En blondie die Frans raptquote:Op zondag 20 juli 2025 10:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja fijn hè.
Het maken van de playlist is ook goede voorpret voor de vakantie
We hebben echt ALLES wat min of meer Frans is erin gezet. Dus zonet ook Monsieur Cannibale geluisterd. En Michelle van de Beatles
quote:Op zondag 20 juli 2025 11:00 schreef fietsie het volgende:
@:Tele6 wij doen vooral lokale radio onderweg, het is soms heel leuk ; gisteren een programma waarin mensen een prijs konden winnen door 6 wilde planten in hun tuin te noemen.
En dan googelen wat het is
quote:Op zondag 20 juli 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
Ooit had ik een collega die half bloot naar het werk kwam, in jurkjes alsof ze van het strand kwam, zat ze zo aan de balie of hielp mensen in bloeddrukkamer of spreekkamer met oncologische informatie gesprekken...
Ik krijg er een droogtrekker van...quote:Op zondag 20 juli 2025 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja het is ook bepaald niet voor altijd, meestal zit ik daar niet op te wachten maar zo heel af en toe is een rondje zwoel en zweterig toch ook wel sexy
Uiteraard wel graag met douche voor en na
Ja, maar ook nee. En goede bh klemt niet rond de borsten, maar die goede bh zal toch iig in de omtrek strak genoeg moeten zitten om de boel binnen te houden en dat is niet lala zwierig los als ie veel gewicht te tillen heeft.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef AnneX het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat de uitgerekte ligamenten waaraan borstweefsel is bevestigd, niet meer herstellen. En dan hangen borsten vroegtijdig richting navel.
Hallo hoofdpijn en nekklachten…
Vandaar de ondersteuning van (sport)bh’s.
Trouwens een goede bh zit toch ‘goed’ en beklemt niet😇
Live vakantie-updatesquote:Op zondag 20 juli 2025 13:00 schreef Tele6 het volgende:
Eerste hypermarché bezocht check
Ambachtelijke zoethoutdrop gekocht want we waren de drop vergeten in NL![]()
Pittig spul maken ze in Frankrijk.
Parijs in de stortregen was wel echt een
... ervaring![]()
Nu droog
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, maar ook nee. En goede bh klemt niet rond de borsten, maar die goede bh zal toch iig in de omtrek strak genoeg moeten zitten om de boel binnen te houden en dat is niet lala zwierig los als ie veel gewicht te tillen heeft.
Zwaait naar een andere plek in la douche Francdquote:Op zondag 20 juli 2025 13:00 schreef Tele6 het volgende:
Eerste hypermarché bezocht check
Ambachtelijke zoethoutdrop gekocht want we waren de drop vergeten in NL![]()
Pittig spul maken ze in Frankrijk.
Parijs in de stortregen was wel echt een
... ervaring![]()
Nu droog
Ideaal om te gaan modderworstelen , kun je voer meppen achter elkaar geven :pquote:Op zondag 20 juli 2025 13:24 schreef Blues het volgende:
Ik had al jong F cup.
Moeder vond bh's niet nodig op mijn leeftijd![]()
Dus wat @:annex zegt is bij mij gebeurd. Tel daar 3 bevallingen en BV bij op en ik ben Tante Julia![]()
![]()
Voer meppen?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
Ideaal om te gaan modderworstelen , kun je voer meppen achter elkaar geven :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in Wiske fotoquote:Op zondag 20 juli 2025 13:41 schreef borisz het volgende:
Groeten uit IJmuiden. Moeders is de hort op en ik pas op de poes.
Fok app? Heb iets gemist geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef Blues het volgende:
Sinds gisteren probeer ik de FOK! app.
Nu wil ik een foto uploaden en plaatsen maar de app heeft geen browser waar ik imgbb kan vinden en dan meteen plaatsen.
Onhandig dus.
Ik ook!quote:Op zondag 20 juli 2025 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fok app? Heb iets gemist geloof ik.
Komt vast goed.quote:
quote:
Ik wilde gisteren mobiel een paar subfora uitzetten in mijn actives dus ik zette mn instellingen daarvoor even op (Google browser, r.boven bij de 3 puntjes) desktop lay-out.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ook!
EDIT Misschien bedoelt ze de mobiele lay-out? Of de nieuwe lay-out?
Ah, geinig. Niets voor mij maar mooi dat er aandacht wordt besteed aan ontwikkelingquote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gisteren mobiel een paar subfora uitzetten in mijn actives dus ik zette mn instellingen daarvoor even op (Google browser, r.boven bij de 3 puntjes) desktop lay-out.
Toen kreeg ik meteen een popup voor die FOK! app.
Die geïnstalleerd en probeer ik nu.
Dank voor de info!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gisteren mobiel een paar subfora uitzetten in mijn actives dus ik zette mn instellingen daarvoor even op (Google browser, r.boven bij de 3 puntjes) desktop lay-out.
Toen kreeg ik meteen een popup voor die FOK! app.
Die geïnstalleerd en probeer ik nu.
Gewoon de mobiele lay-out vd websitequote:Op zondag 20 juli 2025 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik al jaren de fok! app op mobiel en ipad.Hoe dan anders?
Die FOK! app/snelkoppeling is er nu ongeveer een jaar, sinds Danny de nieuwe WIP mobiele lay-out beschikbaar heeft gesteld aan abo-houders…quote:Op zondag 20 juli 2025 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik al jaren de fok! app op mobiel en ipad.Hoe dan anders?
Helder, thanks!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:39 schreef MadMaster het volgende:
De FOK! app is in feite niet meer dan een snelkoppeling naar de website van het forum, die opgestart wordt in een zelfstandig browservenster als je de startknop van de 'app' aanklikt... [ afbeelding ]
Die laatste heb ik nog steeds nietquote:Op zondag 20 juli 2025 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die FOK! app/snelkoppeling is er nu ongeveer een jaar, sinds Danny de nieuwe WIP mobiele lay-out beschikbaar heeft gesteld aan abo-houders…
Daarom krijg je die 'app'/snelkoppeling ook niet aangeboden…quote:Op zondag 20 juli 2025 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog steeds niet![]()
Maar de oude bevalt me dan ook nog steeds prima
Komt nog meer hoor.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Hel en verdoemenis was weer aangekondigd vanuit het KNMI, Code Geel, dit dat, zus zo, dus maar niet op de fiets op pad gegaan vandaag.
De voorspelde ellende is ons net 5 minuten geleden gepasseerd en het resultaat is dat de straattegels nu al weer droog zijn…
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info!![]()
Maar ik krijg geen pop up![]()
Noch kan ik iets vinden in de Play store![]()
Noch is er iets over aangekondigd op deze site
Dus ik ben nu echt héél benieuwd!![]()
Zou je een screenshot willen plaatsen?
Er zijn pluspunten en minpunten. Ik ben recent weer teruggegooid naar de oude layout omdat mijn abo afliep en gebruik nu toch maar weer oud, ook al heb ik weer een abo.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog steeds niet![]()
Maar de oude bevalt me dan ook nog steeds prima
Ah, dat krijg je dus alleen aangeboden (die pop up) als je de nieuwe lay-out gebruikt?quote:Op zondag 20 juli 2025 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom krijg je die 'app'/snelkoppeling ook niet aangeboden…
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dat krijg je dus alleen aangeboden (die pop up) als je de nieuwe lay-out gebruikt?
Zuurpruim die Bluesquote:Op zondag 20 juli 2025 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt nog meer hoor.
Nu nog aan de @:Blues thee in de tuin
[ link | afbeelding ]
Het was hier ff lekker noodweer.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Hel en verdoemenis was weer aangekondigd vanuit het KNMI, Code Geel, dit dat, zus zo, dus maar niet op de fiets op pad gegaan vandaag.
De voorspelde ellende is ons net 5 minuten geleden gepasseerd en het resultaat is dat de straattegels nu al weer droog zijn…
Vanavond ergens, ja.quote:
Hier is nog geen druppel gevallenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn pluspunten en minpunten. Ik ben recent weer teruggegooid naar de oude layout omdat mijn abo afliep en gebruik nu toch maar weer oud, ook al heb ik weer een abo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 20 juli 2025 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jommes, ik zou zo blij zijn als het weer een paar dagen onder de 20 graden is
Ik ben heel blij voor de jongere generaties dat die allemaal wat relaxter zijn met hun rollen en hun kwabjes en imperfecties. More power to themMijn tattaas komen niet door de etuitest, dus ik kan me niks voorstellen bij de wereld ingaan zonder BH. Thuis in een strak hemdje is heerlijk, maar als ik dan iets ga doendoen dan doe ik toch ook ff snel een bh aan. Ik overhit atm belachelijk snel en hummiditiddies helpen daar niet bij.
Tijdje geleden ging het hier over die packing cubes voor bagage. Nu ben ik aan het afvallen en wil ik eens een goede shift in mijn kast gaan maken, per maat. Ik maak me geen illusies meer dat gewichtsverlies voor eeuwig is, dus ik wil de niet courante maten graag bewaren op een plek anders dan mijn kledingkast. Zou zo'n packingcube daar handig voor zijn? En if so, welke moet ik hebben?Ik zou gewoon van die kratten nemen die je onder je bed rolt. De kleding strak opvouwen. Ikea heeft niet alleen grote platte kratten maar ook kleinere als je dingen per maat wilt wegleggen en het er niet enorm veel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al dan niet in combinatie met vacuumzakken.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon van die kratten nemen die je onder je bed rolt. De kleding strak opvouwen. Ikea heeft niet alleen grote platte kratten maar ook kleinere als je dingen per maat wilt wegleggen en het er niet enorm veel zijn.
Dank je! Ik heb een van die sets. Stonden al op de weggooilijst. Net als alles zonder markering.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:16 schreef z80 het volgende:
@:Lucky_Strike Wat ik net bij toeval tegenkom mbt BPA in Tupperware. (was opzoek naar een andere kunststof)
Quote<
While the vast majority of Tupperware products are considered safe, for example, some of its food storage containers use polycarbonate (plastic #7), which has been shown to leach the harmful hormone-disrupting chemical Bisphenol A (BPA) into food items after repeated uses. Consumers concerned about such risks might want to avoid the following polycarbonate-based Tupperware products: the Rock ‘N Serve microwave line, the Meals-in-Minutes Microsteamer, the “Elegant” Serving Line, the TupperCare baby bottle, the Pizza Keep’ N Heat container, and the Table Collection (the last three are no longer made but might still be kicking around your kitchen).
>quote
Bron:
https://www.scientificame(...)tainers-bisphenol-a/
Zijn de wegen daar ook "Route degrade" kwaliteit zoals in Noord Frankrijk?quote:Op zondag 20 juli 2025 15:39 schreef Tele6 het volgende:
We zijn van de snelweg af. Nog een uur D-wegen te gaan.
We zijn ook door de playlist heen, maar YouTube Music heeft eindelijk begrepen wat het thema is en speelt ons nu nog meer Franse liedjes(eerder kregen we telkens ook Spaans en Italiaans.... moeilijk is het ook voor zo'n algoritme)
Het ziet er hier best wel netjes uit. De huizen zitten ook verrassend goed in de verf. Maar goed, we hebben nog drie kwartier de tijd om Middle Of Nowhere Frankrijk in te rijden waar de wegen slecht en de huizen verkrot zijnquote:Op zondag 20 juli 2025 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn de wegen daar ook "Route degrade" kwaliteit zoals in Noord Frankrijk?
Waar gaan jullie heen?quote:Op zondag 20 juli 2025 15:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het ziet er hier best wel netjes uit. De huizen zitten ook verrassend goed in de verf. Maar goed, we hebben nog drie kwartier de tijd om Middle Of Nowhere Frankrijk in te rijden waar de wegen slecht en de huizen verkrot zijn
Oeh! Richting chateau de Chaumont van Dangerous Dan! (YouTube)quote:Op zondag 20 juli 2025 15:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Middle Of Nowhere Frankrijk
Ergens op een uurtje rijden van Poitiers.
quote:Op zondag 20 juli 2025 15:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Precies om die reden zitten wij in Zuid zuid zuid België.. geen trek in een extreme rit.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Veel plezier!
Wij gaan naar Zuid-Frankrijk eind augustus. Heel veel zin in, behalve in de 2 dagen rijden..
Daar lees ik dit over:quote:Op zondag 20 juli 2025 15:56 schreef AnneX het volgende:
Door Frankrijk rijden deden wij via de “snelle Buffelroute” ofwel Bison fûté
Ondertussen in de polder:
Hollandse luchten en ingezoomd eronder op de koeien…
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:De omleidingsroutes van de Bison Futé, de verkeersinformatiedienst van Frankrijk, zijn alternatieve routes die je minder snel, maar zonder tolkosten én door een mooiere omgeving naar jouw bestemming brengen.
Grappig dat het "slimme bizon" betekentquote:Op zondag 20 juli 2025 16:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Psies. Op vakantie rustig aan door mooiere omgeving!
Parijs, Normandië of de Elzas vind ik nog wel te doen, de rest hoeft voor mij ook niet zo…quote:Op zondag 20 juli 2025 16:21 schreef Clubsoda het volgende:
Je krijgt mij echt niet voor m'n plezier naar Frankrijk, wat best jammer is want volgens mij is het een heel mooi en afwisselend vakantieland.
Het helpt wel enorm als je t spreekt en verstaat jaquote:Op zondag 20 juli 2025 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Parijs, Normandië of de Elzas vind ik nog wel te doen, de rest hoeft voor mij ook niet zo…
* Frans is een k*ttaal en Fransen zijn vaak niet gastvrij…
Tegen Luxemburg aan? Of nog niet zo ver zuid.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Precies om die reden zitten wij in Zuid zuid zuid België.. geen trek in een extreme rit.
OK en hier de garantie op goede bedden
Das lang geleden. Paar jaar gestaan met ouders, oom& tante en nog twee andere stellen. Hadden plekken aan de rivier, dagen dammen bouwen en eens per weg ging de stuw open en kon je weer opnieuw beginnenquote:
Ik kan me er wel mee redden tijdens een vakantie 'au restaurant' en de supermarché.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het helpt wel enorm als je t spreekt en verstaat ja
Ik was daar in 1986 met Eurocampquote:Op zondag 20 juli 2025 16:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das lang geleden. Paar jaar gestaan met ouders, oom& tante en nog twee andere stellen. Hadden plekken aan de rivier, dagen dammen bouwen en eens per weg ging de stuw open en kon je weer opnieuw beginnen
Wel warme schoudersquote:Op zondag 20 juli 2025 13:24 schreef Blues het volgende:
Ik had al jong F cup.
Moeder vond bh's niet nodig op mijn leeftijd![]()
Dus wat @:annex zegt is bij mij gebeurd. Tel daar 3 bevallingen en BV bij op en ik ben Tante Julia![]()
![]()
Ja, en op de keuken gericht op vlees, slechte koffie, vieze toiletten, onbegrip voor beperkt Frans spreken. Zoietsquote:Op zondag 20 juli 2025 16:23 schreef Tuindier het volgende:
Hier hetzelfde probleem, althans, als je doelt op de inwoners.
Ik ook!quote:Op zondag 20 juli 2025 15:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind je autoroute-updates reuze gezellig, Tele
We hebben een villa met zwembad, met hele goede recencies. Dus ik ben niet bang voor slechte beddenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Precies om die reden zitten wij in Zuid zuid zuid België.. geen trek in een extreme rit.
OK en hier de garantie op goede bedden
Gorges du Verdonquote:
Hier 1 licht buitje gehad. Zon schijnt alweer volopquote:Op zondag 20 juli 2025 17:29 schreef z80 het volgende:
De tuin hoeft een paar dagen geen water meer. Er valt nu wat meer dan tegen het stof.
En ik zie dat ik de hemelwaterafvoer moet ontstoppen/schoonmaken. De dakgoot loopt nu over. Voor het eerst.
Ik heb in fr eigenlijk geen slechte wegen gehad, en de laatste jaren toch flink wat motorritten gemaakt daar. Meestal tot parijs wel snelweg, en dan daarna de leukere routes.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn de wegen daar ook "Route degrade" kwaliteit zoals in Noord Frankrijk?
Mocht dat uurtje min of meer in de richting van Limoges zijn, dan kan ik een bezoek aan oradour sur Glane aanraden.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat gerommel was hier. Een beste onweersbui. Maar geen harde klappen of inslagen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is de overkant ook bijna niet meer te zien, beste bui met gerommel in de verte
Ik sliep in een tent en de muggen waren van de partij hihi.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gorges du Verdon![]()
Vorig jaar nog geweest
Muggen vinden mij helaas ook héérlijkquote:Op zondag 20 juli 2025 17:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik sliep in een tent en de muggen waren van de partij hihi.
Maar in Italië heb ik dan weer nooit goed brood gehad. Dan maar een paar fils de pute voor lief nemen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:22 schreef Blues het volgende:
Wij hadden in een Frans huisje ooit eikels van eigenaren.
Frankrijk is zo mooi, we spreken de taal niet (goed genoeg) maar dat is in Italië of Griekenland e.d. nooit een probleem zoals het in F. is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |