Hopelijk geen storm met onweer danquote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Er komt een storm. Ik mag waarschijnlijk met 6 square meter kite kiten
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Yes progressie!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Hoeveel is dat in normale mensen km/uquote:
Kijk maar uit dat je straks niet de Golf van Thailand opgaat terwijl je druk bent met het omhoog houden van je bikinibroekje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm![]()
Nee dan hadden ze wel gezegd dat ik met mijn eigen kite had kunnen gaan
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je straks niet de Golf van Thailand opgaat terwijl je druk bent met het omhoog houden van je bikinibroekje.
Ga je foto's maken van de storm?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Oké storm is te sterk waarschijnlijk dus gaan het toch niet doen
Is er dan straks ook een livestream met turbobalquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
60 km per uur geloof ik. Zo snel beweegt die
Het is daar ook alleen maar of te weinig wind of gelijk een tropische storm hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
Flauw dat jij niet mee mag.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet. We zien hem nu aankomen. De jongens staan klaar om het water op te gaan :p
Omdat het nu al 22 graden is, met een lekkere 80% luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag weer zo'n dag dat ik me afvraag hoe het in vredesnaam 30 graden gaat worden als ik naar buiten kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |