Zo hé, dat zie je ook niet iedere dagquote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo hé, dat zie je ook niet iedere dag
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:56 schreef tong80 het volgende:
In World according to Garp koopt Robin Williams een huis waar kort ervoor een vliegtuigje is ingestort.....'Dat zal niet snel een tweede keer gebeuren.'
lasangequote:Op donderdag 17 juli 2025 17:08 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat, sla en kroket
Ook lekker.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
lasange
nu eerst paar stukkies oude kaas
dit keer niet,quote:
Ik had het weleens van de aldi.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dit keer niet,
soms maak ik dat zelf wel, maar meestal ben ik van het makkelijke en haal ik kant en klaar (omdat ik koken niet echt leuk vind en ik vaak laat thuis kom van werk; Al is dat laatste nu geen reden want vrij)
Raak en gezonken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, mijn waterscooter is gezonken
is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Men moet geen spelletjes met jou spelen.
Ik hou best wel van spelletjesquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Men moet geen spelletjes met jou spelen.
Maar toch ken je zeeslag niet. Ik dacht dat iedereen dat kendequote:
Ik het wel , van vroegerquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar toch ken je zeeslag niet. Ik dacht dat iedereen dat kende
Die film ken je natuurlijk weer nietquote:
Toen de boten van hout en de mannen van staal warenquote:
Nee weer nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die film ken je natuurlijk weer niet
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen de boten van hout en de mannen van staal waren
Zo ik ben in de watten gelegd, kleindochter (3 jaar) heeft mijn nagels gelaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik ben in de watten gelegd, kleindochter (3 jaar) heeft mijn nagels gelakt
Zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Leuk is dat he en dan onder tussen maar kletsenbetsenquote:
Genietenquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk is dat he en dan onder tussen maar kletsenbetsen
[..]
SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, is ook leuk. en ze wilde de haren net als omaquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
GenietenEn herkenbaar
![]()
Meisjesdingen doen geweldig
Oh jeequote:Op donderdag 17 juli 2025 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is ook leuk. en ze wilde de haren net als oma
Nou dat kon ook geregeld worden.
Ik heb lang haar en zij ook. Alleen heeft zijn van die mooie krullen i k helaas nietquote:
Ik moest ook meteen aan de Allerlaatstenieuwsshow denken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:48 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik destijds ook
Maar dat hoorde bij mijn rol
Kan me alleen niet meer herinneren of het een echt mes was, aannemelijk dat het dat niet was
Ik heb net mijn lunch opquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:08 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat, sla en kroket
Ben je helderziend?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Op naar Schiermonnikoog![]()
Er staan daar een paar leuke huizen te koop
[..]
Mooi DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat ga jij straks ook krijgen Deisyyquote:
Mooi optijdquote:
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga jij straks ook krijgen Deisyy
Hoe laat begin je aan de warme maaltijd?quote:
voor je het weet is het zover. Tijd vliegtquote:
Een uur of 9 denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hoe laat begin je aan de warme maaltijd?
[..]
Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door
Spaanse tijden..quote:
Wij hebben het ook ongeveer even lang , maar zij heeft meer haar , en dikkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb lang haar en zij ook. Alleen heeft zijn van die mooie krullen i k helaas niet
Mooie bos haar dus. IK hou der vanquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij hebben het ook ongeveer even lang , maar zij heeft meer haar , en dikker
Met houtskool of briketten?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond![]()
BBQ aan het aanslingeren
Ah lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond![]()
BBQ aan het aanslingeren
Gisteren was hij ook al siesta aan het houdenquote:
En het is niet eens tropischquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook al siesta aan het houden
Ze is half Turks en heeft ook Indo bloed , en vaak hebben die mensen prachtig dik haar waar ik bijna jaloers op kan wordenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie bos haar dus. IK hou der van
Mijn kleindochter heeft nog niet echt dik haar wel mooie krulen maar die zullen ook wel verdwenen
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is half Turks en heeft ook Indo bloed , en vaak hebben die mensen prachtig dik haar waar ik bijna jaloers op kan worden![]()
Dat heb ik allemaal niet
Ja echt welquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.
bos = bomenverzameling?quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die hebben inderdaad meestal een dikke bos.
Ja, maar...quote:
Dat was 'mquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan de Allerlaatstenieuwsshow denken.
Ja, bij ons was er ook een mes op het toneel.
Jij had tenminste nog een rol.quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was 'm
In mijn herinnering was mijn rol zoiets als 'gruwelijke Gijs', maar lees nu net dat het Schurftige Gijs was![]()
Sneuquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij had tenminste nog een rol.
Ik niet![]()
Ik heb het boekje met teksten bewaard
Heb alleen geen flauw idee meer wat ik moest doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Wij hadden niks in mijn tijd ... of wacht er was een cabaret groep ... met Bertje Vis en oud Rijksmuseumm directeur op techniek ...quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
Liedje van mijn schoolmusical![]()
Bekijk deze YouTube-video
Cocos briketten.. ze hadden niets anders meer, eens kijken of dat werkt.quote:
Iets met een mesquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Heb alleen geen flauw idee meer wat ik moest doen
Ik had de hoofdrol,quote:Op donderdag 17 juli 2025 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Werkte bij mij primaquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cocos briketten.. ze hadden niets anders meer, eens kijken of dat werkt.
Ik heb wel wat klachtenquote:
Daar wil je geen mes bij hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:40 schreef mschol het volgende:
ik was 1 van de drie zwervers die het verhaal moesten inluiden
iemand was een slaapkop, iemand dronken en de derde weet ik niet meer
dat is ook het enige wat ik nog weet
Sow dan, banwaardig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van na jouw tijd dan
Kan hem nog nergens vinden bij een streamingsdienstquote:
Ik heb hem gedownload, ik kon hem niet vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hem nog nergens vinden bij een streamingsdienst
Kheb wel een linkje als je wilquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hem nog nergens vinden bij een streamingsdienst
Ik had geen kleine denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb wel wat klachten![]()
1. Ze zijn te klein, waardoor de weinig zuurstof doorlaten als ze gestapeld zijn
2. Ze zijn wat klein waardoor ze sneller op zijn
3. Ze lijken minder hitte te geven, mischien omdat ze wat klein zijn .
Op dit uur nog ? Dan heb je echt hongerquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met sperziebonen, koriander, appelmoes en spek
Ik heb de kaarten en pendel geraadpleegdquote:
Ja, ik weet het. Een beetje laat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dit uur nog ? Dan heb je echt honger
Ik heb al tanden gepoetst en lig al. Nee dankjequote:Op donderdag 17 juli 2025 22:33 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met sperziebonen, koriander, appelmoes en spek
Dan neem je de rest morgen als ontbijt met wat worstjesquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Een beetje laat.
Nee, veel honger heb ik niet.
Hey mscholquote:
quote:
Mogguhh Leeuwardenquote:
Mogguh Harnsquote:
Mooie stad aan het wad.quote:
Hey Engine,quote:
Wedden van nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mooie stad aan het wad.
De enige zelfs
Niet?quote:
Nietquote:
Den Helder idd.quote:
Die bedoel ik niet eensquote:
Welke bedoel jij dan?quote:
Maar, maar, maar dat is Duitslandquote:
Dat is Waddenzeequote:
Klopt.quote:
De laatste 2 zijn steden in Denemarkenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt.
Mag ik wel zeggen: een hele bijzondere zee![]()
Loopt zelfs door tot aan Denemarken meen ik.
Frieslandquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:21 schreef drakin het volgende:
[..]
De laatste 2 zijn steden in Denemarken
Allemaal Friesland zelfs
Goedemorgen Dotquote:
Ben je nog naar Nijmegen geweest?quote:
Neequote:
Dat lukt mij helaas nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Friesland![]()
Ik loop bijna elke dag wel even langs de waddenzee
Helaas.quote:
O helemaal verdiept in het spel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee![]()
Had gisteren ook een nieuwe spel gekocht op de Nintendo en heb uiteindelijk de hele avond zitten gamen.
Misschien dat ik vanmiddag nog even ga
Als je niet omver gereden wordt door de fatbikes en om de autobranden heen kan kijken zijn die er iddquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Helaas.
Leeuwarden heeft ook mooie plekjes...
Welk spel?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee![]()
Had gisteren ook een nieuwe spel gekocht op de Nintendo en heb uiteindelijk de hele avond zitten gamen.
Misschien dat ik vanmiddag nog even ga
Wel een mooi natuurgebied Oost van Leeuwarden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je niet omver gereden wordt door de fatbikes en om de autobranden heen kan kijken zijn die er idd
Donkey Kong Bananzaquote:
En de scheve oldehovequote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Leeuwarden![]()
Genoeg mooie plekjes: Kleine Kerkstraat, de Prinsentuin, Zaailand etc.
Leeuwarden is een geweldige stad inderdaad. Mooi groen en eem leuk centrumquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Leeuwarden![]()
Genoeg mooie plekjes: Kleine Kerkstraat, de Prinsentuin, Zaailand etc.
Daar kom ik net vandaan, ik heb een workshop gevolgd in bouwurkquote:
Tof!! Ik moet ook! Nu echt inplannen ergensquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:30 schreef Domnivoor het volgende:
Paleis Lofen was gaaf![]()
[ afbeelding ]
@:prisha
Je kan het ook bezoeken toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan, ik heb een workshop gevolgd in bouwurk
Inmiddels twee keer geweest, gewoon met auto op en neer gereden. Dat heb ik ervoor over.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:18 schreef drakin het volgende:
Dit is een mooie stad:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ribe_(stad)
11.3 miljoen geabonneerdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:04 schreef engine het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een hele mooie mainstage
Best knap nog wat ze toch kunnen in de korte tijd die ze haddenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:04 schreef engine het volgende:
Beter dan niks idd..quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best knap nog wat ze toch kunnen in de korte tijd die ze hadden
Watskebeurtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ook vandaag bewijzen ze weer dat de auto geen goede bewaarplaats voor je baby/kind is
Wat een idioot.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ook vandaag bewijzen ze weer dat de auto geen goede bewaarplaats voor je baby/kind is
Ja dat vond ik ook wel apart.. pas bij het ophalen door de grootouders kwamen ze erachter dat dat kind er niet wasquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een idioot.
En de kinderopvang belt dan niet even dat Pietje er nog niet is ....
Ik had nog wat meer resten verwacht, maar zo is het ook primaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:04 schreef engine het volgende:
In de achtergrond zie je wel het gesmolten podiumquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog wat meer resten verwacht, maar zo is het ook prima
Al dat gedoe er om heen is alleen maar voor de show ....quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
In de achtergrond zie je wel het gesmolten podiumEn ik vind dit ook wel wat hebben. Simpel podium en muziek
Vast niet maar uiteindelijk is zo'n mainstage ook niet zo bijzonder meer. Een tent met muziek die je leuk vindt is beter.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Al dat gedoe er om heen is alleen maar voor de show ....
Dus je gaat ook Tomorrow nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:26 schreef engine het volgende:
Ik ga voor de muziek of voor een leuk dagje uit met vrienden maar nooit omdat ze ergens het mooiste hoofdpodium hebben
Beetje leuke show is niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 19:26 schreef engine het volgende:
Ik ga voor de muziek of voor een leuk dagje uit met vrienden maar nooit omdat ze ergens het mooiste hoofdpodium hebben
Kleine wielen en aan de andere kant van de weg grote wielen. Ik rij er langs naar mijn andere werkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:40 schreef RedShoe het volgende:
Kleine wielen.
Hoe heet het ook alweer daar?
Ik wil de volgende keer mee, hartstikke mooi daar, ben er 1 keer geweest, wel een paar dagen gebleven. Ga je dan ook mee naar het openluchtmuseum?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Inmiddels twee keer geweest, gewoon met auto op en neer gereden. Dat heb ik ervoor over.
Ja natuurlijk. Er zijn continu activiteiten maar je kan er ook gewoon rondlopenquote:
Aqua zoo zit daar ook...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Kleine wielen en aan de andere kant van de weg grote wielen. Ik rij er langs naar mijn andere werk
Ja en daarna Vijversburg, zit ineens vol met eenhoorns enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Aqua zoo zit daar ook...
Ga ik deze vakantie nog eens kijken.
Tegenwoordig moet je betalen daar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en daarna Vijversburg, zit ineens vol met eenhoorns enzo
Ja dat is bekendquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je betalen daar.
Maar wel mooi om te wandelen. Vroeger veel geweest...
Wel heel fijn voor ze.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:43 schreef chufi het volgende:
Spanje zucht eindelijk temperaturen onder de 30 .....
Jackass the movie is ook op tv,quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:35 schreef chufi het volgende:
Man3 gaan we nu ook al Duitse tv-shows met schlagermuziek doen ...? op 3 en dan zonder Duitse zangers
Na zondag schijnt de rest van de maand eindelijk goed weer te worden,quote:
Nee, maar net al Jurasic Park the Rebirth gekeken ... en zo Spaans voetbalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jackass the movie is ook op tv,
is dat beter dan?
En hoe was Jurassic Park 7?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar net al Jurasic Park the Rebirth gekeken ... en zo Spaans voetbal
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Na zondag schijnt de rest van de maand eindelijk goed weer te worden,
graad of 22 en dagelijks een redelijke kans op regen
Gezien, matige film.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
Je kan ook de laatste Top Gun kijken op Paramount..
Liegen dus?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:32 schreef chufi het volgende:
beetje voorganger van wat Trump laatst bij Iran zegt te hebben gedaan
Ja geweldigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet of jullie het Coldplay relletje hebben meegekregen.. maar deze is briljant
![]()
[ x ]
Post ff,! LoLquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja geweldiger is inmiddels ook een Clinton en Lewinsky variant.
Wat een soapquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik weet niet of jullie het Coldplay relletje hebben meegekregen.. maar deze is briljant
![]()
[ x ]
Het kwam op TikTok langs tijdens het scrollen, dan moet ik echt weer gaan zoeken. Het is ook wel een mooi verhaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Post ff,! LoL
Heerlijke internet momentjes dit, het gaat helemaal los
Voor die twee nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam op TikTok langs tijdens het scrollen, dan moet ik echt weer gaan zoeken. Het is ook wel een mooi verhaal
Nee voor die twee niet, maar dat hebben ze aan zichzelf te dankenquote:
Lui ding!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwam op TikTok langs tijdens het scrollen, dan moet ik echt weer gaan zoeken. Het is ook wel een mooi verhaal
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie het zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee voor die twee niet, maar dat hebben ze aan zichzelf te danken
Ik ook niet, ik had ook nog nooit van Astronomer gehoord.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie het zijn.
Ik moest ze ook googlenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie het zijn.
Ik dacht eerst dat het een beroemde sterrenkundige wasquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had ook nog nooit van Astronomer gehoord.
Nu wel
Wat een goede soapquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest ze ook googlen
Grappig is ook nog dat die breedgrijnzende vrouw ernaast het hoofd is van "Internal Affairs" .. LOL.. dat verzin je niet
Ik ook, maar ik begreep de hoofdletter nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een beroemde sterrenkundige was
Nu zijn ze heel bekend in tiktok land.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had ook nog nooit van Astronomer gehoord.
Nu wel
En ver daar voorbijquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nu zijn ze heel bekend in tiktok land.
Lekkere poppenkast is dat danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest ze ook googlen
Grappig is ook nog dat die breedgrijnzende vrouw ernaast het hoofd is van "Internal Affairs" .. LOL.. dat verzin je niet
Soms ... heel soms.. denk ik weleens dat ik een visum moet aanvragen voor dat land.. maar beter van nietquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nu zijn ze heel bekend in tiktok land.
Ik post er zelf niets, maar het is wel heel leuk om te kijken, en je komt in een algoritme waardoor je vooral ziet wat je zelf leuk vindt, waaronder veel lekkere receptenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms ... heel soms.. denk ik weleens dat ik een visum moet aanvragen voor dat land.. maar beter van niet
Dat soort dingen kun je idd beter niet wetenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb laatst iets soortgelijks meegemaakt..... dacht ik.
We hadden personeelsfeestje in de Kuip, het concert van Di-rect en het was al wat later op de avond, het was erg warm weer, dus het bier vloeide rijkelijk. Op een bepaald moment stonden we met een paar collega's te dansen, totdat een manager die tegenover mij stond een ander collega die naast hem stond vol op de mond zoende, dus ik wist even niet waar ik moest kijken en voelde me bijna schuldig omdat ik het had gezien.
Dus ik begon daar de volgende dag voorzichtig over tegen een andere collega, toen bleek dat die twee al een tijdje een relatie hebben en het net naar buiten hadden gebracht.
Raar toch, dat ik me ongemakkelijk voelde
Ik vind YT shorts soms al lastig om te stoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik post er zelf niets, maar het is wel heel leuk om te kijken, en je komt in een algoritme waardoor je vooral ziet wat je zelf leuk vindt, waaronder veel lekkere recepten
Maar het was inmiddels legaalquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je idd beter niet weten
Voor sommige mensen werkt het inderdaad nogal verslavend.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind YT shorts soms al lastig om te stoppen.
Ja, maar in jouw hoofd nog niet toen je stond te gluren .. dus snap je welquote:
Nee ik was echt verbaasd, want ik dacht dat de manager al een relatie had, inderdaad dat HAD hij.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw hoofd nog niet toen je stond te gluren .. dus snap je wel
Altijd leuk!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Themamuziekje erbij
Vind ik echt geen aanwinst op YTquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind YT shorts soms al lastig om te stoppen.
Hmm Nooit echt handig die werkrelaties...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik was echt verbaasd, want ik dacht dat de manager al een relatie had, inderdaad dat HAD hij.
Meestal gaat het dan onwerenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Vliegende mieren![]()
We zaten vanavond op een terrasje en daar barstte het ineens van de vliegende mieren, dat was snel klaar daar, heel vreemd want het was ook alleen op die plek.
Ik zou prima zonder kunnen idd.. en toch betrap ik mezelf zo nu en dan dat ik er door scrollquote:
Bizar phenomeen vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Vliegende mieren![]()
We zaten vanavond op een terrasje en daar barstte het ineens van de vliegende mieren, dat was snel klaar daar, heel vreemd want het was ook alleen op die plek.
Heb ik met Twitter.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou prima zonder kunnen idd.. en toch betrap ik mezelf zo nu en dan dat ik er door scroll
Herinner me er even aan tegen die tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Nooit echt handig die werkrelaties...
Vertel me over een half jaar maar of één of allebei er nog werken
@fokai : AddToCallquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herinner me er even aan tegen die tijd
Maar vaak komt er inderdaad gesodemieter van.
Ik ga even de maan zoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizar phenomeen vind ik dat.
Heeft ook iets met de ideale temp te maken dacht ik... en dan gaan ze allemaal... Of was het de maanstand? ...
Ons Janquote:
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?quote:
Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?
Aha daarom kon ik hem niet vinden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dees, zo werkt dat niet he !![]()
De maan vind jou
Soms is AI wel handig.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de Fok AI agent het laten herinneren
google zegt van niet, wel het noorden, Kampen en daarna Drenthe. Niet Fryslân dus, dat was die andere weermanquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam bij toch bij jou uit die contreien?
Waaide ook met alle winden meequote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
google zegt van niet, wel het noorden, Kampen en daarna Drenthe. Niet Fryslân dus, dat was die andere weerman
We zijn in het vikingdorp geweest, erg leuk. Het openluchtmuseum nog niet geweest, lijkt me ook wel wat om een keer te bezoeken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer mee, hartstikke mooi daar, ben er 1 keer geweest, wel een paar dagen gebleven. Ga je dan ook mee naar het openluchtmuseum?
Ja die bedoel ik, en in Ribe zelf is nog een historisch/archeologisch museum, ook het bezoeken waard. Wij hebben ook meegedaan met de stadswandeling, een hoop geleerd over Ribe al wist de beste man niet dat Ribe door Friezen en Vikingen samen gesticht is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
We zijn in het vikingdorp geweest, erg leuk. Het openluchtmuseum nog niet geweest, lijkt me ook wel wat om een keer te bezoeken.
Edit: dat vikingdorp is het openluchtmuseum?
Edit2: blijkbaar![]()
Ja, Ribe is leuk. Denemarken sowiesoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, en in Ribe zelf is nog een historisch/archeologisch museum, ook het bezoeken waard. Wij hebben ook meegedaan met de stadswandeling, een hoop geleerd over Ribe al wist de beste man niet dat Ribe door Friezen en Vikingen samen gesticht is.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 22:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, Ribe is leuk. Denemarken sowieso![]()
Ik was in de war met het historisch museum, die wil ik nog wel bezoeken.
En ja hoor, je mag gerust een keer mee als we weer gaan.
En het klimaat danquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kampvuur gemaaktHoor alle buren hun raam dicht doen
![]()
Ik heb 360 dagen hun getrompetter, piano en onenigheidjes zo nu en dan... dan mag ik een vuurtje
Recycling heet ditquote:
Recycling is okequote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Recycling heet dit
Overigens hebben die gekkies bepaalt dat biocentrales ok zijn
hartstikke maar ik heb weggehaald waaromquote:
Snap ik wel dat je daar boos om bent zou ik ook zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
hartstikke maar ik heb weggehaald waarom
Mogguhh eendquote:
Dus die heb je meegenomenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was aan het logeren bij mijn kleindochter
Gaan met die banaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:47 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemiddag [ afbeelding ][ afbeelding ]
Met dit weer?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoi. Jij toevallig zin om ingepakt te worden?
Het is hier plakweerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij jou zo warm dan? Het valt hier nog wel mee, 20 graden binnen
Nee ik weet wel hoe dat voeltquote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar je bent bang dat inpakken te warm is?
Boven de 30 graden gebruik ik altijd magnetron foliequote:Op zaterdag 19 juli 2025 14:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Folie laat warmte prima door, tijd terug tijdens warmte ook gedaan met vriendin en ging prima
Daar zitten gaatjes in?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Boven de 30 graden gebruik ik altijd magnetron folie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |