Dat lijkt op iets meer dan alleen motregen.quote:
Het hoogtepunt van je tripquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het tweede Zeppelin museum in 2 dagenvolgende excursiepuntje is de kwiwimeet
Dat is standaard met slaapkamers dat de deur naar binnen open gaat. Tja de draairichting daar is iets over te zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie het een goed idee vond om de deur op die manier open te laten gaan. Dan heb je al een kleine slaapkamer, en doe je dat ook nog.
Misschien is de muur een latere toevoeging, en zat de lichtschakelaar al aan die kant?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie het een goed idee vond om de deur op die manier open te laten gaan. Dan heb je al een kleine slaapkamer, en doe je dat ook nog.
Het moge duidelijk zijn dat ik het had over het feit dat ie naar links open gaat, niet dat ie naar binnen open gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is standaard met slaapkamers dat de deur naar binnen open gaat. Tja de draairichting daar is iets over te zeggen
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is de muur een latere toevoeging, en zat de lichtschakelaar al aan die kant?
Rare deur ja.
Volgende keer vormen wij gewoon een teamquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:29 schreef Haags het volgende:
7 potjes gespeeld geen enkele gewonnen. @:Bomenverzameling
Ik zou als hele handige klusser vraagtekens hebben bij wat voor leidingen er in de muur van een keuken zitten in een appartement. Gas, water. En of ik dat mezelf aan zou willen doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk niet dat hier muren zijn verplaatst sinds de bouw.
Denk dat ik als hele handige klusser de keuken bij die slaapkamer zou betrekken. Sowieso hoe langer ik naar deze plattegrond kijk, hoe meer vage dingen ik zie
Als handige klusser kan je daar gewoon mee om gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou als hele handige klusser vraagtekens hebben bij wat voor leidingen er in de muur van een keuken zitten in een appartement. Gas, water. En of ik dat mezelf aan zou willen doen.
Bovenburen de volgende dag:quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dan kan je ook meteen het gas eruit slopen.
Die rock variant is wel lastig, maatje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgende keer vormen wij gewoon een team
Dan heb je wel een hele grote keuken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Handigste ivm leidingwerk en riolering, zou ik de hoofdslaapkamer bij de keuken betrekken en dan de voorste slaapkamer vergroten (en dus woonkamer iets inkorten)
Klaar.
Eerst is hij te klein en u weer te groot?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele grote keuken.
Ik heb nooit gezegd dat de keuken te klein is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst is hij te klein en u weer te groot?
handig raamwerkquote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 19 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Spot de enorme faal
die vertalingenquote:Onjuiste levering. Het land dat in de tuin van mijn buurman is gegooid. Ik heb een doos naar brieven om dit type product te ontvangen.
Maar wel top muziekquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Die rock variant is wel lastig, maatje.
Eerst een foto met de gordijnen dicht graag...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.
vuilniszakken een optie?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
Wie zegt dat daar een trap zit?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.
das wel heel erg hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ook maar even iets zomers aangedaan zodat ik niet sterf in huis.
Yooo mega sickquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En hier heeft absoluut een FOK!er gewoond.
Twee bureaus met bureaustoel en een bank. Dat impliceert irl gezelschap. Dus waarschijnlijk geen Fokker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden postenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan was het geen echte Fokker, want die krijgen nooit bezoek en wonen zeker niet samen...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden posten
Die had ik gisteren ook, of je dat nummer even wil toevoegen aan whatsapp om een baan te besprekenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
robot bellerwilden een baan met mij bespreken
![]()
*block & report spam* (ookal werkt dat niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |