Je zal het wel overleven hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde net lunch gaan halen, maar nu durf ik niet meer
We hebben hier drogers, wasmachine is bijna klaar, dus gaat de was gewoon de droger in hierquote:
Het is net een voetballer...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat is bij alles een stervende zwaan.
Hier is het ook lekker buitenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Valt reuze mee buiten, het is juist lekker.
oh, heb niet eens het hele bericht afgeluisterdquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook, of je dat nummer even wil toevoegen aan whatsapp om een baan te bespreken
op dagen als dit hang ik het wel uitquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We hebben hier drogers, wasmachine is bijna klaar, dus gaat de was gewoon de droger in hier
Ik heb geen buiten. Als ik het ophang is het op mijn kamertje.. Dan maar liever in de drogerquote:
Ik heb het lekker buiten opgehangen en dan kan het vanavond weer de kast in.quote:
hangt bij mij op een rek in mn halquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb geen buiten. Als ik het ophang is het op mijn kamertje.. Dan maar liever in de droger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |