quote:
Ik wilde gisteren mobiel een paar subfora uitzetten in mijn actives dus ik zette mn instellingen daarvoor even op (Google browser, r.boven bij de 3 puntjes) desktop lay-out.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ook!
EDIT Misschien bedoelt ze de mobiele lay-out? Of de nieuwe lay-out?
Ah, geinig. Niets voor mij maar mooi dat er aandacht wordt besteed aan ontwikkelingquote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gisteren mobiel een paar subfora uitzetten in mijn actives dus ik zette mn instellingen daarvoor even op (Google browser, r.boven bij de 3 puntjes) desktop lay-out.
Toen kreeg ik meteen een popup voor die FOK! app.
Die geïnstalleerd en probeer ik nu.
Dank voor de info!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:02 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gisteren mobiel een paar subfora uitzetten in mijn actives dus ik zette mn instellingen daarvoor even op (Google browser, r.boven bij de 3 puntjes) desktop lay-out.
Toen kreeg ik meteen een popup voor die FOK! app.
Die geïnstalleerd en probeer ik nu.
Gewoon de mobiele lay-out vd websitequote:Op zondag 20 juli 2025 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik al jaren de fok! app op mobiel en ipad.Hoe dan anders?
Die FOK! app/snelkoppeling is er nu ongeveer een jaar, sinds Danny de nieuwe WIP mobiele lay-out beschikbaar heeft gesteld aan abo-houders…quote:Op zondag 20 juli 2025 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik al jaren de fok! app op mobiel en ipad.Hoe dan anders?
Helder, thanks!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:39 schreef MadMaster het volgende:
De FOK! app is in feite niet meer dan een snelkoppeling naar de website van het forum, die opgestart wordt in een zelfstandig browservenster als je de startknop van de 'app' aanklikt... [ afbeelding ]
Die laatste heb ik nog steeds nietquote:Op zondag 20 juli 2025 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die FOK! app/snelkoppeling is er nu ongeveer een jaar, sinds Danny de nieuwe WIP mobiele lay-out beschikbaar heeft gesteld aan abo-houders…
Daarom krijg je die 'app'/snelkoppeling ook niet aangeboden…quote:Op zondag 20 juli 2025 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog steeds niet![]()
Maar de oude bevalt me dan ook nog steeds prima
Komt nog meer hoor.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Hel en verdoemenis was weer aangekondigd vanuit het KNMI, Code Geel, dit dat, zus zo, dus maar niet op de fiets op pad gegaan vandaag.
De voorspelde ellende is ons net 5 minuten geleden gepasseerd en het resultaat is dat de straattegels nu al weer droog zijn…
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info!![]()
Maar ik krijg geen pop up![]()
Noch kan ik iets vinden in de Play store![]()
Noch is er iets over aangekondigd op deze site
Dus ik ben nu echt héél benieuwd!![]()
Zou je een screenshot willen plaatsen?
Er zijn pluspunten en minpunten. Ik ben recent weer teruggegooid naar de oude layout omdat mijn abo afliep en gebruik nu toch maar weer oud, ook al heb ik weer een abo.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog steeds niet![]()
Maar de oude bevalt me dan ook nog steeds prima
Ah, dat krijg je dus alleen aangeboden (die pop up) als je de nieuwe lay-out gebruikt?quote:Op zondag 20 juli 2025 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom krijg je die 'app'/snelkoppeling ook niet aangeboden…
quote:Op zondag 20 juli 2025 14:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dat krijg je dus alleen aangeboden (die pop up) als je de nieuwe lay-out gebruikt?
Zuurpruim die Bluesquote:Op zondag 20 juli 2025 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt nog meer hoor.
Nu nog aan de @:Blues thee in de tuin
[ link | afbeelding ]
Het was hier ff lekker noodweer.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Hel en verdoemenis was weer aangekondigd vanuit het KNMI, Code Geel, dit dat, zus zo, dus maar niet op de fiets op pad gegaan vandaag.
De voorspelde ellende is ons net 5 minuten geleden gepasseerd en het resultaat is dat de straattegels nu al weer droog zijn…
Vanavond ergens, ja.quote:
Hier is nog geen druppel gevallenquote:Op zondag 20 juli 2025 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 20 juli 2025 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn pluspunten en minpunten. Ik ben recent weer teruggegooid naar de oude layout omdat mijn abo afliep en gebruik nu toch maar weer oud, ook al heb ik weer een abo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |