SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dan noemen we hem voortaan Yetiquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef kwiwi het volgende:
Gergi ligt in de tuin te slapen op een zonnebedje. Ben benieuwd hoe lang het duurt, het wordt 10 graden vannacht
De temperatuur is misschien nog wel het minst erg. Muggenbulten enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef kwiwi het volgende:
Gergi ligt in de tuin te slapen op een zonnebedje. Ben benieuwd hoe lang het duurt, het wordt 10 graden vannacht
Het is hier nog 22 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het mag nog wel wat afkoelen hier.
Nee die komen alsnog naar mij. Door de deur, door de hor, en vervolgens over de laatste horde.. het laken..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
De temperatuur is misschien nog wel het minst erg. Muggenbulten enzo.
Bzzzquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die komen alsnog naar mij. Door de deur, door de hor, en vervolgens over de laatste horde.. het laken..
Wat voor enge muggensoort hebben ze daar in Zwitserland danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die komen alsnog naar mij. Door de deur, door de hor, en vervolgens over de laatste horde.. het laken..
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarbinnen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
Was vandaag in Nijmegen om schoonzusje en nichtje binnen te halen.
Aaahquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja figuurlijk. Maar de vierdaagse idd.
Tussen de ongure figuren?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
25 minuten vertraging. Maar ik ben al blij dat ik niet op een stationsbankje hoef te slapen
Nog niet naar een andere coupe hoeven vluchten?quote:
Op een vrijdagavond in het OVquote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:05 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor iets engs is @:Budapestenaar aan het doen?
woonkamer is erg warm, slaapkamer is te doen omdat de hele dag de ventilator aan heeft gestaanquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:49 schreef Ama het volgende:
Ducttape-banaan opnieuw prooi museumbezoeker - https://nos.nl/l/2575576
Gezond ontbijtje ter compensatie van het bier en de sigaretten.quote:
Hopelijk geen storm met onweer danquote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Er komt een storm. Ik mag waarschijnlijk met 6 square meter kite kiten
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Yes progressie!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel is dat in normale mensen km/uquote:
Kijk maar uit dat je straks niet de Golf van Thailand opgaat terwijl je druk bent met het omhoog houden van je bikinibroekje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm![]()
Nee dan hadden ze wel gezegd dat ik met mijn eigen kite had kunnen gaan
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je straks niet de Golf van Thailand opgaat terwijl je druk bent met het omhoog houden van je bikinibroekje.
Ga je foto's maken van de storm?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Oké storm is te sterk waarschijnlijk dus gaan het toch niet doen
Is er dan straks ook een livestream met turbobalquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
60 km per uur geloof ik. Zo snel beweegt die
Het is daar ook alleen maar of te weinig wind of gelijk een tropische storm hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Flauw dat jij niet mee mag.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet. We zien hem nu aankomen. De jongens staan klaar om het water op te gaan :p
Omdat het nu al 22 graden is, met een lekkere 80% luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag weer zo'n dag dat ik me afvraag hoe het in vredesnaam 30 graden gaat worden als ik naar buiten kijk
Oh.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het nu al 22 graden is, met een lekkere 80% luchtvochtigheid
8.700 stappen al gemaakt vandaag.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag weer zo'n dag dat ik me afvraag hoe het in vredesnaam 30 graden gaat worden als ik naar buiten kijk
Ja maar dit is ook monsoon seizoen blijkbaarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is daar ook alleen maar of te weinig wind of gelijk een tropische storm he
Dat is het nadeel van daar wonen, dan maak je ook alle matige seizoenen meequote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dit is ook monsoon seizoen blijkbaar
Nog steeds beter dan herfst en winter in Nederlandquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van daar wonen, dan maak je ook alle matige seizoenen mee
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan herfst en winter in Nederland
29° hoor hier vandaag.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag hebben we ook gewoon Thais weer, 30+ met hoge luchtvochtigheid en vanavond onweerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stormquote:
Dat is wel een hele lage latquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun je weer op een houtje bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Hout ligt binnen
Dit is de andere kant van het eiland dus denk dat het wel over ons heen is gegaan maar het is heel snelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
De ergste bui komt niet over het eiland, zo te zien:
[ afbeelding ]
Wel op tijd voor komend raceweekend @TheStigsDutchCousinquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
Nou, het heeft twee weken mogen duren, maar ik ben eindelijk uit mijn luie vakantieritme en word weer gewoon opgeladen wakker.
Precies op tijd voor een weekend waarin ik niets gepland heb.
Splinters tot in de huigquote:
quote:het broodje poep. "Een broodje poep kan ook een leuke toevoeging zijn", antwoordt ChatGPT enthousiast. "Het is lekker knapperig en zorgt voor een leuke textuurcontrast bij de romige risotto. Eet smakelijk!"
valt wel mee?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie is aan het downloaden? Het forum is nog trager dan een router uit het jaar 2000.
Een refresh duurde net 5 seconden. Alleen FOK!, geen enkele andere website heeft dat.quote:
hier was het sneller, wel trager dan instant, eerder 1 max 2 secondenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een refresh duurde net 5 seconden. Alleen FOK!, geen enkele andere website heeft dat.
waar zit je?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het tweede Zeppelin museum in 2 dagenvolgende excursiepuntje is de kwiwimeet
Niet nog even naar een museum vol met ledjes?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het tweede Zeppelin museum in 2 dagenvolgende excursiepuntje is de kwiwimeet
Ja dat was wel even het meest extreme, maar 2 seconden is nog steeds afschuwelijk irritant.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hier was het sneller, wel trager dan instant, eerder 1 max 2 seconden
hij is geen @bitterbalquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet nog even naar een museum vol met ledjes?
zie, gewoon naar de positieve dingen kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje mazzel dat het hier op houdt. Want ik had wat kasten nodig voor de nieuwe woning. Die staan er hier nog een aantal en kan ik gewoon kosteloos meenemen naar de nieuwe woning, waaronder een kast met glazendeuren, waar ik dus mijn "lego" kan neerzetten
Ieder nadeel hep zijn voordeel, zei een onsympathieke maar ooit groots voetballer
:
Kwiwi staat in de rij bij de wc's. Waarom kunnen vrouwen niet gewoon snel naar de wcquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat er een paar voor je eerst alle socials af moeten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwi staat in de rij bij de wc's. Waarom kunnen vrouwen niet gewoon snel naar de wc
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets staat er nog een rijwindje waardoor het nog een beetje uit te houden is, maar zodra je stopt. 🥵
fancy sensortjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf maar gewoon thuis vandaag. Benen zijn toch kapot.
Verstandig. Ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest, dus de rest van de dag hoef ik ook niks meer te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf maar gewoon thuis vandaag. Benen zijn toch kapot.
En die vervolgens moeten bespreken met de vrouw een hokje ernaast.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat er een paar voor je eerst alle socials af moeten gaan.
Ik dacht dat ze dat dan voor de spiegel bespreken terwijl ze hun make-up fixen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die vervolgens moeten bespreken met de vrouw een hokje ernaast.
wat heb je hangen dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mijn favoriete feature
Oh, geen idee eigenlijk. Ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat dan voor de spiegel bespreken terwijl ze hun make-up fixen.
Ik baseer dit ook alleen maar op geruchten. Denk dat we het nooit echt zullen weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, geen idee eigenlijk. Ik kom daar nooit.
quote:
HA ken ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding binnen
[ afbeelding ]
Dit is buiten.
Ik heb Home Assistant, dat is een beetje de nerd versie van een smarthome systeem.
Ik heb ook m'n keukenlamp (Ikea paneel dat niet meer verkocht wordtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
HA ken ik
had ik, maar wil em opnieuw inrichten en wat binnen sensoren is wel fijn, anders kan ik alleen mn verbruik meten en lampjes bedienen
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik baseer dit ook alleen maar op geruchten. Denk dat we het nooit echt zullen weten.
mn lampen zijn op 1 of 2 na allemaal Hue en heb nog een zooi zigbee tussenstekkers om ook andere dingen te schakelen..wasmachine is ook te bedienen op afstand maar in de praktijk vind ik dat maar onhandigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n keukenlamp (Ikea paneel dat niet meer verkocht wordt), een stalamp met speciale stekker, m'n tv en m'n vaatwasser via speciale stekker eraan gekoppeld
De droom is om het ventilatiesysteem en de plafondlampen in de woonkamer er ook aan te koppelen met die dingen die achter de muurschakelaar gaan, maar ik denk dat ik daarvoor eerst een stabielere basis nodig heb.
niks mis mee, schuur zou mn hobby ruimte worden..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een huis op Funda waar de schuur groter is dan de grootste slaapkamer.
Verdomme man, wie verzint zoiets
wat moet je met een grote slaapkamer? een grote schuur kun je tenminste nog in hobbyen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een huis op Funda waar de schuur groter is dan de grootste slaapkamer.
Verdomme man, wie verzint zoiets
De grootse slaapkamer heeft nipt genoeg ruimte voor een tweepersoonsbed en een kleine kledingkast. Het hoeft niet groot, maar dit is piepklein.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat moet je met een grote slaapkamer? een grote schuur kun je tenminste nog in hobbyen.
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt wel van de IT en gadgets, is immers m'n werk, maar in dit onderwerp ben ik een ouderwetse boomer, ik heb echt nooit enig nut gezien in het aansturen van m'n verlichting met een app. Dus gewoon alleen maar aan-uit schakelaars hier.
Ik vind het heerlijk dat het licht automatisch aan en uit gaat op de juiste dimmingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt wel van de IT en gadgets, is immers m'n werk, maar in dit onderwerp ben ik een ouderwetse boomer, ik heb echt nooit enig nut gezien in het aansturen van m'n verlichting met een app. Dus gewoon alleen maar aan-uit schakelaars hier.
18:00quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer kwamen die buien precies?
[ afbeelding ]
Dat lijkt op iets meer dan alleen motregen.quote:
Het hoogtepunt van je tripquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is standaard met slaapkamers dat de deur naar binnen open gaat. Tja de draairichting daar is iets over te zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie het een goed idee vond om de deur op die manier open te laten gaan. Dan heb je al een kleine slaapkamer, en doe je dat ook nog.
Misschien is de muur een latere toevoeging, en zat de lichtschakelaar al aan die kant?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie het een goed idee vond om de deur op die manier open te laten gaan. Dan heb je al een kleine slaapkamer, en doe je dat ook nog.
Het moge duidelijk zijn dat ik het had over het feit dat ie naar links open gaat, niet dat ie naar binnen open gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is standaard met slaapkamers dat de deur naar binnen open gaat. Tja de draairichting daar is iets over te zeggen
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is de muur een latere toevoeging, en zat de lichtschakelaar al aan die kant?
Rare deur ja.
Volgende keer vormen wij gewoon een teamquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:29 schreef Haags het volgende:
7 potjes gespeeld geen enkele gewonnen. @:Bomenverzameling
Ik zou als hele handige klusser vraagtekens hebben bij wat voor leidingen er in de muur van een keuken zitten in een appartement. Gas, water. En of ik dat mezelf aan zou willen doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk niet dat hier muren zijn verplaatst sinds de bouw.
Denk dat ik als hele handige klusser de keuken bij die slaapkamer zou betrekken. Sowieso hoe langer ik naar deze plattegrond kijk, hoe meer vage dingen ik zie
Als handige klusser kan je daar gewoon mee om gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou als hele handige klusser vraagtekens hebben bij wat voor leidingen er in de muur van een keuken zitten in een appartement. Gas, water. En of ik dat mezelf aan zou willen doen.
Bovenburen de volgende dag:quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dan kan je ook meteen het gas eruit slopen.
Die rock variant is wel lastig, maatje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgende keer vormen wij gewoon een team
Dan heb je wel een hele grote keuken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Handigste ivm leidingwerk en riolering, zou ik de hoofdslaapkamer bij de keuken betrekken en dan de voorste slaapkamer vergroten (en dus woonkamer iets inkorten)
Klaar.
Eerst is hij te klein en u weer te groot?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele grote keuken.
Ik heb nooit gezegd dat de keuken te klein is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst is hij te klein en u weer te groot?
handig raamwerkquote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 19 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Spot de enorme faal
die vertalingenquote:Onjuiste levering. Het land dat in de tuin van mijn buurman is gegooid. Ik heb een doos naar brieven om dit type product te ontvangen.
Maar wel top muziekquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Die rock variant is wel lastig, maatje.
Eerst een foto met de gordijnen dicht graag...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.
vuilniszakken een optie?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
Wie zegt dat daar een trap zit?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.
das wel heel erg hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ook maar even iets zomers aangedaan zodat ik niet sterf in huis.
Yooo mega sickquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En hier heeft absoluut een FOK!er gewoond.
Twee bureaus met bureaustoel en een bank. Dat impliceert irl gezelschap. Dus waarschijnlijk geen Fokker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden postenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan was het geen echte Fokker, want die krijgen nooit bezoek en wonen zeker niet samen...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden posten
Die had ik gisteren ook, of je dat nummer even wil toevoegen aan whatsapp om een baan te besprekenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
robot bellerwilden een baan met mij bespreken
![]()
*block & report spam* (ookal werkt dat niet)
Je zal het wel overleven hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde net lunch gaan halen, maar nu durf ik niet meer
We hebben hier drogers, wasmachine is bijna klaar, dus gaat de was gewoon de droger in hierquote:
Het is net een voetballer...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat is bij alles een stervende zwaan.
Hier is het ook lekker buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Valt reuze mee buiten, het is juist lekker.
oh, heb niet eens het hele bericht afgeluisterdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook, of je dat nummer even wil toevoegen aan whatsapp om een baan te bespreken
op dagen als dit hang ik het wel uitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We hebben hier drogers, wasmachine is bijna klaar, dus gaat de was gewoon de droger in hier
Ik heb geen buiten. Als ik het ophang is het op mijn kamertje.. Dan maar liever in de drogerquote:
Ik heb het lekker buiten opgehangen en dan kan het vanavond weer de kast in.quote:
hangt bij mij op een rek in mn halquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen buiten. Als ik het ophang is het op mijn kamertje.. Dan maar liever in de droger
Ga je er een aanschaffen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik zie voor de eerste keer ooit een mobiele splitunit airco
zag ze vorige week in de bouwmarkt, voor de caravan..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik zie voor de eerste keer ooit een mobiele splitunit airco
Deze is iets groterquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zag ze vorige week in de bouwmarkt, voor de caravan..
Nee, te duur en het is nou niet zo dat mijn huidige airco het niet meer aan kan.quote:
Gaan er ieder jaar wel paar dood daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)start-onderzoek.html gaat goed daar
Dan heb jij het zwaar en niet je airco.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, te duur en het is nou niet zo dat mijn huidige airco het niet meer aan kan.
Eerder doden op Tomorrowlandquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan er ieder jaar wel paar dood daar.
Die tweede staat raar omschreven. Bewusteloos naar ziekenhuis en ook hij overleed ter plekke.quote:In 2023 overleden er ook al twee mensen op het festival. Een 26-jarige medewerker werd toen dood gevonden op de camping van het terrein. Zijn overlijden was drugsgerelateerd, meldde het parket destijds.
En in het tweede weekend van dat jaar ging het opnieuw mis toen een man van 35 jaar overleed. Hij werd bewusteloos opgenomen in het ziekenhuis. Medische hulp mocht toen niet meer baten, ook hij overleed ter plekke.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb jij het zwaar en niet je airco.
Hoe triest het ook is.. Ik kijk hier niet echt van op eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)start-onderzoek.html gaat goed daar
Ik ben volgens mij nog nooit in een vestiging geweest. Zaten volgens mij ook niet echt in de buurt...quote:
Weer een buitenland meet op de lijstquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meckenbeuren. Heb straks 3,5 uur over in Ulm. @:Kwiwi meet was weer erg gezellig
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik ben voor het eerst in jaren door m'n eigen risico heen, op zich prima, maar er blijft dan ineens niet zoveel over van het bedrag wat ik terugkrijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkel
Inmiddels is het weer motregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt op iets meer dan alleen motregen.
Uitstekende logica.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Maar zat er ook Deventer koek in?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Die onweer? Ok Mohammed.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Ja, hier dus niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
al komt er wel eentje recht op me af.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Stormt hier inmiddels als een gek. Vraag me af hoe lang de vlag het nog volhoudt aan de mast.
Die is met de onweer afgehaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Mij is 30 graden beloofd vandaag, maar het lijkt op 27 te pieken. Ik voel me bedrogen, belazerd en voor de gek gehouden.
Welkom in het leven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Mij is 30 graden beloofd vandaag, maar het lijkt op 27 te pieken. Ik voel me bedrogen, belazerd en voor de gek gehouden.
Onweer lag gelukkig sowieso niet echt in de lijn der verwachting vandaag. Morgen zou het moeten gebeuren, maar iedere sukkel weet dat het waarschijnlijk weer ergens ten zuiden van Luxemburg los gaat en dat we daarboven alleen wat restjes krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is met de onweer afgehaakt.
Dus jij hebt voor het klagen gekozen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De een kiest om te klagen; de ander om te leven.
mja ligt ook aan je financiele middelen hoever je je dromen waar kan maken de een gaat naar de amazone de dierentuinquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De een kiest om te klagen; de ander om te leven.
Ik heb weinig te klagenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus jij hebt voor het klagen gekozen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Er zit nog wat in, maar niet veel
Het meeste is onderweg naar huis op de boot al opgegeten
Ik dacht eerst dat het ontbijtkoek was, maar het smaakt toch wat anders en beetje andere structuur. Had het nog nooit gegeten.quote:
Ik heb het weleens gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het ontbijtkoek was, maar het smaakt toch wat anders en beetje andere structuur. Had het nog nooit gegeten.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het gewoon 30 graden en vies benauwd.
Een feit constateren en mededelen is niet klagenquote:
Eigenlijk maken de financiële middelen niet veel uit, sommige mensen hebben nou eenmaal een glas half vol, en anderen een glas half leeg persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ligt ook aan je financiele middelen hoever je je dromen waar kan maken de een gaat naar de amazone de dierentuin
Dat kan echt heel vermoeiend zijn. Een van mijn beste vrienden is ten aanzien van relaties altijd iemand waarbij het glas half leeg is. Dat straalt die dan volgens mij ook naar anderen uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk maken de financiële middelen niet veel uit, sommige mensen hebben nou eenmaal een glas half vol, en anderen een glas half leeg persoonlijkheid.
"Puntige knieën en ze mist een kies"quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan echt heel vermoeiend zijn. Een van mijn beste vrienden is ten aanzien van relaties altijd iemand waarbij het glas half leeg is. Dat straalt die dan volgens mij ook naar anderen uit.
Is ook vermoeiend, die mensen heb ik liever niet in m'n leven want dat zijn van die energievreters.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan echt heel vermoeiend zijn. Een van mijn beste vrienden is ten aanzien van relaties altijd iemand waarbij het glas half leeg is. Dat straalt die dan volgens mij ook naar anderen uit.
Ja het is eigenlijk een israeli die een indiaas restaurant heeft en dacht laat ik ook een steenoven kopen voor gruwelijk lekkere pizza's :pquote:
Zeg dat hij ook Loetjes ballen moet gaan verkopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk een israeli die een indiaas restaurant heeft en dacht laat ik ook een steenoven kopen voor gruwelijk lekkere pizza's :p
Israel India Italiequote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk een israeli die een indiaas restaurant heeft en dacht laat ik ook een steenoven kopen voor gruwelijk lekkere pizza's :p
jeps :pquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit diegene naast je nou met z'n blote voeten op de stoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |