Uitstekende logica.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had nog wat contant geld liggen, daar heb ik in de creawinkel mee betaald. Dus technisch gezien had ik het al uitgegeven.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Maar zat er ook Deventer koek in?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat een leuk Deventerkoek doosje ik gekregen heb van @:dr_flashStaat nu bij theelichthuisjes op de schoorsteen
![]()
[ afbeelding ]
Die onweer? Ok Mohammed.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die onweer blijft dus weer uit.
Ja, hier dus niks.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
al komt er wel eentje recht op me af.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Stormt hier inmiddels als een gek. Vraag me af hoe lang de vlag het nog volhoudt aan de mast.
Die is met de onweer afgehaakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Mij is 30 graden beloofd vandaag, maar het lijkt op 27 te pieken. Ik voel me bedrogen, belazerd en voor de gek gehouden.
Welkom in het leven.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Mij is 30 graden beloofd vandaag, maar het lijkt op 27 te pieken. Ik voel me bedrogen, belazerd en voor de gek gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |