Ik ben volgens mij nog nooit in een vestiging geweest. Zaten volgens mij ook niet echt in de buurt...quote:
Weer een buitenland meet op de lijstquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meckenbeuren. Heb straks 3,5 uur over in Ulm. @:Kwiwi meet was weer erg gezellig
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik ben voor het eerst in jaren door m'n eigen risico heen, op zich prima, maar er blijft dan ineens niet zoveel over van het bedrag wat ik terugkrijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat het ook hard deze maand. Allemaal wat kleinere aankopen die toch wel optellen bij elkaar.
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Arme sloebers, check. Net wat geld achtergelaten bij de crea-winkel en m'n psych-factuur betaald.
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je beter andersom kunnen doen. Eerst de psych factuur en daarna de creawinkel
Inmiddels is het weer motregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt op iets meer dan alleen motregen.
Uitstekende logica.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Maar zat er ook Deventer koek in?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Die onweer? Ok Mohammed.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Ja, hier dus niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
al komt er wel eentje recht op me af.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Stormt hier inmiddels als een gek. Vraag me af hoe lang de vlag het nog volhoudt aan de mast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |