Het helpt wel enorm als je t spreekt en verstaat jaquote:Op zondag 20 juli 2025 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Parijs, Normandië of de Elzas vind ik nog wel te doen, de rest hoeft voor mij ook niet zo…
* Frans is een k*ttaal en Fransen zijn vaak niet gastvrij…
Tegen Luxemburg aan? Of nog niet zo ver zuid.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Precies om die reden zitten wij in Zuid zuid zuid België.. geen trek in een extreme rit.
OK en hier de garantie op goede bedden
Das lang geleden. Paar jaar gestaan met ouders, oom& tante en nog twee andere stellen. Hadden plekken aan de rivier, dagen dammen bouwen en eens per weg ging de stuw open en kon je weer opnieuw beginnenquote:
Ik kan me er wel mee redden tijdens een vakantie 'au restaurant' en de supermarché.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het helpt wel enorm als je t spreekt en verstaat ja
Ik was daar in 1986 met Eurocampquote:Op zondag 20 juli 2025 16:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das lang geleden. Paar jaar gestaan met ouders, oom& tante en nog twee andere stellen. Hadden plekken aan de rivier, dagen dammen bouwen en eens per weg ging de stuw open en kon je weer opnieuw beginnen
Wel warme schoudersquote:Op zondag 20 juli 2025 13:24 schreef Blues het volgende:
Ik had al jong F cup.
Moeder vond bh's niet nodig op mijn leeftijd![]()
Dus wat @:annex zegt is bij mij gebeurd. Tel daar 3 bevallingen en BV bij op en ik ben Tante Julia![]()
![]()
Ja, en op de keuken gericht op vlees, slechte koffie, vieze toiletten, onbegrip voor beperkt Frans spreken. Zoietsquote:Op zondag 20 juli 2025 16:23 schreef Tuindier het volgende:
Hier hetzelfde probleem, althans, als je doelt op de inwoners.
Ik ook!quote:Op zondag 20 juli 2025 15:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind je autoroute-updates reuze gezellig, Tele
We hebben een villa met zwembad, met hele goede recencies. Dus ik ben niet bang voor slechte beddenquote:Op zondag 20 juli 2025 16:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Precies om die reden zitten wij in Zuid zuid zuid België.. geen trek in een extreme rit.
OK en hier de garantie op goede bedden
Gorges du Verdonquote:
Hier 1 licht buitje gehad. Zon schijnt alweer volopquote:Op zondag 20 juli 2025 17:29 schreef z80 het volgende:
De tuin hoeft een paar dagen geen water meer. Er valt nu wat meer dan tegen het stof.
En ik zie dat ik de hemelwaterafvoer moet ontstoppen/schoonmaken. De dakgoot loopt nu over. Voor het eerst.
Ik heb in fr eigenlijk geen slechte wegen gehad, en de laatste jaren toch flink wat motorritten gemaakt daar. Meestal tot parijs wel snelweg, en dan daarna de leukere routes.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn de wegen daar ook "Route degrade" kwaliteit zoals in Noord Frankrijk?
Mocht dat uurtje min of meer in de richting van Limoges zijn, dan kan ik een bezoek aan oradour sur Glane aanraden.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Middle Of Nowhere Frankrijk
Ergens op een uurtje rijden van Poitiers.
Dat gerommel was hier. Een beste onweersbui. Maar geen harde klappen of inslagen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is de overkant ook bijna niet meer te zien, beste bui met gerommel in de verte
Ik sliep in een tent en de muggen waren van de partij hihi.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gorges du Verdon![]()
Vorig jaar nog geweest
Muggen vinden mij helaas ook héérlijkquote:Op zondag 20 juli 2025 17:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik sliep in een tent en de muggen waren van de partij hihi.
Maar in Italië heb ik dan weer nooit goed brood gehad. Dan maar een paar fils de pute voor lief nemen.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:22 schreef Blues het volgende:
Wij hadden in een Frans huisje ooit eikels van eigenaren.
Frankrijk is zo mooi, we spreken de taal niet (goed genoeg) maar dat is in Italië of Griekenland e.d. nooit een probleem zoals het in F. is
Oja, dat we er als vegans niet echt terecht kunnen helpt ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 17:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, en op de keuken gericht op vlees, slechte koffie, vieze toiletten, onbegrip voor beperkt Frans spreken. Zoiets
Vlak buiten Givet in Bquote:Op zondag 20 juli 2025 16:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Tegen Luxemburg aan? Of nog niet zo ver zuid.
Ik cross nu een paar dagen door Noord Frankrijk en ehm ik denk dat het hier al effe economisch zwaar gaatquote:Op zondag 20 juli 2025 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb in fr eigenlijk geen slechte wegen gehad, en de laatste jaren toch flink wat motorritten gemaakt daar. Meestal tot parijs wel snelweg, en dan daarna de leukere routes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |