Maar wel top muziekquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Die rock variant is wel lastig, maatje.
Eerst een foto met de gordijnen dicht graag...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.
vuilniszakken een optie?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
Wie zegt dat daar een trap zit?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.
das wel heel erg hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ook maar even iets zomers aangedaan zodat ik niet sterf in huis.
Yooo mega sickquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En hier heeft absoluut een FOK!er gewoond.
Twee bureaus met bureaustoel en een bank. Dat impliceert irl gezelschap. Dus waarschijnlijk geen Fokker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden postenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan was het geen echte Fokker, want die krijgen nooit bezoek en wonen zeker niet samen...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden posten
Die had ik gisteren ook, of je dat nummer even wil toevoegen aan whatsapp om een baan te besprekenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
robot bellerwilden een baan met mij bespreken
![]()
*block & report spam* (ookal werkt dat niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |