quote:Op zondag 20 juli 2025 11:36 schreef Blues het volgende:
Ooit had ik een collega die half bloot naar het werk kwam, in jurkjes alsof ze van het strand kwam, zat ze zo aan de balie of hielp mensen in bloeddrukkamer of spreekkamer met oncologische informatie gesprekken...
Ik krijg er een droogtrekker van...quote:Op zondag 20 juli 2025 08:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja het is ook bepaald niet voor altijd, meestal zit ik daar niet op te wachten maar zo heel af en toe is een rondje zwoel en zweterig toch ook wel sexy
Uiteraard wel graag met douche voor en na
Ja, maar ook nee. En goede bh klemt niet rond de borsten, maar die goede bh zal toch iig in de omtrek strak genoeg moeten zitten om de boel binnen te houden en dat is niet lala zwierig los als ie veel gewicht te tillen heeft.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:19 schreef AnneX het volgende:
Wat ik heb begrepen is dat de uitgerekte ligamenten waaraan borstweefsel is bevestigd, niet meer herstellen. En dan hangen borsten vroegtijdig richting navel.
Hallo hoofdpijn en nekklachten…
Vandaar de ondersteuning van (sport)bh’s.
Trouwens een goede bh zit toch ‘goed’ en beklemt niet😇
Live vakantie-updatesquote:Op zondag 20 juli 2025 13:00 schreef Tele6 het volgende:
Eerste hypermarché bezocht check
Ambachtelijke zoethoutdrop gekocht want we waren de drop vergeten in NL![]()
Pittig spul maken ze in Frankrijk.
Parijs in de stortregen was wel echt een
... ervaring![]()
Nu droog
quote:Op zondag 20 juli 2025 12:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, maar ook nee. En goede bh klemt niet rond de borsten, maar die goede bh zal toch iig in de omtrek strak genoeg moeten zitten om de boel binnen te houden en dat is niet lala zwierig los als ie veel gewicht te tillen heeft.
Zwaait naar een andere plek in la douche Francdquote:Op zondag 20 juli 2025 13:00 schreef Tele6 het volgende:
Eerste hypermarché bezocht check
Ambachtelijke zoethoutdrop gekocht want we waren de drop vergeten in NL![]()
Pittig spul maken ze in Frankrijk.
Parijs in de stortregen was wel echt een
... ervaring![]()
Nu droog
Ideaal om te gaan modderworstelen , kun je voer meppen achter elkaar geven :pquote:Op zondag 20 juli 2025 13:24 schreef Blues het volgende:
Ik had al jong F cup.
Moeder vond bh's niet nodig op mijn leeftijd![]()
Dus wat @:annex zegt is bij mij gebeurd. Tel daar 3 bevallingen en BV bij op en ik ben Tante Julia![]()
![]()
Voer meppen?quote:Op zondag 20 juli 2025 13:28 schreef fietsie het volgende:
Ideaal om te gaan modderworstelen , kun je voer meppen achter elkaar geven :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in Wiske fotoquote:Op zondag 20 juli 2025 13:41 schreef borisz het volgende:
Groeten uit IJmuiden. Moeders is de hort op en ik pas op de poes.
Fok app? Heb iets gemist geloof ik.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:29 schreef Blues het volgende:
Sinds gisteren probeer ik de FOK! app.
Nu wil ik een foto uploaden en plaatsen maar de app heeft geen browser waar ik imgbb kan vinden en dan meteen plaatsen.
Onhandig dus.
Ik ook!quote:Op zondag 20 juli 2025 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fok app? Heb iets gemist geloof ik.
Komt vast goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |