Hij is een soort adviseur/coach van het ploegmaatje van mij. Maar sinds hij in 2023 gestopt is met ook kroegdarten is het wel stil rond hem. Hoor soms dat hij in bepaalde dartlocaties kwam aanzetten, maar dat is ook weer van een jaar geleden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:18 schreef Mani89 het volgende:
De Scholt genoemd, hij wordt ernstig gemist.
Bunzig is al een tijdje weinig bijzonders. Profiteert ook wel van gunstige lotingen en matige tegenstanders.quote:Op donderdag 24 juli 2025 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Clayton's basisniveau ligt simpelweg het hele toernooi al hoger dan dat van Bunting.
Al een tijdje weinig bijzonders, dat vind ik wel een hot take.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 07:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bunzig is al een tijdje weinig bijzonders. Profiteert ook wel van gunstige lotingen en matige tegenstanders.
Even zijn gemiddeldes de laatste tijd bekeken en dan zie ik wel dat ik onzin verkoop. Maar voor mijn gevoel is hij de laatste tijd redelijk afwezig op de televisietoernooien.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Al een tijdje weinig bijzonders, dat vind ik wel een hot take.
Halve finale op het WK, met 101 gemiddeld verliezen van Noppert in de kwartfinale World Masters, met 6-10 verliezen op de openingsdag van de UK Open tegen Dobbersquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even zijn gemiddeldes de laatste tijd bekeken en dan zie ik wel dat ik onzin verkoop. Maar voor mijn gevoel is hij de laatste tijd redelijk afwezig op de televisietoernooien.
Patrick Geeraetsquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ander nieuws: inmiddels is Littler de virtuele #1-seed richting het WK. Dat komt natuurlijk omdat Humphries in het najaar toernooien als de WGP en de GSoD te verdedigen heeft. Maar goed.
Cullen zou niet eens een seed zijn op het WK.
https://www.dartsrankings.com/wch
Nee, niks meer over gelezen recent.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Jij wat gelezen over Michael Smith?
Hij gaat de Euro Tours 11 en 12 overslaan. Dat klinkt heel erg als de World Grand Prix laten varen. Of het is in elk geval met heel veel vuur spelen.
https://www.pdc.tv/news/2(...)er-entries-confirmed
Littler is er in Praag en Hongarije uiteraard bij.
Wat is er eigenlijk met Scutt aan de hand? Die leek vorig jaar veelbelovend.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ander nieuws: inmiddels is Littler de virtuele #1-seed richting het WK. Dat komt natuurlijk omdat Humphries in het najaar toernooien als de WGP en de GSoD te verdedigen heeft. Maar goed.
Cullen zou niet eens een seed zijn op het WK.
https://www.dartsrankings.com/wch
Scutt heeft ruim het hoogste opponent-3DA van alle tourkaarthouders, vanuit de vloer bezien. 95,97 gemiddeld tegen (lol).quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Scutt aan de hand? Die leek vorig jaar veelbelovend.
Gilding lijkt mij juist een relatief slim persoonquote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:21 schreef spleeh het volgende:
Gewoon eigen legs houden dan kom je al heel ver.
Ergens moet Littler een keer gaan nadenken waarom hij Gilding niet kwijtraakt.
Gilding denkt niet zoveel na
Hij is volgens mij wel street wise.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gilding lijkt mij juist een relatief slim persoon
Ik neem ook wel mee dat hij in de Premier League weer enorm slecht was.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Halve finale op het WK, met 101 gemiddeld verliezen van Noppert in de kwartfinale World Masters, met 6-10 verliezen op de openingsdag van de UK Open tegen Dobbers
Misschien niet wat je alomdaags verwacht van een #4-seed, maar het is niet al te dramatisch. Bunting's manco is wel dat, als het er echt om gaat, hij enorme stinkers dropt tegen de iconen, uithangborden en vaandeldragers. Ik vergeef hem niet voor zijn stinker op het WK2024 tegen Van Gerwen. Vol verwachting klopte ons hart, en vervolgens krijgt hij 4-0 om de oren in de laatste 16.
Misschien laat ik mij misleiden door zijn prachtige stem, maar een van de weinige darters die ik graag hoor praten.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:25 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel street wise.
Nog geen belastingfraude verhalen
Correctie 11quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:34 schreef Kopiko het volgende:
Tiende leg.
Littler begint met 180-180.
Gilding wint in 12 darts
Daar heb je denk ik gelijk in.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien laat ik mij misleiden door zijn prachtige stem, maar een van de weinige darters die ik graag hoor praten.
Maar ik vrees dat best of 31 te lang voor hem is om Littler serieus schade te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |