Het speelschemaquote:(1) Luke Humphries v Gian van Veen
(16) Danny Noppert v Cameron Menzies
(8) Nathan Aspinall v Wessel Nijman
(9) James Wade v Joe Cullen
(4) Stephen Bunting v Ryan Joyce
(13) Gary Anderson v Luke Woodhouse
(5) Jonny Clayton v Martin Schindler
(12) Dave Chisnall v Mike De Decker
(2) Luke Littler v Ryan Searle
(15) Peter Wright v Jermaine Wattimena
(7) Damon Heta v Andrew Gilding
(10) Rob Cross v Dirk van Duijvenbode
(3) Michael van Gerwen v Raymond van Barneveld
(14) Ross Smith v Josh Rock
(6) Chris Dobey v Ricardo Pietreczko
(11) Gerwyn Price v Daryl Gurney
Bekijk deze YouTube-videoquote:Session Schedule
Saturday July 19 (1900 BST)
First Round x4
James Wade v Joe Cullen
Danny Noppert v Cameron Menzies
Luke Humphries v Gian van Veen
Nathan Aspinall v Wessel Nijman
Sunday July 20
Afternoon Session (1300 BST)
First Round x4
Damon Heta v Andrew Gilding
Rob Cross v Dirk van Duijvenbode
Peter Wright v Jermaine Wattimena
Dave Chisnall v Mike De Decker
Evening Session (1900 BST)
First Round x4
Gary Anderson v Luke Woodhouse
Jonny Clayton v Martin Schindler
Luke Littler v Ryan Searle
Stephen Bunting v Ryan Joyce
Monday July 21 (1900 BST)
First Round x4
Chris Dobey v Ricardo Pietreczko
Gerwyn Price v Daryl Gurney
Michael van Gerwen v Raymond van Barneveld
Ross Smith v Josh Rock
Tuesday July 22 (1900 BST)
Second Round x4 - Match Order TBC
Humphries/Van Veen v Noppert/Menzies
Aspinall/Nijman v Wade/Cullen
Bunting/Joyce v Anderson/Woodhouse
Clayton/Schindler v Chisnall/De Decker
Wednesday July 23 (1900 BST)
Second Round x4 - Match Order TBC
Littler/Searle v Wright/Wattimena
Heta/Gilding v Cross/Van Duijvenbode
Van Gerwen/Van Barneveld v Smith/Rock
Dobey/Pietreczko v Price/Gurney
Thursday July 24 (2000 BST)
Quarter-Finals x2
Friday July 25 (2000 BST)
Quarter-Finals x2
Saturday July 26 (2000 BST)
Semi-Finals
Sunday July 27
Afternoon Session (1300 BST)
Betfred Women's World Matchplay
Quarter-Finals
Beau Greaves v Kirsi Viinikainen
Lisa Ashton v Robyn Byrne
Noa-Lynn van Leuven v Lorraine Winstanley
Fallon Sherrock v Gemma Hayter
Semi-Finals
Greaves/Viinikainen v Ashton/Byrne
Van Leuven/Winstanley v Sherrock/Hayter
Final
v
Evening Session (2000 BST)
Betfred World Matchplay Final
Dat was wel een beetje het idee aangezien ze als 4 en 5 geseed zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bunting of clayton kan zichzelf toch maar weer richting de halve finales rommelen
Er al vanaf gekieperdquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Interessant om te zien wat hij op de bagagedrager gaat doen.
Wel wat keurige finishes. Maar nu Wade op stoom raakt gaat hij het lastig krijgenquote:
Eentje die als bijwerking flatulentie heeft?quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Zou hij eindelijk de ideale medicatie setup hebben gevonden?
Deze Wade is qua gedrag in ieder geval vrij amicaal en nog excentrieker dan normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Zou hij eindelijk de ideale medicatie setup hebben gevonden?
Zeker, maar dan voorspel ik een enorme bout finale met 16-2 voor Littler.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geef Wade een goede kans tegen Clayton of Bunting
Maar die voorspel ik met Clayton of Bunting ook wel. Price - Littler gaat, als dat idd de halve finale wordt, de echte test worden voor Loek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker, maar dan voorspel ik een enorme bout finale met 16-2 voor Littler.
Gelukkig kunnen we ons dinsdag en woensdag weer verkneukelen met de vloertoernooien voordat we een paar weken op vakantie gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker, maar dan voorspel ik een enorme bout finale met 16-2 voor Littler.
Ja wat dat betreft is het jammer dat Gian eruit ligt, als die zijn topniveau haalt kan hij Littler redelijk bijbenen. Nu is het hopen op een mindere dag van Loek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar die voorspel ik met Clayton of Bunting ook wel. Price - Littler gaat, als dat idd de halve finale wordt, de echte test worden voor Loek.
Daar gaan we zeker weer even van genieten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we ons dinsdag en woensdag weer verkneukelen met de vloertoernooien voordat we een paar weken op vakantie gaan.
Krijgen we niet meteen ook de laatste ET-qualifiers? Daarna Australië en NZ boeit niemand verder.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we ons dinsdag en woensdag weer verkneukelen met de vloertoernooien voordat we een paar weken op vakantie gaan.
Tour Card Holders Absent: Jonny Clayton, Rob Cross, Damon Heta, Luke Humphries, Luke Littler, Oskar Lukasiak, Josh Rock, Michael Smith, Jules van Dongen, Michael van Gerwen, Tim Wolters, Peter Wright.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar gaan we zeker weer even van genieten.
Er is nog een deadline op 4 september. Dit jaar hebben we immers 14 events.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krijgen we niet meteen ook de laatste ET-qualifiers? Daarna Australië en NZ boeit niemand verder.
Evenals de nutteloze vetpens Bellmont.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tour Card Holders Absent: Jonny Clayton, Rob Cross, Damon Heta, Luke Humphries, Luke Littler, Oskar Lukasiak, Josh Rock, Michael Smith, Jules van Dongen, Michael van Gerwen, Tim Wolters, Peter Wright.
Non-Tour Card Holders Competing: Darius Labanauskas, Stefan Bellmont, Ted Evetts, Mervyn King, Jack Tweddell, Carl Sneyd, Danny van Trijp, Graham Hall, Jamai van den Herik, Scott Campbell, Kevin Burness, Alexander Merkx.
Kevin Burness, dat wordt weer janken en schreeuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Mensen als Tim Wolters nooit meer toelaten op de Tour.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evenals de nutteloze vetpens Bellmont.
Harrysson was volgens mij al zeker van het WK.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
We krijgen in de zomer wel nog allerlei andere tours waar wel al de eerste beslissingen over Aziatische en scandinavische WK-deelnemers kunnen vallen en wellicht ook op de Challenge Tour al wat meer tekening.
4 pc's gespeeld dit jaar. Dit kan niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen als Tim Wolters nooit meer toelaten op de Tour.
De lichting van Q-School 2024, tsja. Jeffrey de Graaf, Dom Taylor en James Hurrell.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
4 pc's gespeeld dit jaar. Dit kan niet.
Grundy was een Modus-knaller maar heeft het ook nooit waargemaakt. En Adam Hunt is één groot gat in mijn geheugen, ik was oprecht vergeten dat ie nog een TC heeft. Om over nutteloze zwaan-kleef-aan qua tourcards Claydon maar te zwijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De lichting van Q-School 2024, tsja. Jeffrey de Graaf, Dom Taylor en James Hurrell.
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_Pro_Tour_2024
Vorige PT kreeg Colin Osborne een plekje, dat werkte ook redelijk op mijn lachspieren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tour Card Holders Absent: Jonny Clayton, Rob Cross, Damon Heta, Luke Humphries, Luke Littler, Oskar Lukasiak, Josh Rock, Michael Smith, Jules van Dongen, Michael van Gerwen, Tim Wolters, Peter Wright.
Non-Tour Card Holders Competing: Darius Labanauskas, Stefan Bellmont, Ted Evetts, Mervyn King, Jack Tweddell, Carl Sneyd, Danny van Trijp, Graham Hall, Jamai van den Herik, Scott Campbell, Kevin Burness, Alexander Merkx.
Kevin Burness, dat wordt weer janken en schreeuwen.
Osborne is zo iemand die het ook nooit heeft kunnen loslaten dat ie geen TC meer heeft. Probeert elk jaar nog Q School ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorige PT kreeg Colin Osborne een plekje, dat werkte ook redelijk op mijn lachspieren.
Andy Boulton gaat het ook tot het einde der tijden proberen. Burness evenzo. Spul waar je nooit van afkomt. Onkruid, dat jeukende plekje waar je nooit bij kunt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Osborne is zo iemand die het ook nooit heeft kunnen loslaten dat ie geen TC meer heeft. Probeert elk jaar nog Q School ook.
Daarover gesproken. Burnett is weer es platzak dus die moet van zichzelf nog minimaal 5 jaar bij circuits als modus en het seniorendarts gooien om een beetje in zn levensonderhoud te voorzienquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Andy Boulton gaat het ook tot het einde der tijden proberen. Burness evenzo. Spul waar je nooit van afkomt. Onkruid, dat jeukende plekje waar je nooit bij kunt.
quote:Welsh darts legend admits he's 'skint' in bluntly honest post-match interview
Richie Burnett, the former world darts champion, reached the semi-finals of the Modus Super Series on the World Seniors Darts tour this past weekend - and he had a very honest reason for his return
He said: "Yeah, I mean look, it's hard. You're going to have good legs and bad legs, but I'm digging in there and I want to win because I'm skint, you know. I need to win."
Hij is een soort adviseur/coach van het ploegmaatje van mij. Maar sinds hij in 2023 gestopt is met ook kroegdarten is het wel stil rond hem. Hoor soms dat hij in bepaalde dartlocaties kwam aanzetten, maar dat is ook weer van een jaar geleden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef Mani89 het volgende:
De Scholt genoemd, hij wordt ernstig gemist.
Bunzig is al een tijdje weinig bijzonders. Profiteert ook wel van gunstige lotingen en matige tegenstanders.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Clayton's basisniveau ligt simpelweg het hele toernooi al hoger dan dat van Bunting.
Al een tijdje weinig bijzonders, dat vind ik wel een hot take.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 07:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunzig is al een tijdje weinig bijzonders. Profiteert ook wel van gunstige lotingen en matige tegenstanders.
Even zijn gemiddeldes de laatste tijd bekeken en dan zie ik wel dat ik onzin verkoop. Maar voor mijn gevoel is hij de laatste tijd redelijk afwezig op de televisietoernooien.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Al een tijdje weinig bijzonders, dat vind ik wel een hot take.
Halve finale op het WK, met 101 gemiddeld verliezen van Noppert in de kwartfinale World Masters, met 6-10 verliezen op de openingsdag van de UK Open tegen Dobbersquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even zijn gemiddeldes de laatste tijd bekeken en dan zie ik wel dat ik onzin verkoop. Maar voor mijn gevoel is hij de laatste tijd redelijk afwezig op de televisietoernooien.
Patrick Geeraetsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ander nieuws: inmiddels is Littler de virtuele #1-seed richting het WK. Dat komt natuurlijk omdat Humphries in het najaar toernooien als de WGP en de GSoD te verdedigen heeft. Maar goed.
Cullen zou niet eens een seed zijn op het WK.
https://www.dartsrankings.com/wch
Nee, niks meer over gelezen recent.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Jij wat gelezen over Michael Smith?
Hij gaat de Euro Tours 11 en 12 overslaan. Dat klinkt heel erg als de World Grand Prix laten varen. Of het is in elk geval met heel veel vuur spelen.
https://www.pdc.tv/news/2(...)er-entries-confirmed
Littler is er in Praag en Hongarije uiteraard bij.
Wat is er eigenlijk met Scutt aan de hand? Die leek vorig jaar veelbelovend.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ander nieuws: inmiddels is Littler de virtuele #1-seed richting het WK. Dat komt natuurlijk omdat Humphries in het najaar toernooien als de WGP en de GSoD te verdedigen heeft. Maar goed.
Cullen zou niet eens een seed zijn op het WK.
https://www.dartsrankings.com/wch
Scutt heeft ruim het hoogste opponent-3DA van alle tourkaarthouders, vanuit de vloer bezien. 95,97 gemiddeld tegen (lol).quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Scutt aan de hand? Die leek vorig jaar veelbelovend.
Gilding lijkt mij juist een relatief slim persoonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:21 schreef spleeh het volgende:
Gewoon eigen legs houden dan kom je al heel ver.
Ergens moet Littler een keer gaan nadenken waarom hij Gilding niet kwijtraakt.
Gilding denkt niet zoveel na
Hij is volgens mij wel street wise.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gilding lijkt mij juist een relatief slim persoon
Ik neem ook wel mee dat hij in de Premier League weer enorm slecht was.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Halve finale op het WK, met 101 gemiddeld verliezen van Noppert in de kwartfinale World Masters, met 6-10 verliezen op de openingsdag van de UK Open tegen Dobbers
Misschien niet wat je alomdaags verwacht van een #4-seed, maar het is niet al te dramatisch. Bunting's manco is wel dat, als het er echt om gaat, hij enorme stinkers dropt tegen de iconen, uithangborden en vaandeldragers. Ik vergeef hem niet voor zijn stinker op het WK2024 tegen Van Gerwen. Vol verwachting klopte ons hart, en vervolgens krijgt hij 4-0 om de oren in de laatste 16.
Misschien laat ik mij misleiden door zijn prachtige stem, maar een van de weinige darters die ik graag hoor praten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:25 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel street wise.
Nog geen belastingfraude verhalen
Correctie 11quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:34 schreef Kopiko het volgende:
Tiende leg.
Littler begint met 180-180.
Gilding wint in 12 darts
Daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien laat ik mij misleiden door zijn prachtige stem, maar een van de weinige darters die ik graag hoor praten.
Maar ik vrees dat best of 31 te lang voor hem is om Littler serieus schade te doen.
Jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Avond, ik kom net uit de kroeg dus ik heb t eea gemist. Val in een qua statistieken goede en spannende wedstrijd tussen Rock en Price. Littler-Gilding was ook spannender dan ik vooraf had gedacht. Was het een vermakelijke pot?
Gilding was bij vlagen groots... maar scorend toch net te matig.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Littler-Gilding was ook spannender dan ik vooraf had gedacht. Was het een vermakelijke pot?
Mond, spraak, arm @Zipportalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://x.com/MvG180/status/1948840094158520539
Cocaïne motherfuckers @:mani89
Elia en Lucius herken ik wel, wie zijn de anderen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://x.com/MvG180/status/1948840094158520539
Cocaïne motherfuckers @:mani89
Het zullen geen nobelprijswinnaars zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Elia en Lucius herken ik wel, wie zijn de anderen?
Behoorlijk random mensen bij elkaar zo.
AF al aan? @Dr_Flashquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
We weten één ding zeker: we krijgen een oersaaie finale.
Met de manier waarop Wade dit toernooi gooit? Denk t niet. Kan gewoon een prima finale wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
We weten één ding zeker: we krijgen een oersaaie finale.
nee lekker slapen dalek. Is er morgen wat te zien?>quote:
Die geeft niet thuis.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met de manier waarop Wade dit toernooi gooit? Denk t niet. Kan gewoon een prima finale worden
Vinale, F1 etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee lekker slapen dalek. Is er morgen wat te zien?>
van Gleuven godinquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan 99 pct van de vrouwelijke darters
Vijftien perfecte pijlen in een legquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:14 schreef Kopiko het volgende:
Aardig legje:
Littler 180-180-141
Rock 180-180
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:34 schreef Zipportal het volgende:
AI-commentaar bij darts ondanks 'menselijke toon' nog duidelijk een robot
https://www.nu.nl/tech/63(...)elijk-een-robot.html
AI moet dood. Hearn aids.
Dit is vreselijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:34 schreef Zipportal het volgende:
AI-commentaar bij darts ondanks 'menselijke toon' nog duidelijk een robot
https://www.nu.nl/tech/63(...)elijk-een-robot.html
AI moet dood. Hearn aids.
https://youtu.be/3Mk3hES-D-4?t=1213quote:Op zondag 27 juli 2025 00:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
107,5 gemiddeld over 31 legs, niks mis mee.
Geen prooi voor Greaves ditmaal. Had (makkelijk) kunnen winnen, maar zwak op de dubbels.quote:
De onvermijdelijke Sherrock staat weer gruwelijk te ontsnappen.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen prooi voor Greaves ditmaal. Had (makkelijk) kunnen winnen, maar zwak op de dubbels.
Mist ook drie beurten aan matchdarts. Ashton wint. Iemand die op het grote podium ook graag gemiddeldes van 70/75 smijt. Welkom op het WK.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Sherrock staat weer gruwelijk te ontsnappen.
Ja, nou ja, tegenwoordig wel ja. Voordat Greaves ten tonele verscheen is ze toch wel een hele periode de beste van de wereld geweest, ook op het podium.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mist ook drie beurten aan matchdarts. Ashton wint. Iemand die op het grote podium ook graag gemiddeldes van 70/75 smijt. Welkom op het WK.
Klopt, maar het zegt ook wel weer dat het poeltje vrouwendartsters nog altijd heel klein is dat Ashton zo’n toernooitje kan pakken. Los van de twee bekende namen (Ashton en Sherrock), die eerder slechter dan beter zijn geworden, hebben ze er maar twee serieuze speelsters bijgekregen, Greaves en vLeuven. Waarbij om vLeuven de nodige controverse is natuurlijk, en Greaves over een tijdje wellicht het vrouwencircuit helemaal ontgroeid is.quote:Op zondag 27 juli 2025 17:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, nou ja, tegenwoordig wel ja. Voordat Greaves ten tonele verscheen is ze toch wel een hele periode de beste van de wereld geweest, ook op het podium.
Die heb ik vaak genoeg gezien in YouTube-compilaties, Wimmesquote:Op zondag 27 juli 2025 03:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/3Mk3hES-D-4?t=1213
Deze epische bijna 9-darter van Manley had ik helemaal niet op de radar staan totdat hij van de week bij Viaplay voorbij kwam, jij wel?
Dat is waar. De subtop is wel een flink stuk breder geworden, maar de volgende echte topper die Greaves structureel het vuur aan de schenen kan leggen is er nog niet. En Suzuki is ook aardig weggezakt.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, maar het zegt ook wel weer dat het poeltje vrouwendartsters nog altijd heel klein is dat Ashton zo’n toernooitje kan pakken. Los van de twee bekende namen (Ashton en Sherrock), die eerder slechter dan beter zijn geworden, hebben ze er maar twee serieuze speelsters bijgekregen, Greaves en vLeuven. Waarbij om vLeuven de nodige controverse is natuurlijk, en Greaves over een tijdje wellicht het vrouwencircuit helemaal ontgroeid is.
Zeker met de toename van interesse en mogelijkheden voor het vrouwendarts zou je er meer van verwachten.
quote:Op zondag 27 juli 2025 17:04 schreef wimderon het volgende:
Op 9 staan, dubbel 1 gooien en dan niet weten waar je op staat.
Sherrock met een piercing onder de lip.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:38 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
De nageltjes waren gelakt met glitternagellak en er was wat rommel van de action onder de ogen geplakt.
Ik weet alleen nog dat Wade helaas kapoet werd gemaakt.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie nu pas dat we exact dezelfde halve finalisten en finale hebben als de UK Open van dit jaar
We wachten op de Aidy Lewis redemption-arcquote:Op zondag 27 juli 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja, dat Rock en Wade in bloedvorm én met een 5-0 voorsprong cadeau er eigenlijk alsnog vrij kansloos af gaan zegt genoeg over Littler. Die valt enkel te kloppen in korte formats, door smerige dubbelaars of door een (voormalig) nummer 1 op een goede dag zoals Humphries, vGerwen of Anderson.
Jammer van die hongerklop.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:38 schreef Gretzl het volgende:
Jermaine uiteindelijk nog het dichtste bij een stunt gekomen.
2020 en 2021 waren fantastisch.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het was een schitterende Matchplay. Kan me de laatste keer niet heugen dat ik zo genoten heb.
quote:Op zondag 27 juli 2025 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eric gewoon een volle bos haar.
@Coco Nepfan.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[2025] World Matchplay #1: Zweten in Blackpool" van 14-07-2025 t/m 28-07-2025
nr / aantal posts / gebruiker
01 133 Zipportal
02 099 Alaphilippe_
03 097 Kopiko
04 059 GurneyIsBestOke
05 054 Scorpion_17
06 038 Frozen-assassin
07 035 Gretzl
08 033 de_boswachter
09 031 wimderon
10 030 PSVCL
11 028 Wereldgozer
12 025 PowerLoungen
13 020 Mani89
14 018 engine
15 016 Janneke141
16 015 Coco
16 015 The_Undertone
18 014 spleeh
19 010 maxi-mus
19 010 Nober
21 009 Evangelion
21 009 H_T
21 009 Szura
24 007 Duveldrinker
24 007 AgnesGru
26 005 GwaiLow
26 005 Ambrosius
28 004 koffieleuk
28 004 BobW
30 003 Stoner12
31 002 Immerdebestebob
31 002 Donna
31 002 Slobeend
31 002 lunko1979
31 002 mitt
36 001 NY_Giant
36 001 hole1988
36 001 Pino112
36 001 Wertha
36 001 Dr_Flash
36 001 Doevelaer
Nee dat was Humpries #werkenbijnosquote:Op maandag 28 juli 2025 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ik las op NOS een stukje over dat Littler, na Phil Taylor, de enige speler is geworden die de Triple Crown heeft gepakt (WK, PL & Matchplay winnen in een kalenderjaar). Maar volgens mij heeft Luke de Premier League toch niet gewonnen dit jaar..
Pak ze maar aan. Dagjesvolkquote:Op maandag 28 juli 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:dr_flash net als @:poepz0r nergens te bekennen.
En bij het WK weer mooi weer spelen terwijl ze er geen kijk op hebben. Walgelijk.
Poepkut was vast bij de gender reveal van tokkie Daphnequote:Op maandag 28 juli 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En bij het WK weer mooi weer spelen terwijl ze er geen kijk op hebben. Walgelijk.
Elke keer nog om 23:00 naar de McDonald's hakt er nu in.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/Michael180Smith/status/1949928143927574542
@:Wimderon
Schuim der aarde.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:11 schreef Szura het volgende:
Poepkut was vast bij de gender reveal van tokkie Daphne
Zijn er nog dingen waar hij geen last van heeft?quote:Op maandag 28 juli 2025 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/Michael180Smith/status/1949928143927574542
@:Wimderon
Zuig er maar aan johquote:Op maandag 28 juli 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij de vader is.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Poepkut was vast bij de gender reveal van tokkie Daphne
Die man heeft al zo lang als ie dart triple obesites. Geen wonder dat zn lichaam er geen zin meer in heeftquote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen waar hij geen last van heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |