ook niet dat hier nog iets aan te doen valt toch? Want ik hoef hem niet terug te sturen maar volgens mij kan ik hem wel net zo goed weggooien.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dan klinkt het wel als een matige accu
Die dingen worden ontworpen dat je de accu niet kunt vervangen, dus ja die kun je weggooienquote:Op maandag 28 juli 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat hier nog iets aan te doen valt toch? Want ik hoef hem niet terug te sturen maar volgens mij kan ik hem wel net zo goed weggooien.
Heb je er een beetje zeepsop in gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een fruitvliegjesval gemaakt maar die beesten lopen er zo weer uit.
Staat die wel onder stroom?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Nee een bananenschil.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je er een beetje zeepsop in gedaan?
Heb je er een beetje zeepsop in gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |