quote:het broodje poep. "Een broodje poep kan ook een leuke toevoeging zijn", antwoordt ChatGPT enthousiast. "Het is lekker knapperig en zorgt voor een leuke textuurcontrast bij de romige risotto. Eet smakelijk!"
valt wel mee?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie is aan het downloaden? Het forum is nog trager dan een router uit het jaar 2000.
Een refresh duurde net 5 seconden. Alleen FOK!, geen enkele andere website heeft dat.quote:
hier was het sneller, wel trager dan instant, eerder 1 max 2 secondenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een refresh duurde net 5 seconden. Alleen FOK!, geen enkele andere website heeft dat.
waar zit je?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het tweede Zeppelin museum in 2 dagenvolgende excursiepuntje is de kwiwimeet
Niet nog even naar een museum vol met ledjes?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het tweede Zeppelin museum in 2 dagenvolgende excursiepuntje is de kwiwimeet
Ja dat was wel even het meest extreme, maar 2 seconden is nog steeds afschuwelijk irritant.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
hier was het sneller, wel trager dan instant, eerder 1 max 2 seconden
hij is geen @bitterbalquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet nog even naar een museum vol met ledjes?
zie, gewoon naar de positieve dingen kijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje mazzel dat het hier op houdt. Want ik had wat kasten nodig voor de nieuwe woning. Die staan er hier nog een aantal en kan ik gewoon kosteloos meenemen naar de nieuwe woning, waaronder een kast met glazendeuren, waar ik dus mijn "lego" kan neerzetten
Ieder nadeel hep zijn voordeel, zei een onsympathieke maar ooit groots voetballer
:
Kwiwi staat in de rij bij de wc's. Waarom kunnen vrouwen niet gewoon snel naar de wcquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Omdat er een paar voor je eerst alle socials af moeten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwi staat in de rij bij de wc's. Waarom kunnen vrouwen niet gewoon snel naar de wc
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de fiets staat er nog een rijwindje waardoor het nog een beetje uit te houden is, maar zodra je stopt. 🥵
fancy sensortjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf maar gewoon thuis vandaag. Benen zijn toch kapot.
Verstandig. Ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest, dus de rest van de dag hoef ik ook niks meer te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf maar gewoon thuis vandaag. Benen zijn toch kapot.
En die vervolgens moeten bespreken met de vrouw een hokje ernaast.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat er een paar voor je eerst alle socials af moeten gaan.
Ik dacht dat ze dat dan voor de spiegel bespreken terwijl ze hun make-up fixen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die vervolgens moeten bespreken met de vrouw een hokje ernaast.
wat heb je hangen dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel mijn favoriete feature
Oh, geen idee eigenlijk. Ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat dan voor de spiegel bespreken terwijl ze hun make-up fixen.
Ik baseer dit ook alleen maar op geruchten. Denk dat we het nooit echt zullen weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, geen idee eigenlijk. Ik kom daar nooit.
quote:
HA ken ikquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ding binnen
[ afbeelding ]
Dit is buiten.
Ik heb Home Assistant, dat is een beetje de nerd versie van een smarthome systeem.
Ik heb ook m'n keukenlamp (Ikea paneel dat niet meer verkocht wordtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
HA ken ik
had ik, maar wil em opnieuw inrichten en wat binnen sensoren is wel fijn, anders kan ik alleen mn verbruik meten en lampjes bedienen
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik baseer dit ook alleen maar op geruchten. Denk dat we het nooit echt zullen weten.
mn lampen zijn op 1 of 2 na allemaal Hue en heb nog een zooi zigbee tussenstekkers om ook andere dingen te schakelen..wasmachine is ook te bedienen op afstand maar in de praktijk vind ik dat maar onhandigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n keukenlamp (Ikea paneel dat niet meer verkocht wordt), een stalamp met speciale stekker, m'n tv en m'n vaatwasser via speciale stekker eraan gekoppeld
De droom is om het ventilatiesysteem en de plafondlampen in de woonkamer er ook aan te koppelen met die dingen die achter de muurschakelaar gaan, maar ik denk dat ik daarvoor eerst een stabielere basis nodig heb.
niks mis mee, schuur zou mn hobby ruimte worden..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een huis op Funda waar de schuur groter is dan de grootste slaapkamer.
Verdomme man, wie verzint zoiets
wat moet je met een grote slaapkamer? een grote schuur kun je tenminste nog in hobbyen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een huis op Funda waar de schuur groter is dan de grootste slaapkamer.
Verdomme man, wie verzint zoiets
De grootse slaapkamer heeft nipt genoeg ruimte voor een tweepersoonsbed en een kleine kledingkast. Het hoeft niet groot, maar dit is piepklein.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat moet je met een grote slaapkamer? een grote schuur kun je tenminste nog in hobbyen.
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt wel van de IT en gadgets, is immers m'n werk, maar in dit onderwerp ben ik een ouderwetse boomer, ik heb echt nooit enig nut gezien in het aansturen van m'n verlichting met een app. Dus gewoon alleen maar aan-uit schakelaars hier.
Ik vind het heerlijk dat het licht automatisch aan en uit gaat op de juiste dimmingquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt wel van de IT en gadgets, is immers m'n werk, maar in dit onderwerp ben ik een ouderwetse boomer, ik heb echt nooit enig nut gezien in het aansturen van m'n verlichting met een app. Dus gewoon alleen maar aan-uit schakelaars hier.
18:00quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer kwamen die buien precies?
[ afbeelding ]
Dat lijkt op iets meer dan alleen motregen.quote:
Het hoogtepunt van je tripquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is standaard met slaapkamers dat de deur naar binnen open gaat. Tja de draairichting daar is iets over te zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie het een goed idee vond om de deur op die manier open te laten gaan. Dan heb je al een kleine slaapkamer, en doe je dat ook nog.
Misschien is de muur een latere toevoeging, en zat de lichtschakelaar al aan die kant?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd wie het een goed idee vond om de deur op die manier open te laten gaan. Dan heb je al een kleine slaapkamer, en doe je dat ook nog.
Het moge duidelijk zijn dat ik het had over het feit dat ie naar links open gaat, niet dat ie naar binnen open gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is standaard met slaapkamers dat de deur naar binnen open gaat. Tja de draairichting daar is iets over te zeggen
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is de muur een latere toevoeging, en zat de lichtschakelaar al aan die kant?
Rare deur ja.
Volgende keer vormen wij gewoon een teamquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:29 schreef Haags het volgende:
7 potjes gespeeld geen enkele gewonnen. @:Bomenverzameling
Ik zou als hele handige klusser vraagtekens hebben bij wat voor leidingen er in de muur van een keuken zitten in een appartement. Gas, water. En of ik dat mezelf aan zou willen doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk niet dat hier muren zijn verplaatst sinds de bouw.
Denk dat ik als hele handige klusser de keuken bij die slaapkamer zou betrekken. Sowieso hoe langer ik naar deze plattegrond kijk, hoe meer vage dingen ik zie
Als handige klusser kan je daar gewoon mee om gaanquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou als hele handige klusser vraagtekens hebben bij wat voor leidingen er in de muur van een keuken zitten in een appartement. Gas, water. En of ik dat mezelf aan zou willen doen.
Bovenburen de volgende dag:quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dan kan je ook meteen het gas eruit slopen.
Die rock variant is wel lastig, maatje.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgende keer vormen wij gewoon een team
Dan heb je wel een hele grote keuken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Handigste ivm leidingwerk en riolering, zou ik de hoofdslaapkamer bij de keuken betrekken en dan de voorste slaapkamer vergroten (en dus woonkamer iets inkorten)
Klaar.
Eerst is hij te klein en u weer te groot?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele grote keuken.
Ik heb nooit gezegd dat de keuken te klein is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst is hij te klein en u weer te groot?
handig raamwerkquote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 19 juli 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Spot de enorme faal
die vertalingenquote:Onjuiste levering. Het land dat in de tuin van mijn buurman is gegooid. Ik heb een doos naar brieven om dit type product te ontvangen.
Maar wel top muziekquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Die rock variant is wel lastig, maatje.
Eerst een foto met de gordijnen dicht graag...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het perfecte huis voor FOK!ers
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhoudenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ruime zolderkamer, compleet met gordijnen.
vuilniszakken een optie?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden wel iets meer licht kunnen tegenhouden
Wie zegt dat daar een trap zit?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cv in het trapgat lijkt me ook niet zo handig.
das wel heel erg hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
Ook maar even iets zomers aangedaan zodat ik niet sterf in huis.
Yooo mega sickquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En hier heeft absoluut een FOK!er gewoond.
Twee bureaus met bureaustoel en een bank. Dat impliceert irl gezelschap. Dus waarschijnlijk geen Fokker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden postenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan was het geen echte Fokker, want die krijgen nooit bezoek en wonen zeker niet samen...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij een FOK!er geweest die 2 naast elkaar hadden staan zodat ze samen op FOK! konden posten
Die had ik gisteren ook, of je dat nummer even wil toevoegen aan whatsapp om een baan te besprekenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:56 schreef mschol het volgende:
robot bellerwilden een baan met mij bespreken
![]()
*block & report spam* (ookal werkt dat niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |