Kan je niet met iemand praten Karzai?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:09 schreef Karzai het volgende:
Ik moet weg bij die kringloop wordt aan alle kanten in de zeik genomen
Mja ben al bij verschillende hulpverleners geweest i hold my cardd for the momentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet met iemand praten Karzai?
Ja gewoon blijven doen totdat je de juiste vindt. wat je denkt zit echt puur tussen je orenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja ben al bij verschillende hulpverleners geweest i hold my cardd for the moment
Begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dit niet het geval isquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon blijven doen totdat je de juiste vindt. wat je denkt zit echt puur tussen je oren
Dat zit ook tussen je oren. Het is je brein die je voor de gek houdt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dit niet het geval is
Lang maar zou zeggen dat dat nu voor jou geen goed idee is. Veel drank , veel betaalde vrouwen. Veel mannen die hierheen komen raken in een negatieve spiraal van constant drinken en gaan blut terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:27 schreef Karzai het volgende:
Hoelang kan ik overleven met 3 ton in thailand?
Het is klaar ik ga mijn eigen plan trekken, moet inderdaad ook van de drank af. Maar ik verveel me ook dood hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
Hoop echt dat je door blijft gaan met hulp zoeken Karzai
Kan je niet bij een sport vereniging gaan? Of bv iets van fotografie ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het is klaar ik ga mijn eigen plan trekken, moet inderdaad ook van de drank af. Maar ik verveel me ook dood hier.
Ga nog liever heroïne smokkelen in afghanistanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet bij een sport vereniging gaan? Of bv iets van fotografie ofzo?
Bij iemand met een permban?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou een mention zetten, zo ingewikkeld is het niet
Lijkt me idd niet de beste bestemming in deze gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lang maar zou zeggen dat dat nu voor jou geen goed idee is. Veel drank , veel betaalde vrouwen. Veel mannen die hierheen komen raken in een negatieve spiraal van constant drinken en gaan blut terug.
Vraag het HalperNLquote:Op dinsdag 29 juli 2025 02:27 schreef Karzai het volgende:
Hoelang kan ik overleven met 3 ton in thailand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |