Hoe laat wordt de SC verwacht?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:47 schreef Arizona het volgende:
Ik heb alle boodschappen in huis en het huis grotendeels aan kant. Nu lekker chillen, vanavond komt de visite
Ook een interessante suggestie!quote:
Dat effect wordt wel minder denk ik als je de hoeveelheid artiesten ziet die ons ontvallen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Golden Earring kunnen we ook opschrijven voor een boost in de top 2000
2025 is geen best jaar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat effect wordt wel minder denk ik als je de hoeveelheid artiesten ziet die ons ontvallen.
Vooral niet in Nederland. Ron Brandsteder, Dieuwertje Blok, Loretta Schrijver, Rob de Nijs, George Kooijmans. En bekenden die ernstig ziek zijn: Martijn Krabbe, Freek van Suzan.quote:
Dat zal ook nog wel zo doorgaan de komende jaren met al die boomermuzikanten die ons nog kunnen ontvallen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat effect wordt wel minder denk ik als je de hoeveelheid artiesten ziet die ons ontvallen.
Is Ron Boszhard overleden???quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vooral niet in Nederland. Ron Boszhard, Dieuwertje Blok, Loretta Schrijver, Rob de Nijs, George Kooijmans. En bekenden die ernstig ziek zijn: Martijn Krabbe, Freek van Suzan.
Uiteraard ben ik nog genoeg mensen vergeten maar deze mensen kwamen even snel in me op.
Ik was ook al verbaasd en heb even gegoogledquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is Ron Boszhard overleden???![]()
Die heb ik even gemist dan.
Hoo oeps. Ron Brandsteder bedoel ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is Ron Boszhard overleden???![]()
Die heb ik even gemist dan.
Trolletje, je laat ons schrikkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoo oeps. Ron Brandsteder bedoel ik![]()
Fashionably late.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Zo, een kwartier te laat zoals een goede Spanjaard betaamt maar ik zit er klaar voor.
Wat voorspel jij?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Zo, een kwartier te laat zoals een goede Spanjaard betaamt maar ik zit er klaar voor.
Wat grappig is, is dat in mijn ervaring juist de buitenlanders hier vaak erg laat zijn omdat ze overcompenserenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor een Spanjaard is hij niet normaal vroeg.
Ja we zijn het zat dat we geen respect krijgen van de rest van Europa en als geweld nodig is, dan moet dat maar.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
Spanje begint nu wel wat meer af te dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |