Je zal het wel overleven hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde net lunch gaan halen, maar nu durf ik niet meer
We hebben hier drogers, wasmachine is bijna klaar, dus gaat de was gewoon de droger in hierquote:
Het is net een voetballer...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat is bij alles een stervende zwaan.
Hier is het ook lekker buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Valt reuze mee buiten, het is juist lekker.
oh, heb niet eens het hele bericht afgeluisterdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook, of je dat nummer even wil toevoegen aan whatsapp om een baan te bespreken
op dagen als dit hang ik het wel uitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We hebben hier drogers, wasmachine is bijna klaar, dus gaat de was gewoon de droger in hier
Ik heb geen buiten. Als ik het ophang is het op mijn kamertje.. Dan maar liever in de drogerquote:
Ik heb het lekker buiten opgehangen en dan kan het vanavond weer de kast in.quote:
hangt bij mij op een rek in mn halquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen buiten. Als ik het ophang is het op mijn kamertje.. Dan maar liever in de droger
Ga je er een aanschaffen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik zie voor de eerste keer ooit een mobiele splitunit airco
zag ze vorige week in de bouwmarkt, voor de caravan..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik zie voor de eerste keer ooit een mobiele splitunit airco
Deze is iets groterquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zag ze vorige week in de bouwmarkt, voor de caravan..
Nee, te duur en het is nou niet zo dat mijn huidige airco het niet meer aan kan.quote:
Gaan er ieder jaar wel paar dood daar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)start-onderzoek.html gaat goed daar
Dan heb jij het zwaar en niet je airco.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, te duur en het is nou niet zo dat mijn huidige airco het niet meer aan kan.
Eerder doden op Tomorrowlandquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan er ieder jaar wel paar dood daar.
Die tweede staat raar omschreven. Bewusteloos naar ziekenhuis en ook hij overleed ter plekke.quote:In 2023 overleden er ook al twee mensen op het festival. Een 26-jarige medewerker werd toen dood gevonden op de camping van het terrein. Zijn overlijden was drugsgerelateerd, meldde het parket destijds.
En in het tweede weekend van dat jaar ging het opnieuw mis toen een man van 35 jaar overleed. Hij werd bewusteloos opgenomen in het ziekenhuis. Medische hulp mocht toen niet meer baten, ook hij overleed ter plekke.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb jij het zwaar en niet je airco.
Hoe triest het ook is.. Ik kijk hier niet echt van op eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)start-onderzoek.html gaat goed daar
Ik ben volgens mij nog nooit in een vestiging geweest. Zaten volgens mij ook niet echt in de buurt...quote:
Weer een buitenland meet op de lijstquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meckenbeuren. Heb straks 3,5 uur over in Ulm. @:Kwiwi meet was weer erg gezellig
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik ben voor het eerst in jaren door m'n eigen risico heen, op zich prima, maar er blijft dan ineens niet zoveel over van het bedrag wat ik terugkrijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkel
Inmiddels is het weer motregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt op iets meer dan alleen motregen.
Uitstekende logica.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Maar zat er ook Deventer koek in?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Die onweer? Ok Mohammed.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Ja, hier dus niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
al komt er wel eentje recht op me af.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Stormt hier inmiddels als een gek. Vraag me af hoe lang de vlag het nog volhoudt aan de mast.
Die is met de onweer afgehaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Mij is 30 graden beloofd vandaag, maar het lijkt op 27 te pieken. Ik voel me bedrogen, belazerd en voor de gek gehouden.
Welkom in het leven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Mij is 30 graden beloofd vandaag, maar het lijkt op 27 te pieken. Ik voel me bedrogen, belazerd en voor de gek gehouden.
Onweer lag gelukkig sowieso niet echt in de lijn der verwachting vandaag. Morgen zou het moeten gebeuren, maar iedere sukkel weet dat het waarschijnlijk weer ergens ten zuiden van Luxemburg los gaat en dat we daarboven alleen wat restjes krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is met de onweer afgehaakt.
Dus jij hebt voor het klagen gekozen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De een kiest om te klagen; de ander om te leven.
mja ligt ook aan je financiele middelen hoever je je dromen waar kan maken de een gaat naar de amazone de dierentuinquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De een kiest om te klagen; de ander om te leven.
Ik heb weinig te klagenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus jij hebt voor het klagen gekozen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Er zit nog wat in, maar niet veel
Het meeste is onderweg naar huis op de boot al opgegeten
Ik dacht eerst dat het ontbijtkoek was, maar het smaakt toch wat anders en beetje andere structuur. Had het nog nooit gegeten.quote:
Ik heb het weleens gehadquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het ontbijtkoek was, maar het smaakt toch wat anders en beetje andere structuur. Had het nog nooit gegeten.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het gewoon 30 graden en vies benauwd.
Een feit constateren en mededelen is niet klagenquote:
Eigenlijk maken de financiële middelen niet veel uit, sommige mensen hebben nou eenmaal een glas half vol, en anderen een glas half leeg persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ligt ook aan je financiele middelen hoever je je dromen waar kan maken de een gaat naar de amazone de dierentuin
Dat kan echt heel vermoeiend zijn. Een van mijn beste vrienden is ten aanzien van relaties altijd iemand waarbij het glas half leeg is. Dat straalt die dan volgens mij ook naar anderen uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk maken de financiële middelen niet veel uit, sommige mensen hebben nou eenmaal een glas half vol, en anderen een glas half leeg persoonlijkheid.
"Puntige knieën en ze mist een kies"quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan echt heel vermoeiend zijn. Een van mijn beste vrienden is ten aanzien van relaties altijd iemand waarbij het glas half leeg is. Dat straalt die dan volgens mij ook naar anderen uit.
Is ook vermoeiend, die mensen heb ik liever niet in m'n leven want dat zijn van die energievreters.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan echt heel vermoeiend zijn. Een van mijn beste vrienden is ten aanzien van relaties altijd iemand waarbij het glas half leeg is. Dat straalt die dan volgens mij ook naar anderen uit.
Ja het is eigenlijk een israeli die een indiaas restaurant heeft en dacht laat ik ook een steenoven kopen voor gruwelijk lekkere pizza's :pquote:
Zeg dat hij ook Loetjes ballen moet gaan verkopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk een israeli die een indiaas restaurant heeft en dacht laat ik ook een steenoven kopen voor gruwelijk lekkere pizza's :p
Israel India Italiequote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk een israeli die een indiaas restaurant heeft en dacht laat ik ook een steenoven kopen voor gruwelijk lekkere pizza's :p
jeps :pquote:Op zaterdag 19 juli 2025 17:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit diegene naast je nou met z'n blote voeten op de stoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |