Is met allesquote:Op maandag 28 juli 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Alleen normaal vind ik 400 gram broccoli een prima hoeveelheid, met dat beslag valt het toch iets zwaarder
Je kunt ook vegan kibbeling maken. Van bananenbloesem!quote:Op maandag 28 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het was wel lekker, alleen wat teveelMaar gewoon een simpel tempura beslagje gemaakt, daar de broccoli doorheen gehaald en daarna in de pan met rijstolie en een paar minuutjes krokant bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 28 juli 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook vegan kibbeling maken. Van bananenbloesem!
Dan is het toch geen kibbeling meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Je kan het ook gewoon niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
"ckibbeling" danquote:Op maandag 28 juli 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het toch geen kibbeling meer
Zelfs dat nietquote:
Mijn hoofd voelt wel alsof het iets te veel zon heeft gehadquote:
[..]
Waarom zou je dat nou weer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Tempura met bloemkool is ook wat gebruikelijker, ook wel lekkerder denk ikquote:
Laat @essnhills dit maar niet lezenquote:Op maandag 28 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn hoofd voelt wel alsof het iets te veel zon heeft gehad
Wanneer je je gevoel voor realiteit verliest.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:essnhills ik moet je teleurstellen
Ik was vandaag een goede acht uur buiten en dacht dat ik me niet in hoefde te smeren
Maar die broccoli was niet ter vervanging van iets he, ik had er gewoon vlees bijquote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer je je gevoel voor realiteit verliest.
Weet ik veel. Mensen doen wel gekkere dingen.quote:
Je moet jezelf ook gewoon altijd beschermdn tegen te zonquote:Op maandag 28 juli 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn hoofd voelt wel alsof het iets te veel zon heeft gehad
Nog nooit gehad.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tempura met bloemkool is ook wat gebruikelijker, ook wel lekkerder denk ik
Moet je het maar eens een keertje maken danquote:
Ik doelde op die 'kibbeling'quote:Op maandag 28 juli 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die broccoli was niet ter vervanging van iets he, ik had er gewoon vlees bij
Misschien als ik in een hele gekke bui ben.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je het maar eens een keertje maken dan
Nee dank je.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je dol op vis maar eet je helemaal plantaardig. Dan moet je deze vegan kibbeling echt even proberen. Wij maken het van bananenbloesem. Huh? Ja tot voor kort hadden wij er ook nog nooit van gehoord, maar tegenwoordig kan je dit in de supermarkt kopen van het merk Fairtrade Original. Bananenbloesem is de paarse bloem die onderaan een bananentros groeit en het komt net als Jackfruit uit Thailand. De smaak is vrij neutraal (dus het neemt alle smaken op) en qua structuur lijkt het een beetje op artisjok, het heeft ook een beetje van die schellen. Bananenbloesem is dé plantaardige vervanger voor vis en je maakt hier dus heel eenvoudig kibbeling van. Serveer het met remouladesaus. Mega lekker, probeer het zelf maar eens!
Lijkt me best grappig om eens te proberenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je dol op vis maar eet je helemaal plantaardig. Dan moet je deze vegan kibbeling echt even proberen. Wij maken het van bananenbloesem. Huh? Ja tot voor kort hadden wij er ook nog nooit van gehoord, maar tegenwoordig kan je dit in de supermarkt kopen van het merk Fairtrade Original. Bananenbloesem is de paarse bloem die onderaan een bananentros groeit en het komt net als Jackfruit uit Thailand. De smaak is vrij neutraal (dus het neemt alle smaken op) en qua structuur lijkt het een beetje op artisjok, het heeft ook een beetje van die schellen. Bananenbloesem is dé plantaardige vervanger voor vis en je maakt hier dus heel eenvoudig kibbeling van. Serveer het met remouladesaus. Mega lekker, probeer het zelf maar eens!
Ja daar hoeven we niet over te praten, gewoon doodzwijgenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doelde op die 'kibbeling'
Zo ingewikkeld is het nietquote:Op maandag 28 juli 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien als ik in een hele gekke bui ben.
Op de gewone, nooit.quote:
FTFY.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee alleen plantaardige rommel wat geen kibbeling genoemd mag worden.
Heel soms zit er wel iets bij wat te eten is.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
*alle* plantaardige vis of vlees vervangers
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heel soms zit er wel iets bij wat te eten is.
zoals loeihete pepers...quote:Op maandag 28 juli 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heel soms zit er wel iets bij wat te eten is.
Steek ze maar op een plek waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoals loeihete pepers...
ahahahhahaaaa
KLAAR VOOR?
Pluto?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Steek ze maar op een plek waar de zon niet schijnt.
gewoon 'wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' tegen zeggenquote:
Oke als ik straks naar de wc ga en het is nog niet gestopt dan geef ik jou de schuld.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon 'wacht maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' tegen zeggen
werkt altijd.
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke als ik straks naar de wc ga en het is nog niet gestopt dan geef ik jou de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |